TOP Oss - MVV (7okt2022)

07 okt 2022 22:01
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #16
Proficiat gaste met de gedeelde tweede plaats. Gevolgd op L1. Wat een spanning . Wat een team usMVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2022 22:08
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #17
Tjonge man, waar gaat dit heen?.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2022 22:17 07 okt 2022 22:18 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #18
Was net aan het denken , stel je voor dat je die wedstrijden tegen Heracles en Joda over de streep hadden kunnen trekken . Eindconclusie , we hadden de periode op doelsaldo verloren van Heracles . Ongelooflijk wat MVV hier presteert . Ongelooflijk wat een keeper we onder de lat hebben staan .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2022 23:22
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #19
Aangezien ik in de buurt woon, heb ik vandaag de wedstrijd bijgewoond in het thuisvak. Het gaf mij echter wel de mogelijkheid om eens wat meer op het voetbal te letten. Heerlijk uitvak wel weer met 450 man, 90 minuten lang, chapeau!
MVV wordt steeds beter aan de bal, maar dat is nog steeds hun zwakste punt. Uit eigen balbezit creëren ze eigenlijk nauwelijks kansen. Voetballend ben je dan ook gelijkwaardig aan Oss, die de 1-1 makkelijk hadden kunnen (en misschien wel moeten) maken. Tegen zo goed als andere ploegen ben je voetballend gewoon de mindere partij, en daar moet echt aan gewerkt worden als we bovenin mee willen blijven draaien. Maar ach... wat zeur ik nou met het laagste spelersbudget en een derde plaats.
Veruit de beste man bij MVV was Souren (zoals wel vaker). De spelverdeler, bij iedere bal die hij krijgt gebeurt er wat. Hij zorgt ervoor dat MVV toch nog de bal vast kan houden. Strooit met mooie passes en maakt zelden fouten.
Dan vergeet ik natuurlijk de credits aan Matthys. Hij houdt ons wederom in de wedstrijd met een paar katachtige reddingen. Terecht genomineerd voor beste keeper van de eerste periode.
Maar allermeest was dit wederom een teamprestatie. Het was een matige wedstrijd met uitblinkers Souren en Matthys. Toch trekken ze deze weer heerlijk over de streep. Aan de ene kant valt het steeds wel (met een beetje geluk) de goede kant op, maar ook omdat het team voor elkaar door het vuur gaat. Dat maakt de 'mindere' spelers vanzelf ook een stuk beter. Het beste voorbeeld is toch wel de counter in de 65e minuut. Wat een prachtaanval. Ik hoorde zojuist een lovende Hans Kraaij op ESPN zeggen dat dit de beste aanval van het seizoen was: 'Liverpool in het klein' aldus de commentator. En terecht, alleen doodzonde dat Kostons deze 100% kans op de 2-0 mist.
Enfin, met een goed team, een nuchtere trainer en prachtige counters kom je nog eens ergens. Hopen dat het onze kant op blijft vallen en we dit volhouden. Ook tegen Jong PSV en Den Bosch liggen weer kansen.

Fijn weekend allemaal, geniet ervan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, itsman, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2022 17:58
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #20
Door een foutje van mij was dit onderwerp gesloten. Ik heb het weer opengezet. Sorry!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2022 18:30
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #21
Jammer dat niemand hier zijn reactie kon plaatsen.................

Geweldig resultaat van Mvv, Romain Mathijs is een topper daar staan de clubs straks voor in de rij. Het is ongelooflijk dat keeperstrainer Hans Spillman en Klaas Wels vorig seizoen de voorkeur gaven aan die vliegenvanger van Fc Utrecht.

Het was niet de beste wedstrijd van Mvv (toch mooie combinaties gezien) maar als slechte wedstrijden ook gewonnen worden dan zit het wel goed. Geen enkele club speelt alleen maar goede wedstrijden.

De grote Mvv supportersschare zorgde voor een geweldige sfeer, Top Oss werd overstemd. Mvv leeft weer!
De verdediging van Mvv mag blij zijn dat er een topkeeper achter hun staat, Romain heeft al heel wat reddingen verricht en de foutjes van de verdediging gecorrigeerd.
Ik verheug me nu al weer op de volgende thuiswedstrijd tegen Jong Psv.
Iedereen is nu aan het wachten wanneer Mvv gaat inzakken, voetbalkenners noemen het een momentopname, ik hoop dat Mvv ons nog even blijft verrassen.
Het weekend kan iet meer stuk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2022 19:20
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #22
Gelukkig ligt Matthys nog voor 2 jaren vast, plus nog een optie voor verlenging. Romain bewijst toch wel punten te kunnen pakken. Ben benieuwd hoe hij zich de rest van het seizoen ontwikkelt. Zijn optreden tegen TOP Oss mag er in ieder geval wezen.

Mochten de clubs zich in de zomer gaan melden voor Matthys, dan mag je voor MVV begrippen toch zeker wel de hoofdprijs gaan vangen. Zeker niet makkelijk gaan doen aan de onderhandelingstafel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2022 13:59 10 okt 2022 14:00 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #23

mvv925 schreef : Aangezien ik in de buurt woon, heb ik vandaag de wedstrijd bijgewoond in het thuisvak. Het gaf mij echter wel de mogelijkheid om eens wat meer op het voetbal te letten. Heerlijk uitvak wel weer met 450 man, 90 minuten lang, chapeau!
Veruit de beste man bij MVV was Souren (zoals wel vaker). De spelverdeler, bij iedere bal die hij krijgt gebeurt er wat. Hij zorgt ervoor dat MVV toch nog de bal vast kan houden. Strooit met mooie passes en maakt zelden fouten.
Dan vergeet ik natuurlijk de credits aan Matthys. Hij houdt ons wederom in de wedstrijd met een paar katachtige reddingen. Terecht genomineerd voor beste keeper van de eerste periode.

Ik zat ook op de hoofdtribune met nog 3 andere MVV-supporters. Jammer was dat ook enkele MVV-aanhangers niet naar deze tribune mochten na ID-controle. Erg overdreven om een vader met zoon zo de toegang te weigeren! Toen ze mij in "uzze Mestreechter taol" hoorden spreken, werd mijn paspoort alsnog bekeken, maar daar stonden twee - in hun ogen foute - plaatsnamen in.
Ik ben het geheel eens met het aanwijzen van Nicky Souren als onze beste veldspeler. Romain Matthys verdient een dikke 10! Kritisch wil ik wel nog opmerken dat van de "gearriveerde" spelers met name Sven Blummel een bijzonder matige wedstrijd speelde, weinig accuratesse in de passing en meester in "pisballetjes" op doel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2022 14:21
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #24
Ik wist niet eens dat Souren pas 22 jaar is (wordt binnenkort 23). Als ze dit middenveld bij elkaar weten te houden is dit voor eerste divisie begrippen zeer goed, en kun je er nog jaren op bouwen (mits er niet weer kapers op de kust komen...).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2022 12:29
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
TOP Oss - MVV (7okt2022) #25
buiten het feit dat Mvv geweldig presteert moeten we ook realistich zijn en valt het kwartje dit seizoen vaak onze kant op.
Maar geluk dwing je af. het geloof in een resultaat was vorig seizoen vaak al heen snel verdwenen nu is dat er tot het laatste fluitsignaal.
Met 2 thuiswedstrijden voor de boeg tegen jong psv en fc den Bosch zit die 2e plek er zeker in voor MVV.. laot us druime al doort ut mesjien neet lang un plekse te reservren oppe merret.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden