MVV - VVV, zo 13 oktober 2024, 14:30 uur

13 okt 2024 18:00
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 681
Meer
MVV - VVV, zo 13 oktober 2024, 14:30 uur #16

FatyPapy1990 schreef : Slechte kommentators bij L1 radio, ze zeggen niet eens hoe de 2-0 tot stand komt.
een Roda fan en een VVV-fan, en maar hopen dat er een gelijkmaker komt....wat kun je anders verwachten?
hebben ze geen Maastrichtenaar bij L1 ? Dan maar een FSC Fan als kommentator

Een van de 2 backs is al gewisseld door Librici
Nu de 2e back nog en ik kom ook weer, je kunt voetballen of niet en dat verandert niet zo snel als je te weinig talent hebt :-(

Met 2 andere backs en een andere trainer waren we vorig seizoen of ervoor inderdaad evtl gepromoveerd (altijd net niet).
Livramento op de bank die bijna nooit gebracht werd (bv in de uitwedstrijd vorig jaar tegen R#da)....

Volgende week weer starten met Maee en Librici en ...


Heb je met een blinddoek naar de wedstrijd gekeken? Schenk speelde gewoon een prima wedstrijd.
En blijf maar lekker weg als je alleen komt als bepaalde spelers er op staan.
Als als als... Als MVV Mbappe en Haaland in de spits had staan dan hadden we Champions League gevoetbalt. Terugkijken op het verleden heeft geen zin want dat is altijd achteraf praten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, ASR

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2024 18:14
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 226
Meer
MVV - VVV, zo 13 oktober 2024, 14:30 uur #17
Bedroevend slechte pot, maar 3 punten die tellen.
VVV gaat niet promoveren , dat is wel duidelijk; een drama was dat. Roept dwaas Janssen dat ze onterecht verloren hebben, dat hij maar 5 wedstrijden aan de kant gaat zitten met die idiote tackle.

De trainer is echt blind. Buifrahi, Timas, Esajas, zijn toch echt jongens die alle 3 in de basis horen. Helaas is er geen geld voor een spits, maar Mmae en Braken zijn geen toppers dat is wel duidelijk.

Speelde Smeets voor dirigent met het Rieu shirt of wat was hij aan het doen ? Timas op 10 met daarachter v Dessel en El Basri. Met dan voorin Buifrahi en Esajas en dan Braken maar centraal heb je voor kkd een prima middenveld en aanval.

Ik heb wekelijks afgegeven op Zeegers maar zijn inzet en strijd wordt gemist achterin.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2024 18:31
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 681
Meer
MVV - VVV, zo 13 oktober 2024, 14:30 uur #18
Een slechte wedstrijd, beide ploegen voetballend echt dramatisch.
We hebben gelukkig nog net iets meer kwaliteit dan VVV maar tegen iedere andere ploeg in de kkd had je misschien wel verloren vandaag.

Timas was voor mij MOTM.
Heeft een goede techniek en een prima trap.
Schenk vond ik ook zeer degelijk spelen.

Verdedigend staat het eigenlijk nog wel aangezien veel clubs toch niet makkelijk er doorheen voetballen.
Behalve Telstar uit. Alleen houd het dat natuurlijk niet altijd stand als er zo weinig gecreeerd word voorin.

Je kon ook van te voren zien aan komen dat Braken tegen zijn oude club nog even eentje er in zou prikken.
Hopelijk geeft hem dit wat vertrouwen want ik gun het hem van harte.

Vraag me ook inderdaad af waarom Buifrahi geen minuten krijgt want die deed het toch aardig afgelopen potjes.
Hopenlijk is van Dessel ook snel weer fit want die had wel de felheid wat we kunnen gebruiken.

Roel Janssen is btw echt rijp voor Mondriaan met zo'n een tackle van achter.

Op naar Excelsior uit!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2024 18:51
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
MVV - VVV, zo 13 oktober 2024, 14:30 uur #19
Het was qua voetbal niet al te best vanmiddag. Het positiespel van VVV was aardig tot aan de zestien. Maar een goede eindpass en spits ontbreekt en dan kom je niet tot scoren. Een vrije trap was gevaarlijk van VVV.

Bij MVV vond ik maar enkele spelers hun niveau halen. Schenk speelde goed. Die gaf zijn tegenstanders op de vleugel veel minder ruimte dan Librici, die naar mijn smaak te veel ruimte weggeeft.

Ook Tivas speelde goed, al zat hij er op het einde wel doorheen.

En Smeets is de enige voetballer bij MVV die al weet wat hij met de bal gaat doen, voordat hij hem krijgt. El Basri en Kleinen speelden ongelukkig; Brian kan het niet alleen aan om de ploeg op sleeptouw te nemen.

Aktas haalt verdedigend veel weg, maar is opbouwend niet sterk. Waarom speelt hij de volledige vrijstaande Librici zo weinig aan.

Ik vond dit echt een wedstrijd voor Buifrahi; die trekt MVV en het publiek er met zijn acties vaak bovenop. Ik heb geen idee waarom die niet mocht spelen of invallen.

Matthys was wederom een betrouwbare sluitpost.

Slegers. Tja. Dan mag je kort voor tijd invallen en dan verwacht je dat hij zich helemaal suf loopt. Niets van dit. Als een dartel dressuurpaard je loopt hij rustig in een tempo over het veld. Verbijsterend.

Leuk voor Sven dat hij een belangrijke goal meepikte. Die kans maakte hij koelbloedig af. Dergelijke kansen zijn er de afgelopen wedstrijden niet ingegaan .

Drie punten zijn binnen. Daarmee is het enige echt positieve van deze wedstrijd gezegd. Met dit voetbal lok je geen nieuwe toeschouwers het stadion binnen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2024 20:04
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 922
Meer
MVV - VVV, zo 13 oktober 2024, 14:30 uur #20
Aan deze ontzettend povere partij voetbal wil ik eigenlijk maar 2 opmerkingen vuil maken:

1) "Ze drage kleure ROED en WIT" !!! (belachelijk dat we onze kernwaarden aan de kant zetten voor de grote meneer Rieu, die zelf nog altijd 0,0 hierover heeft gemeld op zijn socials....zó belangrijk en bijzonder vindt deze meneer onze gêste blijkbaar...)

2) "Nao väöre, nao väöre, Dao kin us niks gebäöre" .... en dus niet IEDERE pass naar achteren...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, De_Lange

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2024 07:19
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 538
Meer
MVV - VVV, zo 13 oktober 2024, 14:30 uur #21
Plus:
Drie punten. Clean sheet. Twee plekken gestegen. Goed begin tweede periode. Het spel van Silva Timas en Schenk. Braken die scoort.

Min:
Het spel in het algemeen: te weinig druk op de bal bij balverlies en slordig in balbezit. Foute passes, weinig lijn in het spel en onrustig aan de bal. Te veel tikkies breed en terug.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2024 09:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3886
Meer
MVV - VVV, zo 13 oktober 2024, 14:30 uur #22
Hele slechte wedstrijd van beide kanten. VVV compleet machteloos en ik had na negentig minuten nog altijd geen flauw idee wat nu hun tactiek, hun strijdplan was. "Doe maar wat" lijkt John Lammers gezegd te hebben.

MVV daardoor vrij gemakkelijk naar een 2-0 overwinning. Maar zelfs in de KKD zou driekwart van de tegenstanders het slappe voetbal van MVV afgestraft hebben. Het is echt bij de gratie van het zwakke VVV dat het gisteren niets uitmaakte. Speel vrijdag zo in Rotterdam en we gaan er met 5-0 af.

Aan onze kant vooral Schenk een lichtpuntje, dat een forumer hem juist er uit plukt als slechtste speler zegt ontzettend veel over die forumer.

Die rode kaart van Janssen nog eens teruggekeken, wat een pannenkoek. Dat is dan je aanvoerder en ervaren speler.

Laten we hopen dat dit goed is voor het zelfvertrouwen, voetbal is een raar spelletje, twee keer met mazzel winnen en iedereen gelooft er opeens in en het voetbal wordt ook een stuk beter. Excelsior is normaal gezien een maatje te groot en won al zijn thuiswedstrijden, maar de laatste wedstrijd die ze speelden gingen ze met 3-0 er af. De wedstrijd daar weer voor stonden ze lange tijd achter tegen een jong-ploeg. En daar weer voor een gelijkspel. De opportunist in me zegt dat Excelsior ook niet in topvorm is. Maar nogmaals: als we daar zo slap als gisteren aan komen zetten, dan kun je het vergeten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.195 seconden