MVV Maastricht - ADO Den Haag

19 aug 2022 13:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #16
Lekker dat Maastrichse altijd hier; het is of kut of hosanna bij de meeste. Een middenweg is er niet.

Als je de ruime samenvatting terugkijkt tegen NAC, mag je gerust concluderen dat die dag alles mee zat. Velanas mist op de punt 5 en schiet de bal richting het uitvak, die spits kopt op 5m recht op Mathys af, NAC wordt een penalty onthouden en missen nog een paar halve kansen die wij ook nog hebben gekregen. Het is niet zo dat we ze van de mat hebben gespeeld en kansloos waren, maar t.o.v. vorig seizoen was het voor de vaste toeschouwer en hele verademing.

Wat ik persoonlijk goed vond om te zien , is het zelf inzien van de mankementen binnen het team. We hebben geen targetman voorin staan waar je de lange bal op speelt en van daaruit verder probeert te spelen. Enkele keren werd met een strakke pass tot aan de middenlijn de vrije speler gevonden. Dat werkt natuurlijk ook niet iedere week.

Voor vanavond teken ik voor een punt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 14:30
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - ADO Den Haag #17

Lijnsje@tappunt schreef : Lekker dat Maastrichse altijd hier; het is of kut of hosanna bij de meeste. Een middenweg is er niet.

Als je de ruime samenvatting terugkijkt tegen NAC, mag je gerust concluderen dat die dag alles mee zat. Velanas mist op de punt 5 en schiet de bal richting het uitvak, die spits kopt op 5m recht op Mathys af, NAC wordt een penalty onthouden en missen nog een paar halve kansen die wij ook nog hebben gekregen. Het is niet zo dat we ze van de mat hebben gespeeld en kansloos waren, maar t.o.v. vorig seizoen was het voor de vaste toeschouwer en hele verademing.

Wat ik persoonlijk goed vond om te zien , is het zelf inzien van de mankementen binnen het team. We hebben geen targetman voorin staan waar je de lange bal op speelt en van daaruit verder probeert te spelen. Enkele keren werd met een strakke pass tot aan de middenlijn de vrije speler gevonden. Dat werkt natuurlijk ook niet iedere week.

Voor vanavond teken ik voor een punt.


Ik lees nog wel realistische reacties hoor…
Het is niet dat iedereen denkt dat we wel even gaan winnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 14:34
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #18
Verwacht ook een nederlaag. En als we dat allemaal doen dan winnen we waarschijnlijk.(mvv logica)
Ik vrees dat Kuyt vanavond na afloop met zo'n brede glimlach van het veld loopt dat zijn oude plooien in zijn gezicht weer terug komen. Is te hopen voor hem dat hij nog garantie heeft. En van alle aaien over z'n bol komen ook nog zijn krullen terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 22:00
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #19
Gefeliciteerd dames en heren. Mooi overeind gebleven in de tweede helft tegenover een driftig ADO.

Fijn weekend, en tot over twee weken in De Geusselt tegen Aachen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 22:04
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - ADO Den Haag #20
MVV gevolgd via L1 radio maar het was blijkbaar weer een heerlijke strijd!
Puur genieten.
Laat dit nog maar even duren!
Verberne heeft er een geweldige spirit in gekregen.
3-1 tegen ADO en Nac wie had dat ooit gedacht?!
Steuckers trouwens echt een geweldige aanwinst.
Chapeau MVV! Genieten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 22:04
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #21
Perfisia mannen! Dit moet toch genieten zijn, vooral vlak voor het weekend ;). De 2e mooie thuiswedstrijd die ik heb moeten missen. Althans, ik heb een beetje kunnen genieten via L1.

Dit zal de thuiswedstrijd tegen Roda voor een volle bak zorgen. Gelukkig ben ik dan net terug. Mestreechse groeten vaanoet Memphis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 22:09
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #22
Lekkere overwinning alweer. MVV plukt volgens mij nu de vruchten van het stabiele selectiebeleid. MVV gaat door op het elan waarmee we de competitie zijn geëindigd en er is weinig in de selectie veranderd. Dat geeft je een voordeel tegen clubs die nog op elkaar ingespeeld moeten raken. Dat voordeel zal over een maand of twee wegvallen, maar deze punten nemen ze ons niet meer af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 22:27
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 254
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #23
3-1 overwinning yeah. Play offs moet kunnen. Yihaaah

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 22:39 19 aug 2022 22:39 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 432
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #24

Sander70 schreef : 3-1 overwinning yeah. Play offs moet kunnen. Yihaaah

Leuk, maar dan doe je weer voor spek en bonen mee. Je zult toch echt op een gegeven moment voor de 2e plek moeten gaan, anders ben je opnieuw 22 jaar verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 22:41
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 254
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #25
Play offs is altijd een loterij!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 23:03
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #26
Wederom feest in de Geusselt!!! Een Mvv met veel strijd en passie gezien en ook mooie combinaties. Die Steuckers is wel een toppertje voor Mvv, genieten van zijn acties.
Jammer dat Kostons uitviel, wat een strijd hij levert, longen als een paard. Mathijs keepte ook weer sterk. Ieder speler van Mvv verdient een compliment.
Ik had weinig geloof in deze selectie maar ergens is een klik ontstaan tussen de spelers, de spelvreugde spat er vanaf.
Zo is het weer leuk om naar Mvv te gaan, ik heb genoten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 23:06 19 aug 2022 23:09 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #27
Wat een geweldige pot weer van MVV. Strijd, passie en waar mogelijk gewoon goed voetbal. Achterin Verheydt goed afgeschermd, maar wat is dat een misselijke gast geworden zeg. Eerst een overtreding op Matthys, daarna elleboog op Waem en dan het publiek wat gaan uitdagen. Bah!
Labylle is echt weer terug op zijn oude niveau, Zeegers en Waem degelijk. Tim Zeegers blijft een risico. Werkt keihard, maar komt toch te kort. Dit middenveld is echt heel sterk. Voetballend vermogen en duelkracht. En wat een fijne voetballer is Jarne Steuckers!! Voorin Blummel en Remans nuttig en hard werkend en een compliment voor Koen. Waar hij in zijn eerste periode bijna elk duel verloor of half in ging, gaat hij nu vol strijd zijn duels aan waardoor hij echt een sterke spits voor dit team is. Van Bommel dit keer minder zichtbaar dan tegen NAC, Livramento alleen al door zijn snelheid gevaarlijk. Maar wat dit team vooral heeft is teamgeest en de wil om voor elkaar te vechten. Daarom ook een compliment aan de technische staf en aan Ronny van Geneugden. Vaak bekritiseert maar zijn aanpak om langere contracten te geven en de ruimte te geven aan de jeugd lijkt toch goed uit te pakken. Met Steuckers bovendien een echte versterking binnen gehaald. Tot slot: angel-side was pure klasse!

Oh ja: Matthys is een topkeeper. Beetje risico in zijn spel, maar de beste keeper sinds jaren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, jovkle, jasonke7, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 00:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #28
Heb je vanavond gezien dat Verheydt een dabbelaar is en minder is dan een halve , een team offert zich op voor hem en komt tot 1 goal en die had ook Olsen ook gemaakt ... en Ja in 3 wedstrijden ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 01:19
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #29
Ik krijg zowaar zin om weer wat te schrijven. Wat een bijzondere week. Dit heb ik al jaren niet meer zo gevoeld. Passie, bij vlagen echt goed voetbal, geweldige support vanaf de tribunes waarbij vanavond zowaar het hele stadion meedeed, spanning tot de laatste seconde, een ploeg waar de teamgeest vanaf spat, de 'grotere' tegenstanders die gewoon met niks terug naar huis gaan...
Onze as is meer dan aardig dit seizoen. Dat is de ruggegraat die we moeten koesteren. We zullen iedere wedstrijd tot het gaatje moeten gaan om resultaat te kunnen halen. Maar als ze dat lukt gaan veel ploegen in de Geusselt pijn lijden.
Ik vond ADO beter dan NAC. En natuurlijk is Verheijdt geen halve. Die maakt er gewoon 30 dit jaar., linksom of rechtsom. ADO heeft haar hele spel op hem afgestemd en dat is natuurlijk niet zo handig. Maar daar komt Dirk vanzelf achter. Als hij de tijd krijgt....
Dit voelt gewoon weer eens heerlijk en ik verheug me nu al op 4 september. Volgende week een goede pot in Almelo en we spelen voor een volle bak tegen de vluupikke. Hoe mooi kan het zijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 07:56 20 aug 2022 07:57 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #30
Wederom een fantastisch resultaat! Ik vond het voetbal deze keer iets minder verzorgd als tegen NAC, daarentegen werd er nu nóg meer strijd geleverd. Dat vind ik toch wel de grootste winst: als het voetballend moeilijker gaat dan probeert MVV de (kwalitatief betere) tegenstander af te troeven op inzet, passie, strijd en beleving. Dat is tegen Den Haag wederom gelukt.
Knap dat je als club met de kleinste begroting twee financiële toppers met een nederlaag naar huis kan sturen. Als het team zich blijft ontwikkelen en deze inzet kan blijven leveren, gaan we nog wat leuke potjes meemaken. En als MVV strijdend ten onder gaat en alles heeft gegeven, kan ik daar ook mee leven.
Ik geniet optimaal van de resultaten deze week en ben benieuwd naar wat de rest van het seizoen brengt. Vooralsnog koester ik ieder punt, de inzet en de sfeer op de tribunes. Eigenlijk best bijzonder dat je met een minibegroting en 22 seizoenen eerste divisie in de pocket met een paar duizend man nog zo‘n sfeer creëert. Hei weurt de kachel aon gemaak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.590 seconden