TOP Oss - MVV (7okt2022)

27 sept 2022 19:24
Supportersclub MVV Maastricht
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Onderwerp Auteur
TOP Oss - MVV (7okt2022) #1
Weer op naar een vol uitvak in Oss zoals de laatste wedstrijd van vorig seizoen!
De jongens verdienen alle steun met het plezier dat ons tot nu toe is gegeven door dit leuke elftal.

De Supportersclub MVV Maastricht laat mits er voldoende animo is een bus rijden naar TOP Oss.

Aftrap 20:00
Vertrektijd: 18:00
Prijs leden: €35,50
Prijs niet-leden: €43,-
Pils/fris: 1,-

Mocht je mee willen gaan of lid willen worden, stuur even een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of een PM.

Ga gezellig met ons mee en steun MVV ook in Oss!

Bijlage niet gevonden


FB: www.facebook.com/SCMVVMaastricht
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maikelll043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2022 09:07
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #2
het weekend van genieten is voorbij dus op naar het volgend weekend. in oss op jacht naar 3 punten. Mvv is nu van underdog naar de prooi voor de tegenstander.
De jager gaat met losse flodders schieten wij met volle petay. 0 - 2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2022 09:10
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #3
Dit gaat een bijzondere pot worden, 2e uitmatch op rij waarbij jezelf de favoriet bent, de aanwezigheid van TD van Top oss zal bij heel wat spelers extra motivatie geven + plus ook nog een zeer goed gevuld uitvak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2022 11:19
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 98
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #4
Is dit een verplichte buscombi of kan ik op eigen vervoer gaan? Kan er nergens iets over vinden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2022 11:42
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #5

MVV_Mestreech schreef : Is dit een verplichte buscombi of kan ik op eigen vervoer gaan? Kan er nergens iets over vinden


Verplichte buscombi, zie www.mvv.nl/awaydays/uitwedstrijden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2022 13:17
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #6
Het kan voor mij niet snel genoeg vrijdag zijn!
Hopelijk komen we aan met een uitverkocht uitvak in Oss.
Ik las dat er nog +/- 100 kaarten waren zaterdag…
Binnen een week moet dat wel lukken toch!?

3 punten ophalen in Oss (bij Klaasje Wels) met een Waem die er weer bij is, maar helaas waarschijnlijk wel zonder een Dzepar die uitviel vrijdag.
Maar dat kan onze Marko Kleinen prima invullen.
Heerlijk om te zien hoeveel veerkracht deze ploeg heeft gekregen dit seizoen onder Verberne en co.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2022 10:04
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #7
Niet aan de grote klok hangen, maar ik kom per spoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2022 12:21
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 174
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #8
Ik hoop ook dat Waem weer meedoet, want het stond niet goed achterin tegen willen 2, vooral de eerste 20 minuten. Ze hadden net zo goed kunnen verliezen (ook de laatste 2 minuten).
Waem heeft de passes en loop aktie naar voren (net als Labylle).
Bepaalde verdedigers hebben te weinig drive naar voren, meestal de bal breed of terug op de keeper (soms hebben ze 10 tot 20 m vrij doortocht naar voren langs de zijkant…. maar dat durven ze dan ook niet). Naar voren gaan met de bal en dan snel afgeven is toch niet zo moeilijk lijkt me?
Ook had ik El Nasri erin gebracht bv voor Remans (minimaal de laatste 20 min toen velen er doorheen zaten).
Wisselen 5x brengt je soweiso conditionele voordelen (de ander wissels pakten ook goed uit).

Ben zeer content met 4 punten uit de komende 2 wedstrijden (2 moeilijke tegenstanders voor MVV).

Ben iedere verdere plaats stijging op de ranglijst worden “onze” spelers meer waard (en moet er meer voor betaald worden tijdens de winterstop, de volgende transfer periode?). We hopen natuurlijk dat we de groep samenhouden of zelfs nog versterken …om die minimale kans op promotie dit jaar te hebben (5% ???).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2022 14:01
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #9
El Basri voor Remans terwijl je 20 minuten voor tijd nog 2-1 achter staat?
El Basri is een centrale verdediger dus het lijkt mij niet slim om die voor een aanvaller dan er in te brengen.
Ook vind ik dat de verdediging juist wel goed de aanval naar voren zoekt, en altijd de voetballende oplossing zoekt. Veel beter dan al die lange ballen van afgelopen seizoenen.

Wel heb je gelijk dat soms inderdaad wissels iets eerder mogen komen.
Ps. Waem doet volgens mij gewoon mee morgen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2022 17:28
Tommyd
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #10
TOPIC
Voorbeschouwing TOP Oss – MVV Maastricht
6 oktober 2022
Morgen komt MVV uit Maastricht op bezoek in het Brabantse Oss. De ploeg van Maurice Verberne wist al 17 punten bij elkaar te spelen en dus is het taak voor TOP Oss om deze goede reeks te eindigen in eigen huis.

Strijden voor de thuisoverwinning!
Heerlijke punten uit Helmond
Afgelopen vrijdag wist TOP Oss met drie punten op zak terug te keren naar Oss. De ploeg van Aelbrecht wist met de nieuwe 5-3-2 opstelling een achterstand nog voor rust om te buigen in een voorsprong. De twee goals aan Osse zijde kwamen van Kyvon Leidsman en Rick Stuy van den Herik. De 1-0 werd nog binnen het eerste kwartier gemaakt door Van Keilegom, maar negen minuten later wist Leidsman een slechte terugspeelbal te onderscheppen en langs doelman Havekotte te werken; 1-1. De 1-2 kwam voort uit een fantastische lange bal van Piqué die door Rick Stuy van den Herik werd aangenomen en binnengeschoten. Na rust wist TOP Oss de voorsprong te behouden en zo won het in Helmond.

MVV openbaart zichzelf als dark horse
De verrassende resultaten van MVV zullen niemand ontgaan zijn. De Maastrichtenaren staan momenteel op een mooie vierde plek op de ranglijst. Maurice Verberne heeft zijn team omgetoverd tot een zogeheten dark horse. In de eerste wedstrijd van het seizoen verloor MVV nog van Jong AZ met 3-1, maar sindsdien werden ploegen als NAC Breda, ADO Den Haag en Jong Ajax eenvoudig opzijgezet. Het hoogtepunt van MVV tot dusver is natuurlijk de wedstrijd van afgelopen vrijdag, waarin zij de 0-2 achterstand tegen Willem II in de laatste twintig minuten ombogen naar een 3-2 overwinning.
Aelbrecht weet ook dat MVV een prima seizoenstart kent, maar ziet voornamelijk kansen. “Ze hebben meer aanvallende kwaliteiten dan verdedigende kwaliteiten en daar moeten wij optimaal gebruik van maken”. Daarnaast heeft de trainer van TOP Oss er het volste vertrouwen in MVV met lege handen naar Maastricht te sturen. “Het is aan ons om te laten zien dat we de drie punten in eigen huis kunnen houden.”

Afgelopen seizoen
De laatste thuiswedstrijd tegen MVV resulteerde niet in het gewenste resultaat. De ploeg van toenmalig coach Bob Peeters was gedurende de hele wedstrijd dominant, maar het enige schot dat Keulen namens MVV op doel schoot, was genoeg voor een Maastrichtse overwinning.

Memorabele wedstrijd
In 2018 won TOP Oss in Maastricht. De toenmalige nummer 10 van TOP Oss, Huseyin Dogan, was destijds twee keer trefzeker. Zijn eerste goal was een heerlijk afstandsschot dat in de kruising belandde. Toenmalig MVV keeper Luuk Koopmans (eerder nog keeper bij TOP Oss) was geheel kansloos. Ook bij de tweede goal droop de klasse ervan af. Een voorgegeven bal werd tussen de palen geschoven door Dogan, waarmee de eindstand was bereikt.

Statistieken
Als we kijken naar de laatste vijf thuiswedstrijden zien we dat TOP Oss het vaak lastig heeft tegen MVV. Er werden drie gewonnen door MVV, twee eindigden in een gelijkspel en één wedstrijd werd gewonnen door TOP Oss. Hopelijk kan die laatste statistiek vanavond uitgebreid worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2022 18:38
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 174
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #11
Hi CatenattioMestreech
Volgens www.vi.nl en de mvv web side is het een Belgische middenvelder en 1.86 lang (optimaal voor de goal mocht hij goed kunnen koppen)?
ik dacht dat ik hem zag jongleren met 4 kinderen in de pause tegen willem2, ongeveer voor het uitvak. Hij heeft een geweldige balbehandeling/technik (maar er is meer nodig om een complete voetballer te zijn).
We hebben hem alleen mogen zien invallen tegen Nac, dacht ik
en tegen Dordrecht uit mocht hij invallen op de links achter back plaats de laatste 20 ? min of zo volgens radio verslag.
Ik denk dat Mvv dit seizoen een goede bank heeft (spelers als Kleinen, Livramento en Nabil El Basri, van Bommel ) zijn bijna of zeg maar net zo goed als de basis spelers van nu. En er zit rek in deze jongens/groep als ze zich snel verder kunnenontwikkelen.
Kijk wat met Ake bij Manchester City is gebeurd omdat hij iedere week met top-spelers samen speelt (hoge bal circulaties and one touch football) en een goede trainer.
Ja je hebt gelijk dat we hem te weinig hebben gezien om hem als goude wissel nu al te bestempelen (maar Remans zat er doorheen, dat bleek uit het l missen van die mooie kans 15 ? minuten voor het eind). Nabil en Labylle klinkt bijna hetzelfde :-)...... hoop doet leven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2022 19:24
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #12
Heeft iemand een linkje van de wedstrijd voor vanavond?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2022 19:31
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #13

Driver schreef : Heeft iemand een linkje van de wedstrijd voor vanavond?


Wellicht hier: livetv.ru/enx/eventinfo/77915443_top_oss_mvv_maastricht/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Driver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2022 21:56
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #14
Staan in de top 3 !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2022 21:57
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #15
3 punten in Oss, mooi resultaat. En ook nog eens de nul gehouden dankzij geweldige reddingen van onze 'Kakou'. ;)

Gefeliciteerd dames en heren!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden