Roed en Wit 70 schreef : Weet niet of de link te zien is, anders even zoeken op interview 22 december l1 bryan smeets
Vanaf min 3.21 waar vakD met name op doelt. Hij kan zich beter op zijn eigen inbreng concentreren. Zonder Smeets draait het ook vaak genoeg wel of niet minder slecht met hem. Fijne kerstdagen!
Laten we heel eerlijk zijn bryan kreeg toch al wat verduren toen hij terug bij MVV kwam,er waren voor en tegens ivm zijn aantrekken.
Ook ik heb toen tegen hem gezegd welkom terug, en dat meen ik nog steeds.
Maar ook bryan moet beseffen dat je als voetballer geliefd en verguisd kunt worden,het ene moment de,,held,, en het andere moment negatieve applaus wissel volgens hem!
Bryan heeft het grootste gedeelte van zijn carrière een rol op het middenveld gehad bij tal van clubs en dat ook met verdienste gedaan,waar hij op het middenveld een drijvende kracht was en de verdeler op het middenveld.
De laatste jaren brokkelt dit toch gedeeltelijk af en bij een club als MVV dit moment zul je iets meer moeite moet doen en redelijk wat verdedigende taken moeten vervullen.
Ik vind persoonlijk dat bryan het vaker ontbreekt om op dit niveau MVV vechtend bij te staan het lijkt of hij het vaker fysiek laat afweten.
Maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening en ik zie hem nog steeds graag bij dit MVV voetballen.
Maar MVV dwingt alleen maar iets af op dit moment als bij wijze van spreken het gras word opgevreten en men voor elkaar gaat!
Kan niet anders zeggen en hem een hart onder de riem te steken door te zeggen laat je kop niet hangen en pakt de draad op na de winterstop.
Jammer dat zijn mening direct bij L1 geprofileerd word en het net lijkt of het is Bryan tegen de rest,mijn vraag is dan ook hoe gaat zich dit voortzetten als de comp weer hervat?
Laten we hopen dat dit niet een begin is van een hetze en naar mijn mening mag ook Bryan wel eens gewisseld worden hij is een onderdeel van een team….iedereen fijne kerst en een gelukkig en gezond 2024…mvrgr Ampa.