Jong AZ - MVV, 2 december 2024 20.00 uur
02 dec 2024 16:09
Hopelijk zit ik er naast, maar vul maar een 1 in op het totoformulier.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
02 dec 2024 17:40
Laten we eerlijk zijn, MVV en Jong ploegen is nu niet altijd veelbelovend voor ons, vooral uit niet. Ik vrees voor een typische MVV afstraffing waar met met 2-0 de rust ingaan.
Dan draaien we het helemaal om en komen we op 2-3, waar Smeets eruit wordt gehaald en we het weer in blessuretijd weggeven
02 dec 2024 19:47
RoedWitHart
Junior Boarder
Onderwerp Auteur
Eens moet dit seizoen die eerste uitoverwinning komen. Ik hoop vanavond, al speelt MVV in degelijke ambiance zelden goed. Het middenveld met Van Dessel erbij functioneert beter met dan zonder hem. 1-2.
02 dec 2024 20:34
Wedstrijd gaat op dit moment heel aardig , maar het lijkt erop dat Van Dessel weer zwaar geblesseerd raakt.
02 dec 2024 20:55
Haal Kleinen en Zegers er maar af want een van die 2 gaat een rode kaart krijgen .
02 dec 2024 21:46
Zie de bui al weer hangen .
02 dec 2024 21:49
Sjonnie schreef : Zie de bui al weer hangen .
Yep. Je voelt hem weer aankomen...
02 dec 2024 22:00
Dat ging maar net goed...jammer dat het nog zo spannend werd maar 2-3 winnen bij JAZ is gewoon prima! Op naar Vitesse!
02 dec 2024 22:03
Wedstrijd had geen 5 minuten langer moeten duren , dan hadden we hem waarschijnlijk nog verloren .
02 dec 2024 22:06
Gein slechte wedstrijd, meh op ut ind geit ut meh weer sjus good. Diech zows dinke tot veer gelierd hobbe vaan al die veurige kiere.....
02 dec 2024 22:09
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Sjiek schreef : Gein slechte wedstrijd, meh op ut ind geit ut meh weer sjus good. Diech zows dinke tot veer gelierd hobbe vaan al die veurige kiere.....
Is toch kwaliteit en fitheid van al die jonkies van Jong AZ. Al vond ik ze wel een stuk beter spelen als tegen de beloften van Utrecht.
02 dec 2024 22:10
Geweldig dat we de 3 punten binnen hebben! Eerlijk is eerlijk: Smeets en Mmaee weten elkaar heel goed te vinden. Alleen al door zijn werklust is deze hattrick verdiend!
Uitvallen van Van Dessel zag er niet goed uit. Die gaat héél erg gemist worden.
02 dec 2024 22:56
02 dec 2024 23:16 door RoedWitHart.
RoedWitHart
Junior Boarder
Onderwerp Auteur
Ilano Silva Timas kwam nauwelijks aan aanvallen toe, omdat hij eigenlijk meer rechtervleugelverdediger was dan aanvaller. Dat deed hij overigens goed, want Zeegers wordt te gemakkelijk uitgespeeld.
Natuurlijk prachtig voor Mmae dat hij drie maal scoorde. Een rebound, maar ook twee moeilijkere ballen. Hij compenseert zijn wat onhandige techniek met snelheid en hard werken. Staat wel als spits dieper dan Braeken. En weet af te werken. Sjoen!
Het hele team knokte keihard. Toen het 2-3 werd door een klutsgoal leek MVV weer weggespeeld te worden, maar dat gebeurde gelukkig niet. Daarbij speelde de ingevallen Francis wederom een puike partij.
Wat is Brian Smeets toch belangrijk voor MVV. Goede techniek, overzicht en splijtende passjes.
Hopelijk valt de blessure voor Van Dessel mee, want alweer een lange blessure is triest voor die jongen. En jammer voor MVV.
Nu op naar de derde overwinning op rij tegen Vitesse? Zou mooi zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae
03 dec 2024 10:02
kyleman333
Senior Boarder
Eerlijk gezegd heb ik gewoon een heel goed MVV gezien met Smeets als absolute spil. Is al weken in vorm en steekt er dan met 2 koppen en schouders bovenuit. Hermans heeft er toch vechtlust in gekregen. Ik ben al vanaf het begin kritisch maar dit is ook zijn verdienste. Iedereen werkt keihard en zeker de eerste helft werd jong AZ regelmatig opgejaagd. Heb echt met enthousiasme zitten kijken en dat is dit seizoen nog maar weinig gebeurt. Laatste paar minuten uiteraard wel weer met samengeknepen billetjes maar dit keer trekken we hem gelukkig wel over de streep.
Zag op ESPN overigens een leuk statistiekje voorbij komen. MVV is de ploeg die dit seizoen de meeste punten pakt na een achterstand (misschien ook wel de meeste weggeeft na een voorsprong haha). Als ik het me goed herinner waren het er inmiddels al 13 waar de nummer 2 nog ruim onder de 10 zat. Toch opvallend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Puime, peeke, CatenaccioMestreech
Tijd voor maken pagina: 0.293 seconden