MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023

25 dec 2023 09:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #16

VakD schreef : Iemand nog het interview van Smeets gezien? Apart!


Waar is dat te zien?…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2023 10:47 25 dec 2023 10:56 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #17
Weet niet of de link te zien is, anders even zoeken op interview 22 december l1 bryan smeets



Vanaf min 3.21 waar vakD met name op doelt. Hij kan zich beter op zijn eigen inbreng concentreren. Zonder Smeets draait het ook vaak genoeg wel of niet minder slecht met hem. Fijne kerstdagen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2023 14:06 25 dec 2023 14:09 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #18

Roed en Wit 70 schreef : Weet niet of de link te zien is, anders even zoeken op interview 22 december l1 bryan smeets



Vanaf min 3.21 waar vakD met name op doelt. Hij kan zich beter op zijn eigen inbreng concentreren. Zonder Smeets draait het ook vaak genoeg wel of niet minder slecht met hem. Fijne kerstdagen!


Laten we heel eerlijk zijn bryan kreeg toch al wat verduren toen hij terug bij MVV kwam,er waren voor en tegens ivm zijn aantrekken.
Ook ik heb toen tegen hem gezegd welkom terug, en dat meen ik nog steeds.
Maar ook bryan moet beseffen dat je als voetballer geliefd en verguisd kunt worden,het ene moment de,,held,, en het andere moment negatieve applaus wissel volgens hem!
Bryan heeft het grootste gedeelte van zijn carrière een rol op het middenveld gehad bij tal van clubs en dat ook met verdienste gedaan,waar hij op het middenveld een drijvende kracht was en de verdeler op het middenveld.
De laatste jaren brokkelt dit toch gedeeltelijk af en bij een club als MVV dit moment zul je iets meer moeite moet doen en redelijk wat verdedigende taken moeten vervullen.
Ik vind persoonlijk dat bryan het vaker ontbreekt om op dit niveau MVV vechtend bij te staan het lijkt of hij het vaker fysiek laat afweten.
Maar nogmaals dat is mijn persoonlijke mening en ik zie hem nog steeds graag bij dit MVV voetballen.
Maar MVV dwingt alleen maar iets af op dit moment als bij wijze van spreken het gras word opgevreten en men voor elkaar gaat!
Kan niet anders zeggen en hem een hart onder de riem te steken door te zeggen laat je kop niet hangen en pakt de draad op na de winterstop.
Jammer dat zijn mening direct bij L1 geprofileerd word en het net lijkt of het is Bryan tegen de rest,mijn vraag is dan ook hoe gaat zich dit voortzetten als de comp weer hervat?
Laten we hopen dat dit niet een begin is van een hetze en naar mijn mening mag ook Bryan wel eens gewisseld worden hij is een onderdeel van een team….iedereen fijne kerst en een gelukkig en gezond 2024…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2023 22:06
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #19
Ik vind het schandalig als Bryan wordt uitgefloten door een gedeelte van het eigen publiek. Je ziet dat het iets met hem doet, hij heeft het beste met Mvv voor alleen lukt het hem (nog) niet om zijn stempel op de wedstrijd te drukken.
Ik vind hem ook niet goed spelen, maar meerdere spelers spelen niet goed en die worden wel gespaard door het publiek.
Bryan is een Mvv`er, hij verdient meer krediet bij de supporters maar hij mag soms wel eerder gewisseld worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u john68, jovkle, FatyPapy1990, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2023 00:39
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #20
Het moge duidelijk zijn de laatste 5 wedstrijden met andere backs stond het achterin rel. goed en beter (ook tegen R#da uit tot min 93) .
Tegen Gro. en Helmond deed Bryan niet mee. Hij heeft ook prima wedstrijden gehad tegen VVV uit.
Kleinen kwam zelfs op de back positie te staan tegen Top naar de dubbele wissel, omdat Basri er op het middenveld bijkwam, en Nieling eraf ging, terwijl die goed speelde.
Ik betwijfel zeer of we nog een PO plek gaan halen omdat de technische staf te langzaam leert.
MVV zal zich dan enorm moeten verbeteren (en Tasci snel terug en Kostons moet dan bv blijven).
We gaan het zien...we krijgen in ieder geval nog enkele leuke thuis wedstrijden: W2 VVV, Ac-Nord

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2023 15:55 26 dec 2023 15:57 door Lukunku.
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #21
Ik heb met verbazing zijn uitspraken gezien. Bryan Smeets moet zich beseffen dat een 3 jarig contract bij MVV na een halfjaar werkloos te hebben rondgelopen enorme waardering is naar zijn persoon vanuit de club.

Als je je vervolgens zelf wilt profileren als leider en man die het team bij de hand gaat nemen begrijp ik de kritische blik van supporters want dat valt enorm tegen tot nu toe. Het beste voorbeeld was minuut 93 tegen Roda. Hij staat rond de 16 te koekeloere terwijl Daneels inschoot. Ik mis op zo een moment killersmentaliteit bij Smeets om alles te doen voor dat puntje.

Behaalde prestaties in het verleden zijn geen garantie voor minuten. Dus als andere spelers beter voldoen is niemand te groot om gewisseld te worden, ook Smeets niet. Je na een wissel vervolgens in een interview laatdunkend uiten over supporters is slecht, heel slecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2023 16:32
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #22
Ik denk eerder dat hij het applaus bij de wissel anders interpreteerde. Dat wil zeggen dat hij het applaus, opvatte, dat de mensen blij waren, dat hij gewisseld werd. Dat is natuurlijk niet zo (althans dat neem ik aan). Het applaus is (hoop ik), omdat men Brian waardeerde op zijn inzet. Ik zelf heb Brian heel hoog in mijn vaandel staan. Zijn wantrouwen komt voort, uit eerdere ervaringen in het verleden. Ik zou zeggen, Brian dat hoeft echt niet, je bent een klasse appart, en zeker als je in vorm bent. Kom op Brian, we staan achter je! Zet hem op, naar die playoffs plek!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2023 08:16
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #23
Ik denk dat smeets t verkeerd interperteerde. Speelde redelijke pot tegen oss en applaus was wel op zn plek en alles behalve cynisch. Ik heb niemand horen fluiten of horen roepen wat niet door de beugel kan.

Wat me wel opviel is dat hij minder aanwezig was bij corners en vrije trappen, wat zijn spel ook ten goede komt. Kop op bryan, maastrichts publiek is niet makkelijk, maar ga je aan sommige dingen niet ergeren. Meerendeel is blij dat je bij mvv afsluit en n ech roed wit hart hebt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2023 10:09
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #24
Nou, ik denk dat Smeets het juist heel goed aanvoelde en dat het applaus (helaas) inderdaad eerder cynisch was dan uit waardering.
In mijn ogen zegt hij helemaal niets verkeerds in het interview.
Smeets is natuurlijk binnengehaald als grote meneer met een behoorlijk contract (al kennen we allemaal de inhoud natuurlijk niet), eredivisie-ervaring, vergeleken met de rest van de selectie behoorlijk op leeftijd én reeds een verleden bij MVV. Dan zijn de verwachtingen enorm hoog.
Vooralsnog vind ik niet dat hij voldoet aan die verwachtingen. Misschien zijn de verwachtingen zelf ook niet reëel. Je speelt immers nooit alleen en bent ook afhankelijk van hetgeen naast je op het veld staat én de tactiek van de trainer. Persoonlijk zou ik zelfs El Basri meer minuten geven ten kosten van Smeets, maar dan nog: wij bepalen de opstelling niet. Als Smeets speelt: prima. Ik steun MVV, welke 11 namen er ook meedoen.

Zelf zit ik op de Boschpoort en hoor geregeld nare opmerkingen richting Smeets. Ons stadion is niet 90minuten lang een oorverdovend geluid en zeker niet op 3 van de 4 tribunes. Dan hoor je als speler echt wel geluiden vanaf de tribunes. De positieve, maar ook de negatieve klanken.
Ik kan me voorstellen dat dit vreet aan Smeets. Hij zal zelf ook niet helemaal content zijn met zijn prestaties de eerste seizoenshelft.
Maar om dan uitgefloten/uitgescholden te worden door je eigen fans....treurig.

Livramento werd ook verguisd, tot die plots heel belangrijker treffers ging maken. Erg sterk van hem.
De kritiek op Schenk is op dit forum soms ook niet mals.
Niemand wordt beter van al die negativiteit. En gefundeerde kritiek geven mag zeer zeker, maar op een beschaafde manier.
Laten we onze spelers aanmoedigen ipv afzeiken.
Als voetballer heb je al genoeg tegenstanders. Je eigen fans zouden niet tot die categorie moeten behoren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., john68, Tommyd, M.V.V. 1902, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2023 15:15
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - TOP Oss vrijdag 22 december 2023 #25
Feit is dat het Maastrichtse publiek altijd wel een zondebok zoekt en dan bijna altijd bij voorkeur een speler uit Maastricht. Een vervelende gewoonte. Ik zal nooit een eigen speler uitfluiten al doet hij het nog zo slecht. Hij zal er net beter door gaan spelen. Integendeel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.293 seconden