>
Ontvangen bedankjes 299
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik bedoel ermee te zeggen dat MVV wat meer moeite heeft met de uit-wedstrijden. Maar de thuiswedstrijden zijn daartegen zeer goed. Nu MVV in die flow kan komen (door veel te winnen in de allerlaatste fase van de competitie), is in de NC thuis een 3-0 zege tegen een 1-0 nederlaag uit (tegen pakweg Willem 2) genoeg. Maar dan moet MVV natuurlijk wel gaan vlammen. Ik zie veel kansen voor MVV. Misschien zelfs de Markt.En noe? schreef : @ mosae wat bedoel je met 3 0 thuis winnen en uit 1 0 verliezen??
webmastersfm schreef : Wil gerust namens de Angel-Side reageren. Mvv is op supportersgebied een hoogvlieger in de kkd. Een paar jaar geleden gingen we standaard met iedere wedstrijd een paar bussen. Er was een standaard situatie. Je wist en kon de potentiële problemen. Je kunt en mede door de media aandacht de laatste weken verwachten dat wij aan de beurt zijn. We hebben een luxe probleem. Als Angel side keuren we echt wel dit soort dingen af. Maar laten we niet verzuipen en meegaan in de publieke opinie. Deze club zit in de lift, en ik weiger mee te gaan dat een inviduele actie deze fantastische supportersschare als oncontroleerbaar te boek te zetten. Er is echt wel sociale controle. En collectief straffen is achterhaald en populistisch. Als Angel side doen we alles om deze club te verkopen. Maar trap niet in de hetze