Beker: Cambuur-MVV, do 2 nov. 23023, 18:45u

05 nov 2023 01:16 05 nov 2023 01:31 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Beker: Cambuur-MVV, do 2 nov. 23023, 18:45u #16
Wat mij wel goed deed, is dat ik Buifrahi eindelijk weer eens een actie zag maken. Lef tonen, risico nemen en je mannetje durven uitspelen. Dat leidde tot een schitterende goal. Dat soort acties, dat lef is nodig. Een voorhoede met Buifrahi en Tasci als spelers met snelheid en passeervermogen, met Kostons centraal. Dat is echt wel een goede voorhoede! Kunnen we zo niet eens een paar wedstrijden starten als basis?

Het is goed dat een trainer vertrouwen heeft in zijn eerste keuze. Maar overdrijven is ook een kunst. Werd Van Bommel vorig jaar ook niet rijkelijk laat ingezet als basisspeler? Vertrouwen in je eerste elftal is goed, maar er zijn grenzen. Meer van hetzelfde leidt niet tot beter voetbal, hoe boos je als trainer ook kunt zijn. Ik denk dat het dan beter is om wijzigingen aan te brengen, als keer op keer blijkt dat het vertrouwen niet echt helpend is. De hele selectie moet het vertrouwen voelen dat ze aan de bak kunnen, niet alleen de eerste vaste keuze (die toch niet echt denderend presteert).
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.173 seconden