MVV-FC Den Bosch, za 18 jan. 2025, 16:30u
- RoedWitHart
- Senior Member
Re: MVV-FC Den Bosch, zondag 18 jan. 2025, 16:30u
19 Jan 2025 21:06
Ik kijk met gemengde gevoelens terug op de wedstrijd. Natuurlijk hebben we een heerlijk voetballend MVV gezien. Met opnieuw Smeets in glansrol. En het blijft opmerkelijk hoe goed Mmae zich ontwikkelt.
Maar het blijft vreemd hoe zwak MVV regelmatig buiten De Geusselt voetbalt. Als ik zie hoe bijv. El Basri tegen Den Bosch sleurt en kilometers aflegt en dan terugdenk aan zijn wat slome acteren tegen TOP Oss, dan vraag ik me af hoe dat mogelijk is. En natuurlijk niet alleen bij hem. Dat geldt voor het hele team. Ze kunnen zo goed voetballen, maar laten zich uit te vaak en te gemakkelijk de kaas van het brood eten. Dat lijkt me vooral een mentale kwestie. Elkaar oppeppen en de mouwen opstropen.
Er zit met name in uitwedstrijden veel meer in dan we nu te zien krijgen. Te beginnen in Volendam. Dit MVV kan van elke ploeg winnen in de KKD.
Maar het blijft vreemd hoe zwak MVV regelmatig buiten De Geusselt voetbalt. Als ik zie hoe bijv. El Basri tegen Den Bosch sleurt en kilometers aflegt en dan terugdenk aan zijn wat slome acteren tegen TOP Oss, dan vraag ik me af hoe dat mogelijk is. En natuurlijk niet alleen bij hem. Dat geldt voor het hele team. Ze kunnen zo goed voetballen, maar laten zich uit te vaak en te gemakkelijk de kaas van het brood eten. Dat lijkt me vooral een mentale kwestie. Elkaar oppeppen en de mouwen opstropen.
Er zit met name in uitwedstrijden veel meer in dan we nu te zien krijgen. Te beginnen in Volendam. Dit MVV kan van elke ploeg winnen in de KKD.
The following user(s) said Thank You: CatenaccioMestreech
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjarelke
- Elite Member
20 Jan 2025 10:52
Ik vind Robert Klaasen een hele goede aanwinst voor MVV. Hij heeft in de wedstrijd tegen FC Den Bosch geen enkele foute pass afgeleverd, doorziet het spel en handelt snel.
Zijn speelstijl lijkt wat op die van Nicky Souren, alleen staat hij verder naar achteren. Voor mij een blijvertje, snel een contract voor komend jaar regelen! Zijn ervaring kunnen we goed gebruiken.
Ook Bryan Smeets speelde uitstekend en Mmae werkte keihard en soort twee keer.
Tsja, inderdaad....dit nu ook eens in een uitwedstrijd laten zien! Wat is dat toch dat dat niet lukt?
FC Volendam moet dan maar de tweede zijn die een uitzege van MVV in eigen huis gaat beleven!
Zijn speelstijl lijkt wat op die van Nicky Souren, alleen staat hij verder naar achteren. Voor mij een blijvertje, snel een contract voor komend jaar regelen! Zijn ervaring kunnen we goed gebruiken.
Ook Bryan Smeets speelde uitstekend en Mmae werkte keihard en soort twee keer.
Tsja, inderdaad....dit nu ook eens in een uitwedstrijd laten zien! Wat is dat toch dat dat niet lukt?
FC Volendam moet dan maar de tweede zijn die een uitzege van MVV in eigen huis gaat beleven!
The following user(s) said Thank You: ouwe rot, jovkle
- Larsbak
- Elite Member
20 Jan 2025 13:23
Door de wedstrijd tegen Den Bosch voelt de nederlaag tegen Oss nog zuurder. Met een zege in Oss stonden we met een prachtig doelsaldo fier bovenaan in de derde periode samen met FC Volendam, die al een periode hebben. Ook stonden we dan op drie punten van een play-offplek.
Hermans lijkt wel eindelijk zijn vaste elftal te hebben gevonden, met Zeegers (Librici heeft genoeg speeltijd gehad, maar niet laten zien beter te zijn) en Mmaee, Timas en Braken samen voorin. Francis mag volgend jaar de plek van Aktas innemen.
Hermans lijkt wel eindelijk zijn vaste elftal te hebben gevonden, met Zeegers (Librici heeft genoeg speeltijd gehad, maar niet laten zien beter te zijn) en Mmaee, Timas en Braken samen voorin. Francis mag volgend jaar de plek van Aktas innemen.
The following user(s) said Thank You: opadiehard
Time to create page: 0.251 seconds