Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00

09 sept 2023 08:38
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #46
Toen ik de opstelling zag, vreesde ik voor een veegpartij. Zonder Souren en Smeets haal je het hart uit het team.
Tel daarbij op dat Willem2 iets goed te maken had na de zeperd tegen NAC.
1e helft speelde MVV prima. Dik tevreden. Jammer dat de 1-1 te snel na de 0-1 viel, anders had ik het nog wel eens willen zien.
In die fase merkte je dat het publiek zich tegen de eigen ploeg ging keren. Na de 1-1 gingen ze juist weer er vol achter staan.

2-1 verliezen bij Willem2 is geen schande, zeker met een gehavend elftal.
Met name beide backs vond ik wederom zwak.
En Livramento....tsja.... moge duidelijk zijn dat dat een prima speler is voor Meerssen, maar toch echt te kort komt voor profvoetbal. Zowel Dordt-uit als nu kon ie ons op voorsprong zetten met een enorme kans en laat dat na. Hele dure missers.

El Basri speelde zeer behoorlijk. Fijne voetballer. En ook Tasci swingde op de vleugels.
Waarom Livramento erin komt en niet Buifrahi is me een raadsel. Die Buifrahi werd met veel bombarie gepresenteerd en als je dan in de pikorde achter Livramento komt.... zal wel iets gebeurd zijn, kan niet anders.
Op naar den bosch. Die moet je kunnen pakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2023 14:49 09 sept 2023 14:50 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #47
Jammer dat de 0-2 niet viel, want dan was het klaar geweest denk ik. Het publiek van Willem II was al aan het morren. En nu sloeg de wedstrijd juist om in ons nadeel en gingen de tilburgers juist erachter staan. Maar ze hoeven zich geen illusies te maken, die zullen niet meedoen voor (rechtstreekse) promotie.

El Basri deed t goed inderdaad. En die nieuwe buitenspeler , Tasci, ook aardig. Zelfs nog bijna een doelpunt van Livramento tegen het einde, maar net niet goed afgerond. Schenk kwam goed mee vond ik en vormde een goed duo met Tasci. Een beetje het Joeri-Leroy idee. Aktas weer goed achterin. Penders kwam goed mee, Bij bet tegendoelpunt werd de verdediging dan wel weer makkelijk voorbij gelopen. En onze keeper toch een wat mindere wedstrijd met wat veel fratsen, dat kan hij veel beter!

Wel fijn om te zien dat we een bank hebben met toch een respectabele Remans erop (of je m nu goed vindt of niet hij is wel een eerste divisie-waardige invaller ). Een el basri als stand in of zelfs als concurrentie voor Smeets . Labylle die de backpositie kan op vangen. En voorin wat keuze qua invallers. Je zou zeggen dst je naar een play off plek moet kunnen. Alleen de rechtsback positie blijft zwak.

Hopelijk gaan Tasci en Kostons elkaar ook
goed vinden en groeit Sleegers door dan komen de doelpunten weer vanzelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2023 11:16
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Willem II - MVV | Vrijdag 08-09-2023 | 21.00 #48
Onnodig punt(en)verlies tegen een middelmatig Willem2. Zonder Souren en Smeets doe je toch wel een jasje uit, of El Basri en Penders het nu wel of niet goed deden. Laat Kostons niet geblesseerd raken want dan winnen we geen wedstrijd meer, voorin helaas geen waardige vervanger.

De backs wederom erg zwak. Wellicht de Belgische jeugdinternational Ky eens een paar wedstrijden de kans geven.
Ik vind het ook erg vreemd dat Buifrahi geen kans meer krijgt. Heel Belgie wilde hem en maakte in de voorbereiding een hele goede indruk.
Tasci op rechtsbuiten en Buifrahi linksbuiten. Sleegers komt totaal niet tot zijn recht op de flank en kan prima op 10 achter Koen.

wat ik heel slecht vond, was die zonedekking bij de corners. Dan ben je toch altijd te laat als er 5 man komen inlopen.

Al met al jammer dat er geen punt werd gepakt, was zeker mogelijk geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.204 seconden