>
Ontvangen bedankjes 96
LRB schreef :
Wat beteikent dat noe..?
Kin miech iemes zegke of Dord uzze eenige teegestender is um dees periode nog te kinne kriege ?
umtot de nummers ein tot en met drei al ein periodetitel höbbe...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Even een hart onder de riem voor de spits. Ik geniet op dit moment iedere keer weer van het voetbal wat Livramento laat zien. Wat is hij belangrijk voor MVV geworden. Ondanks de gemiste kansen tegen Willem 2, was het (althans voor mij) genieten dat er een spits staat, waarvan ik vind dat hij zich zeker dubbel en dik kan meten met de vertrokken Kostons. Wie had dit van te voren gedacht. Er is zoveel (snelle) groei in het spel en maakt mooie goals! Dat je nog lang bij MVV mag blijven!Hill28 schreef : MVV laat ook tegen de koploper zien dat het weer helemaal terug is: ‘Harde noten gekraakt na pijnlijke nederlaag tegen Roda’
Maastricht - MVV had meer verdiend dan een knap gelijkspel tegen koploper Willem II. Na de late gelijkmaker van de Brabanders waren er dan ook gemengde gevoelens in Maastricht. Alleen spits Dailon Livramento zat er helemaal doorheen: „Ik dacht nog: iedereen zal mij blijven aankijken op het missen van die kans.”
Emil Visser
Vandaag om 07:51
Die ene mogelijkheid na pakweg uur spelen spookte drie kwartier na de wedstrijd nog rond in het hoofd van Dailon Livramento. En de komende nachten zal hij nog wel eens wakkerschrikken als dat moment tijdens een nachtmerrie voorbij vliegt.
Natuurlijk is een punt tegen de koploper niet slecht, maar hier hadden we gewoon moeten te winnen.
Dailon Livramento in zak en as
De MVV-spits kreeg in de wedstrijd tegen Willem II dé mogelijkheid om zijn ploeg op 2-0 te zetten. Hij sprintte zijn directe opponent met gemak voorbij, maar schoot vervolgens oog-in-oog met de Brabantse doelman naast het doel. „Toen ik naar de kant ging vanwege mijn wissel, dacht ik nog: ‘ik hoop dat we de voorsprong vasthouden, anders zal iedereen mij blijven aankijken op het missen van die kans’.” Dat tegendoelpunt viel uiteindelijk wel. Diep in blessuretijd scoorde Jeredy Hilterman met het hoofd de 1-1, waardoor MVV een spectaculaire zege tegen de koploper in rook op zag gaan. En dus zat Livramento, die wel knap de 1-0 binnen schoot, in zak en as op een bankje in de catacomben, nabij de kleedkamer van MVV. De spits die dit seizoen al zoveel mooie momenten meemaakte en de club regelmatig de nodige punten bezorgde, keek naar de grond en kon nog steeds niet geloven dat hij die grote kans na een uur spelen niet benutte. Hij friemelde wat aan zijn scheenbeschermers die hij uit zijn sokken had genomen. „Natuurlijk is een punt tegen de koploper niet slecht, maar hier hadden we gewoon moeten te winnen. Zeker in de eerste helft hebben we echt goed gespeeld.” En gezien de mogelijkheden van MVV – en dus met name van de spits – was een overwinning een juiste uitslag geweest.