PEC Zwolle-MVV, vr 28 okt 2022, 20.00 uur

29 okt 2022 09:41
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Onderwerp Auteur
PEC Zwolle-MVV, vr 28 okt 2022, 20.00 uur #31

Sjonnie schreef : Enige puntje van kritiek is de oerdomme gele kaarten die we wekelijks oplopen Remans vandaag weer op de middenstip .

Minpunten opnoemen is nu niet meer zo acceptabel voor velen haha? Kritisch blijven mag. Ikzelf vond het verzuimen om de 0-2/0-3 te maken een beetje jammer. Maar goed, dat is misschien "spijkers op laag water zoeken".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2022 09:47
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
PEC Zwolle-MVV, vr 28 okt 2022, 20.00 uur #32
Cruciaal is dat dit team niet in paniek raakt, rustig blijft, zich niet van de wijs laat brengen en gelooft in eigen kunnen en vertrouwen heeft in elkaar. Zelden of nooit ( zelfs bij een domme of egoïstische actie) wordt er verkeerd of gefrustreerd naar elkaar toe gereageerd.
De eerste helft waren we weliswaar de onderliggende partij, maar men bleef zijn eigen spel proberen te spelen en elkaar te vinden (ook al lukte dat niet altijd en was er veelvuldig balverlies).
Kortom: hier staat EEN team, die het ver kan schoppen, juist daardoor en hun kwaliteiten ! Laat me ietwat denken aan de jonge honden van de Körver destijds (Platvoet, Buikema, Landzaat, Bouma, Koswal, Knarren, Jansen en num ze mer op)

Toen gebeurde er ook iets moois, nietwaar ?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2022 10:19
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
PEC Zwolle-MVV, vr 28 okt 2022, 20.00 uur #33

Mosae schreef :

Sjonnie schreef : Enige puntje van kritiek is de oerdomme gele kaarten die we wekelijks oplopen Remans vandaag weer op de middenstip .

Minpunten opnoemen is nu niet meer zo acceptabel voor velen haha? Kritisch blijven mag. Ikzelf vond het verzuimen om de 0-2/0-3 te maken een beetje jammer. Maar goed, dat is misschien "spijkers op laag water zoeken".


Helemaal mee eens. De frustatie is bij mij groot als je vier keer een 100% mogelijkheid laat liggen de wedstrijd te beslissen in de laatste tien minuten wetende dat je het al drie keer eerder in de laatste minuten hebt weggegeven. Des te groter de vreugde na het laatste fluitsignaal.
Weet je wat het is? We willen het allemaal zooooo graag, terugkeren....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2022 11:43
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
PEC Zwolle-MVV, vr 28 okt 2022, 20.00 uur #34
Top sliding van van Bommel zodat Blummel 0-1 kon maken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2022 12:21
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
PEC Zwolle-MVV, vr 28 okt 2022, 20.00 uur #35
Wat een weelde!! En dan te bedenken dat dit voetballend de minste wedstrijd van MVV was in mijn ogen. Ontzettend slordig, veel te weinig gebruik gemaakt van de enorme ruimte in de Zwolle-defensie en verzuimd de 0-2 en 0-3 te maken door egoïsme of door slordigheid. Zoals ASR schrijft zorgde dat ook bij mij voor frustratie, maar dat geeft meteen aan hoe onze club gegroeid is, als we gefrustreerd zijn dat het geen 0-2 of 0-3 wordt uit bij Zwolle. Een compliment aan team en staf maar ook aan de beleidsbepalers. Er werd wat lacherig gedaan over de keuze voor eigen jeugd en regio, maar dat blijkt een gouden greep. Ik zie echt veel liever een Zeegers of Schenk of Kleinen dan allerlei ‘exoten’.
Wie weet nog hoe we in het tijdperk-Usta bijna onderaan stonden in een sfeerloos stadion waarbij zelfs Trepke B alle moed verloor? Lijkt een eeuwigheid geleden, en gelukkig ook maar. Gisteren liet MVV zien ook goed te kunnen verdedigen. Van Helden en Waem waren oersterk, en Matthys is de beste keeper sinds Van Duijnhoven zo ongeveer. Met wedstrijden tegen Helmond en Jong Utrecht komt een nieuwe uitdaging: MVV als zwaar favoriet en dus moeten we het spel gaan maken. Op naor vriedag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Huib, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2022 22:48
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
PEC Zwolle-MVV, vr 28 okt 2022, 20.00 uur #36
Chapeau, chapeau, CHAPEAU!!!
MVV blijft me verbazen. De overwinning was zeker niet gestolen en had zelfs groter kunnen (moeten?) uitvallen. Ik blijf heerlijk verder dromen!
MVV bedaank!
Ik ben echt zó trots op dit team.
Zelfs zonder 2 van onze beste spelers, winnen we gewoon een uitduel waar iedereen onze kansloos achtte (inclusief ikzelf).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.273 seconden