FC Dordrecht - MVV

24 sept 2022 08:23 24 sept 2022 08:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
FC Dordrecht - MVV #16
Hoelang duurd deze droom nog….zo zie je maar ondanks het laagste budget deze prestatie!
Collectiviteit is niet te koop dat zit tussen de oren…wie er ook wegvalt of speelt elke keer staat er een team….mannen super trots…Maurice for president……mvrgr Opa.

Ps zag livramento graag zijn minuten maken ziet Maurice dat anders?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Driver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2022 09:33
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
FC Dordrecht - MVV #17
Heerlijk, weer een overwinning van ons clubje. Iedereen is verbaasd hoe goed Mvv het doet want ze spelen ook nog eens heel aardig voetbal. Ik verheug me al op de volgende wedstrijd tegen Willen 2, die gaan het niet makkelijk hier krijgen in de Geusselt ondanks hun torenhoog spelersbudget.
Natuurlijk zullen we ook nog een paar keer een fikse tik op onze neus krijgen maar op dit Mvv mogen we trots zijn.
Jammer dat de kassa's gesloten zijn op de speeldag, hopelijk dat veel mensen het kaartje online aanschaffen.
De Geusselt moet steeds voller gaan worden! Dit verdient dit team!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2022 09:46
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
FC Dordrecht - MVV #18
MVV was de meest fortuinlijke in een wedstrijd die Dordt ook had kunnen winnen. Of die zelfs in 7-7 had kunnen eindigen. Het zal je maar gebeuren: aan de ene kant maak je de kansen niet af en dan krijg je ‘m in de slotfase nog tegen. Een scenario als tegen Heracles of Roda zou ontzettend zonde zijn. Gelukkig bleef de ploeg van Verberne dat dit keer bespaard. Met vereende krachten, een uitstekende Matthys en hulp van het aluminium trok MVV de eerste uitoverwinning over de streep. Knap gedaan. Lang niet alles gaat goed. Dat was deze wedstrijd ook weer zo en dat blijkt ook uit het hoge aantal tegendoelpunten. Maar anders dan andere seizoenen maakt MVV er zelf ook veel. Alleen de top-3 scoorde meer. Bovendien creëert MVV gewoon heel veel kansen. Het belangrijkste: het is weer leuk en aantrekkelijk om naar MVV te kijken. Er zit werklust, plezier én voetbal in dit team. Zie bijvoorbeeld die prachtige aanval die resulteerde in de 0-1.
Verberne en co (en dus ook de achterliggende organisatie) blijven bovenmaats presteren. 7e is gewoon heel knap! En dan moet je nog eens bedenken dat als je tegen Heracles en Roda de voorsprong aan het eind niet had weggegeven je nu gedeeld derde had gestaan op 1 punt van de koploper. Hopelijk vrijdag weer een leuke en spectaculaire pot.

Overigens ben ik het met Opa eens. Ik zou Livramento ook graag wat meer minuten zien maken. Zeker als bijvoorbeeld Remans of Kostons zich helemaal leeg hebben gespeeld. Volgens mij brengt Livramento toch snelheid en diepgang. Ideaal voor het laatste kwartier als je wil counteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2022 11:28
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
FC Dordrecht - MVV #19
Ik vind niet dat mvv de meest fortuinlijke ploeg was. zowel dordt als mvv troffen paal of lat. en beide keepers hadden mooie reddingen.
Doel punt van dord was meer fortuinlijk dan de mooie doelpunten van Mvv. zeker is het wel dat er meer doelpunten hadden en moeten vallen.

3 vaste verdedigers bij Mvv vervangen is ook niet niks maar ze doen het toch goed. Zowel de basisspelers als de reserve spelers groeien onder
Verberne en zijn staf. Minpunt van de avond was de loting voor de beker. Uit tegen excelsior brengt geen geld op en ook niet meteen
het idee dat we verder kunnen bekeren. Maar voorlopig genieten vaan dit MVvke en op naor Vriedag wullem 2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2022 16:53
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
FC Dordrecht - MVV #20
Machtkein Flaus aus: ginge veer vreuger, konform traadisie, nao sjoen en gooj wedstrije teege toppleug denao teege mindere goode de spreekwoordelikke bietenbrök op….winne veer noe.
Liet miech dinke aon us ierste Trost jaor, wie veer oet mie woonte daan toes..en get sjoens tegemoot ginge….
Zoe dink iech aoch tot veer dit aofdwinge: sjemie tösse de jonges, jonges en staf, instelling en visie van de traineren de Luyper….
Gesteunt door DE BESTE supporters sinds jaore…..

Dao is get aon de geng en veer goen sjoen dinger zien….op nao de Vriethof !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.226 seconden