MVV-RODA JC ZATERDAG 1 FEBRUARI 18.45
- ASR
- Platinum Member
Re: MVV-RODA JC ZATERDAG 1 FEBRUARI 18.45
28 Jan 2025 18:49volgens voetbaltransfer is Roda concreet voor MMAE !!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????
Schijnt een loos gerucht te zijn, Roda gaat voor een Nederlandse speler in het buitenland. Gaan ook echt geen transfersom betalen.
Even de boel opjutten voor de Derby.
Ze zijn er trouwens volledig van overtuigd dat ze hier wel even komem winnen. Waarschijnlijk heeft niemand daar onze laatste thuiswedstrijden tegem Feyenoord Telstar en Den Bosch gezien op de ARD...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
- Elite Member
28 Jan 2025 18:53
Hopelijk heb je gelijk, normaal zit transfernieuws dicht bij het vuur met allerlei posts.
Maar goed, voor 1 miljoen breng ik hem zelf wel naar Decathlon daar 😉
Maar goed, voor 1 miljoen breng ik hem zelf wel naar Decathlon daar 😉
- ouwe rot
- Away
- Platinum Member
28 Jan 2025 19:33jeffrey van As naar Mvv ?
Lijkt mij sterk, hij zoekt een job als technisch directeur en daar hebben wij Ronnie al voor.
Sorry je had gelijk
ook blij met Tom Daemen .
- ErikOranje
- Senior Member
29 Jan 2025 08:44 - 29 Jan 2025 08:44
Laat je niet gek maken door die uit het oosten.
'Toevallig' komen nu de geruchten dat onze spits, die het de laatste weken goed doet, in hun belangstelling zou staan.
Dan wordt moord en brand geroepen en schieten de 'betrouwbare bronnen' weer als paddenstoelen uit de grond die dit bevestigen en zelfs aangeven dat hij zaterdag in het geel-zwart aan de aftrap zou staan.
Je hebt aan 1 trol genoeg om dit in gang te zetten. De rest doen we zelf. Gewoon lekker negeren dit soort onzin.
Ze zijn daar erg goed in psychologische oorlogsvoering... ik zal nooit vergeten dat toen wij daar in de finale van de playoffs stonden het bloed heet was en zij de verwarming in de kleedkamers van MVV op de hoogste stand hadden gezet en de zonnewering van de dug-outs hadden gehaald. Onze mannen zaten daar te koken. Allemaal onderdeel van het spel. Uiteindelijk wonnen ze. Het blijft een club waar ik een enorme hekel aan heb.
Laten we hier zaterdag gewoon eens een goede wedstrijd tegen spelen en de punten binnenhalen! Daar ben ik echt aan toe.
'Toevallig' komen nu de geruchten dat onze spits, die het de laatste weken goed doet, in hun belangstelling zou staan.
Dan wordt moord en brand geroepen en schieten de 'betrouwbare bronnen' weer als paddenstoelen uit de grond die dit bevestigen en zelfs aangeven dat hij zaterdag in het geel-zwart aan de aftrap zou staan.
Je hebt aan 1 trol genoeg om dit in gang te zetten. De rest doen we zelf. Gewoon lekker negeren dit soort onzin.
Ze zijn daar erg goed in psychologische oorlogsvoering... ik zal nooit vergeten dat toen wij daar in de finale van de playoffs stonden het bloed heet was en zij de verwarming in de kleedkamers van MVV op de hoogste stand hadden gezet en de zonnewering van de dug-outs hadden gehaald. Onze mannen zaten daar te koken. Allemaal onderdeel van het spel. Uiteindelijk wonnen ze. Het blijft een club waar ik een enorme hekel aan heb.
Laten we hier zaterdag gewoon eens een goede wedstrijd tegen spelen en de punten binnenhalen! Daar ben ik echt aan toe.
Last edit: 29 Jan 2025 08:44 by ErikOranje.
The following user(s) said Thank You: Jacques, peeke, Mosae
- Sander70
- Platinum Member
29 Jan 2025 09:51
Nou volgens Servais dus een vals gerucht over Mmaee. Daar ben ik blij mee.
begin al langzaam zenuwachtig te worden voor zaterdag. Hopelijk geen staking(en) en een mooi potje voetbal. Zou weer eens tijd worden voor een overwinning, dat is toch al een eeuwigheid geleden!
begin al langzaam zenuwachtig te worden voor zaterdag. Hopelijk geen staking(en) en een mooi potje voetbal. Zou weer eens tijd worden voor een overwinning, dat is toch al een eeuwigheid geleden!
- johan
- Away
- Premium Member
- ALWYAS/sjeng
- Jim Cemint
- Platinum Member
29 Jan 2025 15:14
Ik heb net eens even gekeken, maar er zijn nog behoorlijk wat kaarten beschikbaar. Angel Side is uitverkocht (top!), de vakken A tot en met D op de Boschpoort tribune zijn al goed gevuld (ook mooi) maar voor de rest zijn er nog heel veel plaatsen vrij in het stadion. Het is ook allemaal een beetje raar geregeld rondom de voorverkoop geloof ik. MVV kondigde op 21 januari de eerste fase van de voorverkoop aan, maar volgens mij hebben ze nooit meer iets gecommuniceerd over een volgende fase. Op dit moment is het zo dat kaarten kopen alleen mogelijk is als je bent ingelogd (en dus al een account hebt). En dan kun je als ik het goed heb maar 1 kaart bestellen. Het lijkt er sterk op dat deze procedure ten koste gaat van het aantal bezoekers zaterdag. Jammer. Deze wedstrijd zou toch een bijna volle bak moeten opleveren??
- CatenaccioMestreech
- Platinum Member
29 Jan 2025 16:04
Blijkbaar zijn dit regels die de gemeente heeft opgelegd las ik.
Erg triest want waar zijn ze in Gods naam bang voor?
Er zijn al geen uitsupporters, en je kan niet nu niet eens twee kaartjes halen als je met je zoon, opa, of wie dan ook wil gaan.
Dramatische regeling en dat gaat je hierdoor geen uitverkocht huis opleveren.
Als de gemeente gewoon niet zo'n strenge regels had opgelegd hadden ze zelfs het uitvak kunnen vullen met MVV supporters..
Maar ze zijn weer eens bang dat MVV een leeg uitvak gaat aanvallen ofzo.
Erg triest want waar zijn ze in Gods naam bang voor?
Er zijn al geen uitsupporters, en je kan niet nu niet eens twee kaartjes halen als je met je zoon, opa, of wie dan ook wil gaan.
Dramatische regeling en dat gaat je hierdoor geen uitverkocht huis opleveren.
Als de gemeente gewoon niet zo'n strenge regels had opgelegd hadden ze zelfs het uitvak kunnen vullen met MVV supporters..
Maar ze zijn weer eens bang dat MVV een leeg uitvak gaat aanvallen ofzo.
- Mosae
- Platinum Member
29 Jan 2025 16:12
Ik denk eerder dat het te maken heeft met de teleurstellende resultaten tegen rjc. Er moet weer eens gewonnen worden, anders zie ik hier in de toekomst steeds minder mensen naartoe gaan. Echter is het wederom een uitgerekende kans om dit te keren, omdat MVV thuis, goed draait de laatste tijd.
- CatenaccioMestreech
- Platinum Member
29 Jan 2025 17:09
Nope, mensen kunnen maar een kaartje betalen.
En mensen zonder accountgeschiedenis kun je helemaal niks kopen.
Het zit nu al beter gevuld dan vorig jaar als je de ticketverkoop na gaat.
Gewoon achterlijk weer van de gemeente.
En mensen zonder accountgeschiedenis kun je helemaal niks kopen.
Het zit nu al beter gevuld dan vorig jaar als je de ticketverkoop na gaat.
Gewoon achterlijk weer van de gemeente.
Time to create page: 0.307 seconds