MVV - De Graafschap 8-11-2024 (20:00)

08 nov 2024 23:05
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 8-11-2024 (20:00) #16
In de 1e helft voetbalde mvv prima mee, wat leidde tot 100% kansen voor Timas en Smeets.
2e helft een stuk minder omdat voorin de bal niet werd vastgehouden. Braken ongelukkig Mmae gewoon slecht.

Graafschap prima voetballende ploeg dus puntje was het meest haalbare.

MOTM Romain, pakt wederom een punt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2024 23:08
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 8-11-2024 (20:00) #17
Blij met een punt. Diegene die zich afvragen wie t tactisch genie was onder verberne, t was zeker niet hermans. Mvv speelt met de staart tussen de benen, niemand wil de bal hebben en ze verstoppen zich. Dit was wederom erg slecht.
Romain terecht de man en vraag me af wie volgend seizoen onder de lat staat als hij transfervrij de deur uitloopt.

09 nov 2024 00:02
RoedWitHart
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 8-11-2024 (20:00) #18
Die vielen allebei uitstekend in!

09 nov 2024 01:04 09 nov 2024 01:07 door RoedWitHart.
RoedWitHart
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV - De Graafschap 8-11-2024 (20:00) #19
Ik bedoel dit als antwoord op opa. Schenk won bijna al zijn duels en ging er vol tegenaan. Dat was mooi om te zien. En Van Dessel combineert inzet, techniek en overzicht.

Ik vind de laatste wedstrijden Coomans goed spelen. Net als Aktas haalt hij veel weg.

Romain Matthys keepte een prima wedstrijd. Maar kan iemand hem leren soberder te spelen?Hij keepte uitstekend, maar zijn spelhervattingen achterin zijn vaak onrustig en irritant, zeker de eerste helft. Hij gooit soms de bal uit naar een verdediger die tussen drie spelers van de tegenstander staat. De tweede helft ging het gevarieerder, met vaker een lange uittrap. Die afwisseling tussen een korte uittrap of - worp en lange bal werkt beter.

Sven Braken heeft nog steeds zijn vorm niet te pakken. Hij verliest veel kopduels en is als aanspeelpunt of onbereikbaar of niet balvast. Mmae is technisch minder dan Sven, maar brengt wel, soms wat onhandig rommelende, meer strijd om de bal in. De spitspositie blijft een probleem bij MVV.

El Basri speelde onzichtbaar. Anders dan ik van hem gewend ben. Als Van Dessel gaat spelen, zal hij het kind van de rekening worden. Want Kleinen speelde naar mijn smaak wel een goede pot.

Ik ben tevreden met 0-0, als je kijkt naar de kansen voor De Graafschap en de individuele klasse van spelers. Knap van MVV om zich staande te houden tegen zo'n goede ploeg.aar het verschil in niveau tussen wedstrijden is nog onacceptabel groot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay, M-MVV

Tijd voor maken pagina: 0.193 seconden