7 maart 2025 20.00 uur Helmond Sport - MVV Maastricht
- Buurke76
-
- Elite Member
-
Re: 7 maart 2025 20.00 uur Helmond Sport - MVV Maastricht
07 Mar 2025 20:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2025 20:40Hermans krijgt de ploeg dit seizoen niet aan de praat. Waarom verlengen we zijn contract al zó vroeg in het seizoen? Met nog zoveel twijfels? Nog zo'n seizoen zie ik niet zitten.
Blijft ongelofelijk dat ze een Verberne met prima prestaties niet verlengen en clown Hermans met slechte resultaten wel verlengen.
Vroeger zei men gekscherend wel eens dat we al met 1-0 achter stonden als we de A2 op draaiden. Tegenwoordig is dat met 3-0.
Zwaar respect voor de fans die ze nog de moeite nemen om naar uitwedstrijden te gaan.
Voor mezelf ben ik erg blij dat ik volgende week niet aanwezig kan zijn. Ben er wel klaar mee.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2025 20:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2025 20:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2025 21:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
-
- Elite Member
-
07 Mar 2025 22:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
07 Mar 2025 22:12Hermans out! Contractverlenging na wanprestaties. Wát een signaal geef je dan af.
we zijn weer het lachertje van de KKD
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
08 Mar 2025 01:454-0 verliezen en wederom binnen 14 minuten twee doelpunten tegen. En na 20 minuten zelfs drie tegen.
Als een stel lamzakken op het veld met een trainer die echt geen flikker uitstraalt.
Ik heb lang Hermans de schuld niet gegeven en het ligt zeker ook niet alleen aan hem maar dit...
Dit is gewoon puur een mentaliteits kwestie.
Uit verliezen we alles, we hebben pas één keer uit gewonnen. Ongekend triest.
Begin de supporters die naar Helmond zijn geweest maar te compenseren.
Hoe krijg je het ook voor elkaar als je met 3-0 in de rust achter staat om dan als trainer niet te wisselen?
Het ergste vind ik nog, ik had me al bij dit seizoen neergelegd. En dacht dat he me toch niet zo veel zou doen als we zouden verliezen. Maar op deze manier.
Gevalletje werkweigering.
En dan te bedenken dat we Coomans voor twee extra seizoenen hebben vastgelegd!!!
Oprecht bizar. Geld ook voor Hermans trouwens.
Ronny zal wel weer een blik Belgen opentrekken in de zomer.
Hadden we maar een TD die ook naar de Duitse grens en de Nederlandse amateurs keek.
Gelukkig hebben we ons supporterscafe nog waar je gezellig wat kan drinken...
Schandalig.
De moed zakt je echt in de schoenen van wat je voorgeschoteld krijgt.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
08 Mar 2025 01:47 - 08 Mar 2025 01:49Verberne speelde de Geusselt vol.
Hermans speelt hem ondertussen leeg.
Met de geweldige beslissing van TD Ronny die de 'cirkel rond vond'.
Een van de meest lachwekkende acties ooit bij MVV als je het mij vraagt.
Van mij mogen zo wel Ronny als Hermans wegwezen.
- Driver
-
- Platinum Member
-
08 Mar 2025 08:31 - 08 Mar 2025 08:32Verberne wordt hier steeds geprezen maar hij had wel veel kwalitatief betere spelers ter beschikking en het laatste seizoen hebben we een hele slechte periode onder hem gehad.
Spelers als Librici, Zeegers, Schenk, Coomans,Timas,Slegers, El Basri, Kleinen, Braken,Buifrahi brengen je niet naar een hoger niveau, zij hebben al moeite met het niveau KKD.
Zet hier een van Bommel, Kostons, Steuckers en Waem bij en het niveau gaat een stuk omhoog met of zonder trainer Hermans.
Ik ben benieuwd wat de nieuwe beleidsmakers in petto hebben voor volgend seizoen bij Mvv, blijven we zo door kwakkelen of krijgen we eindelijk eens een kwaliteitsinjectie m.b.t. nieuwe spelers. Veel plannen maar ik hoor niets concreets.
- Hill
-
- Away
- New Member
-
08 Mar 2025 12:05 - 08 Mar 2025 12:05Nee ook met een andere trainer staan we niet eerste. Maar Hermans straalt werkelijk niks uit. En zoals andere ook al zeggen, hoe motiverend voor reserves als Buifrahi als dit spel op de mat wordt gelegd en je krijgt nog steeds geen kans.
Ik laat dit seizoen maar even voor wat het is. Want als de spelers geen zin meer erin hebben, waarom zou ik dan gaan kijken? En komend seizoen dus geen verandering te verwachten met wederom onze geweldige Hermans op de bank.
- Pierrot
-
- Premium Member
-
08 Mar 2025 12:21 - 08 Mar 2025 12:26Helmond kon zich geen fijnere tegenstander wensen. Je kon de klok erop gelijkzetten dat dit pijnlijk ging worden.
De vraag is nu: Wat voor gevolgen heeft het? Durft de club eens maatregelen te nemen of komt er eens weerstand vanuit de selectie zelf?
De selectie mag ook wel kritisch zijn naar zichzelf. Als je je alleen maar thuis tegen Roda en Feyenoord kan oprichten, dan ben je toch echt aan het verkeerde adres hier.
Dit is een tikkende tijdbom die gaat barsten. De vraag is niet óf maar wanneer. Benieuwd waar het gaat eindigen. Hopelijk maken de Japanners schoon schip.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
08 Mar 2025 12:52Ook gewoon waar Van Geneugden, Hermans mee heeft opgezadeld.
Maar net als tegen ADO zo beginnen en binnen no-time 3-0 achter staan dat is gewoon mentaliteit. En dat moet je als trainer toch makkelijk er uit krijgen als je een beetje gezag hebt?
Ben benieuwd wat voor een MVV we volgend jaar te zien krijgen. Er zal toch echt een type Aktas bij moeten achterin, die de duels wint en no-nonsense uitstraalt. Want met een Coomans en Francis hoef je daar niet op te rekenen helaas.
De nieuwe verdediger die Ronny heeft binnen gehaald is een back maar blijkbaar ook gehaald als centrale verdediger is me laten vertellen.
Ook maar 1.75m hoog. Dus ook daar zit de duelkracht niet in ben ik bang..
- RoedWitHart
-
Topic Author
- Away
- Senior Member
-
08 Mar 2025 14:17Hermans gooit het centrale jeugdige blok voor de leeuwen. Dat is vragen om problemen, met het wegvallen van Aktas. Daar moet centraal achterin ervaring bij. Daarbij denk ik aan Klaassen of Kleinen (die heeft dat al vaker gedaan, centraal achterin). Handhaven van Coomans-Francis zorgt voor disbalans in het elftal. Dat zou de trainer toch moeten zien.
Vertrouwen houden in jongens die het keer op keer niet laten zien is je kop in het zand steken. Trainer, durf eens hard in te grijpen. Ook in de rust: straf een wanprestatie eens af en wissel mensen.
Elke forse nederlaag knauwt verder stukjes zelfvertrouwen af, zeker bij de jongere spelers. Op dat vlak ligt misschien in dit elftal wel het grootste probleem: mentaal. En ik zie deze trainer niet als persoon met een visie hoe dat aan te pakken. Hij geeft zelf ook aan niet te kunnen begrijpen waar het aan ligt. Want er wordt toch zo goed getraind..... Maar wat is goed trainen? Dat heeft te maken met techniek verbeteren en spelpatronen inslijpen. Maar ook met elkaar coachen in het veld en elkaar scherp houden. Niet te lief zijn voor elkaar, maar spelen met het mes tussen de tanden. Niet "ik weet het ook niet" maar elf mannen met de borst vooruit de strijd aangaan en elk duel willen winnen. Niet "proberen" te winnen, maar er 200% voor gaan. Meedogenloos. Daar moeten spelers straks vooral op geselecteerd worden, Ronny. Ervaren krapuul moet erbij, geen nette gecoiffeerd ideale schoonzonen.
Of is het gewoon gebrek aan kwaliteit? Ik denk dat het wel meevalt. Als ze uit laten zien wat ze thuis in de meeste wedstrijden laten zien, sta je zeker in de top 8.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
08 Mar 2025 22:15Please Log in or Create an account to join the conversation.