>
Ontvangen bedankjes 961
opadiehard schreef : Dat Mvv helaas geen stickers meer op de stoeltjes plakt heeft met de privacy regels te maken dit is wettelijk zo bepaald,blijft natuurlijk irri als je niet op je,,eigen,,plekkie kunt zitten…..
Leuke vermelding ik heb wel een,,eigen,,plekkie,iemand heeft er met zwarte viltstift ,,Rotterdam Hooligan,,opgezet….keigave humor….stoeltje voor het leven…mvrgr Opa.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Wat mij opvalt is dat je normaal word ,,overvallen,,met berichten na of tijdens de wedstrijd nu bijna geen reacties!
Ben Salemans schreef : Ik heb vanaf mijn plek in Vak D van de Boschpoorttribune geen artiest gezien die het volkslied zong vlak voor het begin van de wedstrijd. Ook werd het zingen van het volkslied niet aangekondigd. Die voetballers van Almere wisten daarom niet dat het volkslied van Maastricht er zat aan te komen. Dat ze al de handen gingen schudden van de MVV-spelers voordat het volkslied werd gezongen, was volgens mij echt geen bewust respectloos gedrag.
Zeikbak schreef :
Ben Salemans schreef : Ik heb vanaf mijn plek in Vak D van de Boschpoorttribune geen artiest gezien die het volkslied zong vlak voor het begin van de wedstrijd. Ook werd het zingen van het volkslied niet aangekondigd. Die voetballers van Almere wisten daarom niet dat het volkslied van Maastricht er zat aan te komen. Dat ze al de handen gingen schudden van de MVV-spelers voordat het volkslied werd gezongen, was volgens mij echt geen bewust respectloos gedrag.
Elke tegenstander wordt vooraf geïnformeerd dat voor de wedstrijd het Maastrichts volkslied wordt gespeeld, dus ze wisten dit wel degelijk. Daarbij is het ook niet de eerste keer dat Almere naar Maastricht komt. Ik denk dat dit wel degelijk bewust respectloos gedrag is geweest.