FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024

07 mrt 2024 10:02
AngelsideE
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
Onderwerp Auteur
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #1
Morgen de verre uitwedstrijd na Groningen, Inhaken of definitief afhaken voor de playoffs?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 11:37
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #2
Afhaken, maar dat doen we niet tegen Groningen, dat doen we door enkele malen op rij in de laatste minuten een doelpunt tegen te krijgen (alleen al bijvoorbeeld Jong PSV, ADO).. Die kosten je de cruciale punten, niet een (eventueel) verloren uitwedstrijd bij Groningen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, AngelsideE, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 14:48 07 mrt 2024 15:12 door Ben Salemans.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #3
MVV-supporters mogen niet afreizen naar de uitwedstrijden van de club tegen FC Groningen, NAC Breda, FC Emmen en De Graafschap.

De lokale Maastrichtse driehoek van burgemeester, politie en openbaar ministerie besloot om geen politie te laten meereizen met de MVV-bussen naar Groningen. Naar aanleiding van dat bericht besloot MVV om de supporters thuis te laten.

Algemeen directeur Laura van Leeuwen: “Als de politie niet meegaat, zijn we volledig afhankelijk van onze stewards om de veiligheid te kunnen garanderen en dat kunnen we niet waarmaken. We hebben er afgelopen week samen met de harde kern alles aan gedaan om de uitreis naar Groningen mogelijk te maken. Daarom is het extra teleurstellend wat zich vrijdag in het stadion heeft afgespeeld. Een klein deel verpest het ten koste van onze goedwillende supporters.”Wat de duels in Breda, Emmen en Doetinchem betreft mogen geen uit-supporters mee met MVV afreizen als gevolg van een strafmaatregel die de KNVB de club heeft opgelegd. Dit naar aanleiding van misdragingen van enkele meegereisde ‘supporters’ in het Roda-stadion afgelopen november.

www.mvv.nl/nieuws/geen-supporters-mvv-naar-vier-uitwedstrijden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 17:08
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #4
Wat een trieste bedoeling dit heel MVV..... heb er geen woorden voor
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 17:58
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #5

Vriethof18 schreef : Wat een trieste bedoeling dit heel MVV..... heb er geen woorden voor


Knap gedaan weer 'supporters'.
Als jullie zo doorgaan is er volgend jaar geen MVV meer en kunnen jullie in de stad rotzooi gaan maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 17:59
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #6
Ik vind het allemaal wat overtrokken, het lijkt wel of het afgelopen wedstrijd helemaal uit de hand gelopen is. Dordrecht supporters waren vanaf het begin aan het uitdagen, bier en voorwerpen gooien naar kinderen en hun ouders. Enkele Mvv supporters zijn uiteindelijk verhaal gaan halen maar echt veel is er niet gebeurd. Alles wordt zo opgeklopt op social media, geweld is nooit goed te praten maar dat nu alle Mvv supporters hiervoor gestraft worden. ..... Jammer want de steun van de supporters had Mvv echt goed kunnen gebruiken bij deze uitwedstrijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 18:12
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #7
huilie huilie doen terwijl je zelf de oorzaak bent van alle ellende..... als t maar n "kleine"groep is treed daar dan als supportersgroep tegenop. haal iemand van de reling die daar niet thuishoort. zorg dat er geen stoeltjes of andere dingen worden gesloopt. Dan ben je overal welkom en hoef je de schuld niet bij alles en iedereen neer te leggen. En de reden ja maar die van dordrecht deden t ook ... spring je ook in de maas als de rest erin springt?

Benieuwd hoe lang Laura hier nog zit.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boschpoort, bokkesprongen, kyleman333, Silverav

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2024 20:52 07 mrt 2024 20:55 door VakD.
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #8
Laat ik maar beginnen met te benoemen dat ook ik niet achter deze supporters sta, die regelmatig voor ongeregeldheden zorgen. Maar ook wij zijn niet roomser dan de paus. Maar helaas hoort het erbij in het voetbal

Maar wat een non argument om maar continue te benoemen dar wij als supporters dit probleem maar meoten oplossen onderling. Wij gaan op vrijdag avond naar mvv voor een avond gezelligheid en plezier, niet om politieagentje te spelen. Moet mvv niet gewoon onze veiligheid garanderen? Begin eens met een deugdelijk uitvak en fatsoenlijke beveiliging. Zou al een slok op een borrel schelen.

Deze club is doodziek en dit begint allemaal in de bestuurskamer. Als je dan toch zo graag wil optreden. Begin dan waar het echt pijn doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, InDoDoNnY, Sjarelke, Vriethof18, CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2024 07:18
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #9
Play offs beginnen langzaam maar zeker uit zicht te raken …
Achterstand op laatste play offs ticket (vvv) inmiddels 5 punten…
Nog 9 wedstrijden te gaan …….. 7 ploegen daarvan linkerrijtje ……. 5 thuiswedstrijden ……

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2024 10:27
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #10
Ik heb helaas gisteren de hele wedstrijd gekeken. Ik zeg ‘helaas’ omdat ik een MVV heb gezien dat helemaal niets in de melk te brokkelen had. Na dik 90 minuten waren er nul(!) Maastrichtse schoten op doel geweest…
Natuurlijk is er een kwaliteitsverschil tussen Groningen en MVV. Op én naast het veld (begroting, organisatie, faciliteiten etc.). Extra zuur dus dat de eerste tegengoal wordt ingeleid door een verdedigende blunder van Coomans. Nadat-ie ook nog geel pakte was Nieling zijn logische vervanger. Overigens was Coomans niet de enige die zwak speelde. Van de verdedigers haalt alleen Aktas wat mij betreft de laatste weken een voldoende. Geen gepolijste voetballer, maar wel een strijder. Dat mis ik bij de rest. Op het middenveld liep Souren overal en nergens en was telkens een stap te laat of liep zich met bal vast. En voorin stond Livramento op een eiland. Zowel Remans als Slegers waren onzichtbaar. Met name die laatste is al weken uit vorm, maar hij mag telkens zo lang blijven staan.
Verder vond ik het organisatorisch en tactisch ondermaats. Er werd niet goed gezamenlijk druk gezet en in de omschakeling liepen spelers onvoldoende mee. Ook de duels werden vaak veel te slap aangegaan. Gelukkig was Matthys deze wedstrijd wel goed. Pakte weer een paar ballen knap.
Verberne mag van mij toch wel eens wat sneller van zijn vertrouwde basiself af gaan stappen. Voorin mogen Remans en Slegers sneller vervangen worden door Mmae, Tasci of Buifrahi. Met name in die laatste zou ik investeren. Waarom leg je iemand anders voor meerdere jaren vast, maar krijgt-ie nauwelijks speelminuten ten opzichte van bv. Remans wiens contract afloopt? Achterin kunnen bijvoorbeeld Nieling en Librici (eerder) gebracht worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Sjarelke, FatyPapy1990

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2024 11:56
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #11
MVV 1902 je slaat de nagel op de kop, ik heb alleen de samenvatting gezien.
Bedenk dat ze thuis tegen Groningen nogwel hun beste wedstrijd van het seizoen speelden.
Verberne is een afgelopen zaken; als supporters zou ik me meer gaan bezig houden over zijn mogelijke opvolger.
Misschien heeft Ronny ook hier een verrassing in petto? anders kan Hofland niet slechter zijn (tactisch (bv altijd een man voorin houden) opstelling maken, wisselen kort voor het einde om een wedstrijd over de streep te trekken, bal de tribune in, spelers op de tribune zetten die niet voldoen etc) .
Er rest voor MVV nog één echt belangrijke wedstrijd.
Ik hoop dat ze beginnen met Nieling centraal achterin.
Waarom Librici geen speelminuten krijgt op welke plek dan ook, weet ik niet, want bepaalde spelers komen tekort. Er werd gezegd hij is behendig met de bal?
Meestal valt het minder tegen als er minder euforie is, ...voor een gelijkspel tegen ik.
Laat ze vooral spelen vanuit een verdedigende stelling, counter voetbal (laat de Pruuse maar aanvallen).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2024 12:39 09 mrt 2024 12:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #12
Nu de nacompetitie een heel moeilijke opgave gaat worden had ook gister ingezet moeten worden op spelers die ook volgend seizoen nog onder contract staan.
Zet in op spelers die minuten moeten gaan maken anders krijgen ze geen zelfvertrouwen.
Mmaee(65ste minuut/)Buifrahi(79ste minuut) moet je vroeger inbrengen of laten beginnen.
Nu zakken er veel spelers door het ijs en laten net als vorige week tegen dord spelers van de tegenpartij krijgen aanvallend veels teveel vrijheid vooral op de zwakke rechtsbackplaats.
Ik snap vooral gister met een enorm gevuld stadion en een veel duurdere en betere selectie dat je je al achterstaat voor je begint!
Nu lopen ze de hele wedstrijd achter de feiten aan en er is niemand die de kar ook maar enigszins gaat trekken!
Waar is die vechtlust,nu loop je als een kip zonder kop op het veld zonder enige samenhang!
Aktas is de enige krijger binnen het team,ik zeg Maurice ondanks de beperkte selectie kom eens met een ,,verrassende,,opstelling ipv elke week hetzelfde riedeltje wat heb je te verliezen.
Juist MVV met drang naar voren heeft eventueel wat makken en de keeper van de tegenpartij had een stoel mee kunnen nemen zoveel werd er geschoten!
Ik had gister de pest in net als tegen dord niet alleen omdat je verliest maar wel op de manier hoe!
Hoop dat Mvv volgende week boven zich uitstijgt en tenminste nog eenmaal de supporters iets laten zien!
Voor veel supporters zou een overwinning de kers op de taart zijn en even alle negativiteit langs de kant zetten als we er tenminste bij mogen zijn!…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2024 15:03 09 mrt 2024 15:04 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #13
Zou dat de reden zijn dat Verberne moet vertrekken? Dat hij stug c.q. star vasthoudt aan zijn huidige selectie, zonder mensen als bijv. Buifrahi, Librici en Mmae flink wat speelminuten te geven? Dat Ronnie van Geneugten als verantwoordelijke technisch manager ziet dat spelers zo stagneren in hun ontwikkeling?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2024 18:39
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #14
Dat blijf ik echt het grootse minpunt van Verberne vinden. Elke keer weer beginnen met dezelfde spelers die al weken uit vorm zijn. Librici viel ineens als rechtsbuiten in paar wedstrijden geleden en verraste het hele stadion, behalve Maurice.
Slegers is geen rechtsbuiten, je hebt tasci, Buifrahi en Librici als alternatief.

Tasci viel in tegen Dordt maar moest linksbuiten spelen… ik blijf het wisselen erg dramatisch vinden, maar daarvoor is ook de assistent verantwoordelijk lijkt me.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2024 20:49
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
FC Groningen - MVV Maastricht 8 maart 2024 #15
@ Frank Salemans .

Idiote redenering

Onder de leiding van Verberne werden beter ... Mathijs
V Helden.
Waem .
Streukers ,
Van Bommel 2 maal .
Kleynen .....
Smeets is weer de oude geworden ...

Bartje moet hangen en Bartje hangt .........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden