Jong Utrecht-MVV

• Sander70
  • Sander70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Jong Utrecht-MVV

17 Oct 2025 22:16
Braken na dit seizoen (of beter vanaf de winterstop) verder als jeugdtrainer of materiaalman ofzo. Dit kan echt niet meer!
The following user(s) said Thank You: ASR

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Brncic
  • Brncic's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Oct 2025 22:18
Tegenvaller na die goede serie… Jammer dat Kuipers geblesseerd was, daardoor moest Braken starten. En met alle respect, maar dan spelen we echt heel anders. Sven heeft geen waarde in dit team, dat behoefte heeft aan een snelle spits zoals Mmaee. Omdat Sven bijna al zijn duels verloor, kwam MVV Nauwelijks aan voetballen toe. En voorin had Utrecht net Ohio en Demircan echt twee hele goeie voetballers. MVV had pech dat een 100 procent strafschop niet gegeven werd, met 2-2 de rust in was toch anders geweest.
Maar al met al terechte nederlaag, we hadden zeker voorin niets in te brengen. Ook Silva Timas wederom onzichtbaar, Mmaee ook behalve zijn goal. Invallers niet veel beter, Asante, Verheijen en Foubert ook niks laten zien. Dinsdag maar revanche tegen Vitesse, maar die zijn echt in de winning mood…

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

17 Oct 2025 22:52
Ontslag Hermans .

Men dronk een glas , deed een plas en het bleef zoals het was .

• johan
  • johan's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
  • ALWYAS/sjeng

18 Oct 2025 06:23
ben ik nu de enigste die ziet dat er een leider in dit team ontbreek we hebben verdome Smeets rond lopen bestuur ga met hem aan tafel zitten want dit kan zo niet verder.
En ja verdediging is een echte zeef man o man wat geven ze een ruimte weg. 
The following user(s) said Thank You: MVVke, peeke, bokkesprongen, ASR, FatyPapy1990, Hill

• Angel
  • Angel's Avatar
  • New Member
  • New Member

18 Oct 2025 10:11
Het schokeffect van het trainersontslag lijkt volledig weg.  Heymans heeft de voorbije 3 wedstrijden vooral de lijn Edwin Hermans doorgetrokken, weliswaar met dit gelukje dat Braken out was en er daardoor veel meer diepgang en snelheid in het team zat zonder hem.  2de gelukje voor Heymans was dat Emmen en Eindhoven in de Geusselt heel matig presteerden.  Maar Heymans zorgde wel terug voor voetbalplezier en enthousiasme bij onze jongens en de hele entourage.
Dan nu naar jong Utrecht, toch al jaren het kneusje van de KKD.  Het leek erop dat Edwin Hermans het basisteam had opgesteld: met Braken (dus zonder diepgang), met de debuterende Zaian ipv Coomans waardoor Breugelmans naar centraal links verdween.  Hij verandert  ‘zijn succesformatie’ dus op 4 posities om de gekwetsten Coomans en Kuypers te vervangen.  Asante ipv Kuypers en Francis ipv Coomans was toch veel gemakkelijker geweest en zo bleef je team kwalitatief hetzelfde dan voorheen.

Ik denk dat Francis ondertussen zijn schoenen aan het opvreten is op de bank: wat een geklungel achterin van Zaian, Breugelmans en Tran (ik denk dat we nog tevreden moeten zijn met maar 3 tegendoelpunten).  Opbouw, positiespel, organisatie, passing vooruit  … rampzalig.  Te weten dat Milan Hofland moest vertrekken om plaats te maken voor Zaian.  En ook Francis (toch één van de revelaties vorig seizoen) dit seizoen geen enkele kans meer krijgt. 

Heb ook enkele keren vermeld: Tran moet je beschermen en in alle rust laten groeien.  Die jongen is nog maar 17, heeft het lichaam van een 14-jarige: de fans kunnen niet eisen dat hij de sterkhouder van het team wordt.  En als Lars niet 100% fit is, moet je gewoon Djairo durven brengen (ook één van de ontdekkingen uit de jeugd vorig seizoen).

Klaassen had gisteren een offday, vond het zijn minste wedstrijd van het seizoen … maar dan op minuut 60 hem vervangen en Vandessel een rij naar achter schuiven????  Bizar.

Mmaee zijn balbehandeling is niet goed genoeg om op de flank te spelen, laat hem toch gewoon rommelen vooraan, zoals de voorbije 3 wedstrijden.  Door zijn onorthodoxe stijl zorgt hij voor gaten waarvan de aanvallende middenvelders dan kunnen profiteren.

Dus hopelijk snel een nieuwe trainer, maar eerst Vitesse nog.

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Oct 2025 10:34
Kansloos verliezen van Jong Utrecht, dan valt je toch niets meer in.
Wat hebben we toch voor een zwakke selectie dankzij onze topper Geneugten die het ene na het andere groot talent naar Mvv haalt.
Braken vind ik wel een van de meest sympathieke spits bij Mvv maar ook een van de mindere spitsen die ik ooit bij Mvv heb zien spelen.
Jammer jammer dat Mvv steeds verder afzakt, alle positiviteit van afgelopen jaren is verdwenen, dit is geen tussenjaar maar weer 10  stappen terug!
Weer een jaartje onderaan in de KKD bungelen.....verschrikkelijk om zo mijn clubje te zien afglijden.

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Oct 2025 13:59
Bizar hoe makkelijk die tegendoelpunten vielen.
Je speelt drie wedstrijden zonder Braken en je haalt de punten wel binnen. Nu staat hij weer basis en bakt er wederom helemaal niks van en verliest weer.
Waarom hem blijven opstellen? Hij doet zijn best maar hij past niet bij ons spel en hij kan dit niveau niet meer aan.
Foubert is toch zeker voetballend niet minder?
Symphatieke vent maar ben blij als zijn contract samen met die van Smeets afloopt. De twee duurste spelers waar van de ene niet presteert en de ander bij de o21 wat rond dabbelt.

We hebben helaas geen selectie waar je kans mee gaat maken op play-offs.
Ook onze nieuwe beoogde trainer Peter van den Berg moet het met deze selectie doen en zal ook geen wonderen kunnen verrichten, want de trainer blijft nu eenmaal afhankelijk van hoe goed je selectie is.

Zaian was heel erg ongelukkig vandaag en stapte heel vaak blind door.
Dit was ook zijn profdebuut dus hem kun je dat ook niet allemaal kwalijk nemen.

Dinsdag komt Vitesse op bezoek die Verberne met zijn FC Eindhoven nog met 0-4 van de mat veegde. 
Dat gaat een hele lastig wedstrijd worden op deze manier.
Als je deze flink verliest dan heb je woensdagavond een leuke sfeer tijdens de supportersavond en de mogelijke presentatie van de nieuwe trainer.

• ErikOranje
  • ErikOranje's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

18 Oct 2025 16:28
Zonder het resultaat te bagatelliseren, want dit was gewoon heel teleurstellend, is het altijd bijzonder om te zien hoe de volledige emotie rondom een voetbalclub in 90 minuten bepaald wordt. Waar ik vorige week op social media las dat sommige het gevoel hadden dat we de oorlog tussen Ukraine en Rusland binnen 24 uur konden oplossen door Breukelmans en Tran naar het front te sturen is het nu weer 90 graden gedraaid. Hebben we een selectie die amateurniveau nog niet eens kan aantikken en moeten we Smeets weer met open armen ontvangen.

Ik denk nog steeds dat we een selectie hebben die best wel redelijk kan voetballen. Ik geloof niet in top 5-top7, maar denk dat wij best kunnen meedoen om de plekken 7-12. 

Gisteren was weer het 'oude' MVV zichtbaar. Waarbij Sven, en ik mag hem graag - werkt hard voor het team, enorm blijft worstelen. En eerder hier wordt al eigenlijk gezegd waar het op staat... Sven heeft in zijn hoofd nog zeker de juiste drijfveer, maar zijn lichaam wilt niet meer uitvoeren wat in zijn hoofd zit. En dat is sneu, want aan de Sven van 5 jaar geleden hadden we een topspits gehad. De vorige wedstrijden moesten we noodgewongen zonder hem invullen en dan zie je een andere dynamiek en snelheid in het team. De diepgang die we nodig hebben komt dan vanzelf.  

De nieuwe trainer zal hier vanaf het begin af aan een keuze moeten maken. Willen we met Sven spelen, dan zakken we erg in en spelen we eigenlijk zonder spits. Willen we zonder Sven spelen dan kan ook Mmae in de spits en een links en rechtsbuiten daaromheen.

Sven zou, ook in de huidige situatie, prima kunnen dienen als wissel. Om vanaf de 70-80e minuut in te vallen als je wat oorlog wil maken in het strafschopgebied van de tegenstander en we vaak aan de bal zijn. Indien we de bal niet hebben, loopt hij er helaas verloren bij. 

De volgende 3 wedstrijden worden erg lastig. Ieder punt in die reeks is een bonuspunt. Maar daarbij zou het wel voor de nieuwe trainer ook lekker zijn om positief te beginnen en ergens in deze reeks ons allemaal te verrassen. Ik wens hem veel succes en sta ook te juichen als Sven de winnende goal toch in die laatste minuut weet te maken. 
The following user(s) said Thank You: Tuor, jovkle, M-MVV, CatenaccioMestreech, RoedWitHart

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Oct 2025 20:14
Er heeft ooit iemand gezegd het kapitaal van Ajax moet op het veld staan .

Het kapitaal van MVV lees Smeets en Braken spelen bi de jeugd lees Smeets , Kassimi en Librici of staan reserve .... Veer Zien Mvv financiert het .....

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Oct 2025 20:57
bokkesprongen wrote: Er heeft ooit iemand gezegd het kapitaal van Ajax moet op het veld staan .

Het kapitaal van MVV lees Smeets en Braken spelen bi de jeugd lees Smeets , Kassimi en Librici of staan reserve .... Veer Zien Mvv financiert het .....
Bokkie ik walg gewoon van Smeets . Hij weet hoe moeilijk MVV het heeft , hij weet dat Veer zien MVV hem betaald . Maar dat intreseert hem geen bal . Veel supporters hebben moeite om een seizoenskaart te betalen en zijn stront chagrijnig als MVV weer eens verloren heeft . Ik hoop Smeets nooit meer in de Geusselt te zien . Hij is het MVV shirt niet waardig .
The following user(s) said Thank You: daan4suz, Vluzak, bokkesprongen

• Hill
  • Hill's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

19 Oct 2025 03:01
Sjonnie wrote:
bokkesprongen wrote: Er heeft ooit iemand gezegd het kapitaal van Ajax moet op het veld staan .

Bokkie ik walg gewoon van Smeets . Hij weet hoe moeilijk MVV het heeft , hij weet dat Veer zien MVV hem betaald . Maar dat intreseert hem geen bal . Veel supporters hebben moeite om een seizoenskaart te betalen en zijn stront chagrijnig als MVV weer eens verloren heeft . Ik hoop Smeets nooit meer in de Geusselt te zien . Hij is het MVV shirt niet waardig .

Maar Smeets heeft juist aangegeven dat hij wil voetballen voor zn geld. Dus het probleem is hem zeker aan te rekenen. Maar dat het niet wordt opgelost is ook zeker Van Geneugden aan te rekenen.

Het best zou hij gewoon nu af en toe invallen. Dan is hij hopelijk van waarde voor MVV en speelt hij zich ook in de kijker voor een andere club. Mits hij natuurlijk genoegen kan nemen met zo n rol. Maar dat kan ik niet beoordelen. Je kan natuurlijk niet het team om Smeets heen gaan bouwen als hij eg wilt. Dat moet hij dan ook accepteren.
The following user(s) said Thank You: jovkle

• M-MVV
  • M-MVV's Avatar
  • Away
  • Elite Member
  • Elite Member

19 Oct 2025 10:02
Hill wrote:
Sjonnie wrote:

Maar Smeets heeft juist aangegeven dat hij wil voetballen voor zn geld. Dus het probleem is hem zeker aan te rekenen. Maar dat het niet wordt opgelost is ook zeker Van Geneugden aan te rekenen.

Het best zou hij gewoon nu af en toe invallen. Dan is hij hopelijk van waarde voor MVV en speelt hij zich ook in de kijker voor een andere club. Mits hij natuurlijk genoegen kan nemen met zo n rol. Maar dat kan ik niet beoordelen. Je kan natuurlijk niet het team om Smeets heen gaan bouwen als hij eg wilt. Dat moet hij dan ook accepteren.
Het gaat niet om zijn voetbalkwaliteiten, maar om zijn karakter.
De sfeer in de selectie is net weer goed, dan kun je hem er dus echt niet bij gebruiken.
Denk dat de enige oplossing voor hem de achterdeur is, erg vervelend voor alle partijen, maar dit wordt niks meer.
The following user(s) said Thank You: daan4suz

• Mosae
  • Mosae's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Oct 2025 10:55 - 19 Oct 2025 10:56
Brncic wrote: Dinsdag maar revanche tegen Vitesse, maar die zijn echt in de winning mood…

Het is niet wat het lijkt dat het is. Vitesse: Doelsaldo 18-14. Met nog twee overwinningen uit de inhaalwedstrijden, virtueel gewoon op een 5e plek. Met behoud van licentie, gaan die volgend seizoen gegarandeerd promoveren.
Last edit: 19 Oct 2025 10:56 by Mosae.

• Zwegel
  • Zwegel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Oct 2025 14:52
En dat met een bij-elkaar geraapt team.
Dat me nooit meer iemand zegt: 'we moeten geduld hebben, de spelers moeten nog wennen aan elkaar'
Wat een onzin ..... 
The following user(s) said Thank You: Hier menier

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Oct 2025 08:48 - 20 Oct 2025 08:49
Zwegel wrote: En dat met een bij-elkaar geraapt team.
Dat me nooit meer iemand zegt: 'we moeten geduld hebben, de spelers moeten nog wennen aan elkaar'
Wat een onzin ..... 
Opa Zeet:

Foutje is echt geen samengeraapt team er is constant een plan b geweest door een prima functionerend scouting apparaat met als aanvulling veel spelers die zich zelf aanboden en een groot dedeelte ook bekend bij de club Vitesse.
Voeg daarbij nog die grote zak geld die men te besteden heeft daar in Arnhem en hebt het plaatje rond.
Wij moeten het,,doen,,met een redelijk jonge onervaren groep met aanvulling van wat oudere daar zullen we het op dit moment mee moeten doen!…mvrgr Ampa
....
Last edit: 20 Oct 2025 08:49 by opadiehard.

Time to create page: 0.349 seconds