MVV-Cambuur Leeuwarden

• Brncic
  • Brncic's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

MVV-Cambuur Leeuwarden

11 Sep 2025 22:20
Het voelt wat vreemd om dit topic te openen. De laatste twee keer was het onze Ben die als eerste over de wedstrijd van die week begon. Maar dan maar een beetje in de geest van Ben.
Morgen tegen Cambuur. Ik heb hen gezien geven Willem II, die kregen echt alle hoeken van het veld te zien. Cambuur speelde fantastisch. Als ze zo morgen ook spelen, vrees ik dat we er kansloos vanaf gaan. Aan de andere kant hebben we vier punten uit de laatste 2 uitwedstrijden gehaald. Met kunst- en vliegwerk maar goed. Je kunt ook zeggen: wat als we hier ook nog eens goed bij gaan voetballen…
Morgen mogelijk Mmaee weer terug in de basis, hopelijk pakt dat ook positief uit voor Sven want dat was vorig jaar een prima koppel. helaas is Jael geblesseerd. Ik hoop dat we thuis weer eens een tegenstander vanaf de eerste minuut bij de strot grijpen. Meteen publiek erachter en dan ben ik ervan overtuigd dat we tegen elke ploeg kunnen verrassen.
Morgen alles geven, en Cambuur het voetballen onmogelijk maken. En dan drei punt veur Ben!
The following user(s) said Thank You: opadiehard

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: MVV-Cambuur Leeuwarden

12 Sep 2025 02:19
Heb je ook gezien hoe ze de laatste twee wedstrijden gespeelt hebben ?? Dat ze in die twee wedstrijden 4 punten en 0 tegendoelpunten hebben gekregen is een groot wonder . Ik verwacht een flinke nederlaag . 
The following user(s) said Thank You: Mosae

• Brncic
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Sep 2025 08:21
Volgens mij zeggen we hetzelfde…

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Sep 2025 10:20 - 12 Sep 2025 10:29
Sjonnie wrote: Heb je ook gezien hoe ze de laatste twee wedstrijden gespeelt hebben ?? Dat ze in die twee wedstrijden 4 punten en 0 tegendoelpunten hebben gekregen is een groot wonder . Ik verwacht een flinke nederlaag . 

AMPA  ZEET:

Vandaar ook pessimisme in de transferperiode gedacht dat er een spits aangetrokken zou worden maar helaas!
Waarschijnlijk door het verhaal Smeets is er ook geen versterking meer bijgekomen jammer genoeg!
En indd vooral de graafschap was pompen of verzuipen maar wel een driepunter,maar dit hou je niet vol ivm het te ontbreken van een afspeelpunt oftewel doelpuntenmaker.
Nu ook nog JAEL geblesseerd(weer dat kunstgras)is die op snelheid iets forceerde tegen de graafschap met daar door het winnende doelpunt zou ik nu ff niet weten wie dat in zijn plaats zou kunnen doen?
Ik hoop op een strijdend MVV en een verrassing kwa uitslag….mvrgr Ampa

ps BEN we zijn in gedachte bij je je kijkt wel ergens mee van bovenaf zoals je broer FRANK al aan gaf!
....
Last edit: 12 Sep 2025 10:29 by opadiehard.

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Sep 2025 14:14
MVV zou MVV niet zijn, om niet met 2-1 van het veld te stappen. Dus gokje 2-1.

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Sep 2025 18:13
Niet het juiste topic , maar ik zie net dat MVV dinsdag 16 sept thuis tegen Den Bosch speelt . Waar is dat in godsnaam goed voor ??

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

12 Sep 2025 22:07
Onnodige nederlaag weer, toch een aantal goede kansen gehad om te scoren.
De scheids trapte steeds in de truukjes van de Cambuur spelers met de vallende ziekte, verschrikkelijk.
Hopelijk dinsdag een beter resultaat, wellicht krijgt Foubert wat langer de kans.

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Sep 2025 22:41
Geknokt tegen Cambuur dat meer balbezit had. De kansen in de tweede helft waren voor Mvv maar het geluk zat ook niet mee. Wat een verschrikkelijke scheidsrechter voor elk wissewasje floot hij tegen Mvv. Het wordt tijd dat de sympathieke Braken uit de basis verdwijnt, hij kan echt niet meer mee op dit niveau. 
Jammer, weer een wedstrijd verloren, dinsdag zal toch de 3 punten in de Geusselt moeten blijven maar wie gaat de doelpunten scoren.

• Brncic
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Sep 2025 22:45 - 12 Sep 2025 23:00
Het was vandaag strijd tegen voetbal. Wat heeft Cambuur een lekker voetballende ploeg. Zo’n speler als Mark Diemers zou ik ons toch gunnen. Constant vrij, amper balverlies, constant gevaarlijk.
MVV zette daar vooral vechtlust tegenover, maar we brengen voorin echt te weinig. El Basri is geen echte 10, Silva Timas zit in een vormcrisis en Braken kan gewoon echt niet meer. Jongen van de club, altijd inzet maar hij wint amper een duel en laat de meest simpele ballen van zijn voet springen. Achterin staat het niet verkeerd, Tran (snel vastlegggen) en Breugelmans zijn aanwinsten. Kuipers kan ook een aanwinst worden maar is nog wat wisselvallig. Volgende keer beginnen met Mmaee en Foubert, toen was er veel meer power, snelheid en actie.
Op basis van de tweede helft vond ik een puntje best verdiend, maar als je niet scoort wordt het heel, heel lastig.

EDIT: zie net in de samenvatting dat MVV een 100 procent strafschop is onthouden bij Mats Kuipers in de beginfase
Last edit: 12 Sep 2025 23:00 by Brncic.

• Hill
  • Hill's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

12 Sep 2025 23:12 - 12 Sep 2025 23:12
Als je Smeets had ingebracht rond minuut 60 hadden we minimaal gelijk gespeeld. Opzich goed gespeeld. Maar we doen onszelf tekortx
Last edit: 12 Sep 2025 23:12 by Hill.

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Sep 2025 23:14
Tja Brncic...als dit niet in de 3e maar in de 80e minuut was geweest, had hij hem waarschijnlijk gegeven. Waardeloze scheidsrechter en grensrechters vandaag. Bij die pass waar de 0-1 uiteindelijk uit viel was het zeker 2 meter buitenspel. Ik zat op 1 lijn. 

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Sep 2025 23:22
Op het moment dat je als ploeg tegen MVV op voorsprong komt heb je de punten binnen . Moet eerlijk zeggen er is nog geen enkele ploeg in de KKD waar ik van onder de indruk ben . Weet zeker als we de ploeg van 3 jaar geleden nu hadden stonden we bovenaan . Maar als je na 5 wedstrijden 1 doelpunt heb gescoord kan je verdediging/doelman nog zo goed zijn . 

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Sep 2025 23:39
Tja, wat moet ik er van zeggen. Cambuur ook niet top maar met Balk en Diemers mannen die weten hoe je een scheidsrechter moet beïnvloeden.

Laten we nu niet elke week Smeets benoemen. Hij is er niet en komt er niet.

El Basri, Schenk en Kleinen blijven spelers die je niet beter maken. Maar wie er voor in de plaats moet ? Geen idee.

Dicke lijkt me iemand die je kunt gebruiken met body, maar je hebt Klaassen en v Dessel al.

Dinsdag Den Bosch, ik zie niet in dat het ineens veel beter zal gaan helaas.

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Sep 2025 00:48
Hoop dat hij tegen den Bosch eens start met Foubert in de spits . Sven heeft zijn beste tijd gehad .

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

13 Sep 2025 02:21
Als je Smeets had ingebracht had je ook niet gescoord.

Voorin kom je gewoon veel te kort.
Braken kan niet meer dan een bal afkaatsen en vasthouden en daar heb je vaak heel weinig aan.

Time to create page: 0.311 seconds