Voorspelling seizoen 2012-2013

29 juli 2012 10:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #16

marke schreef : Doe niet graag aan voorspellingen maar wat zou ik ze graag op dat bordes zien staan met die mooie schaal.


Dit is de goede instelling. Voor alles lager dan plek 1 heeft de knvb gezorgt dat het bijna onmogelijk is om te promoveren. En daar zal ik ook altijd over blijven zeuren, dat er niet 3 degraderen en 3 promoveren. (ik dacht dat ze meer doorstroming wilden?) Maar dit zullen ze wel gaan invoeren als MVV promoveert. Om het weer af te schaffen als ze degraderen met hun ***-systeem. Dus MVV zorg dat jullie kampioen worden, zijn we van een hoop gezeik af :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 17:00
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #17
Ik voorspel deelname aan de playoffs dankzij de plaats op de ranglijst, plaats 7.

De achterban verwacht teveel van de groep met veel nieuwe spelers.
Het bestuur heeft in ieder geval vóórdat het seizoen is begonnen dé prestatie van de laatste 10 jaar neergezet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 17:20 30 juli 2012 17:21 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Voorspelling seizoen 2012-2013 #18

Fabrice schreef : Ik voorspel deelname aan de playoffs dankzij de plaats op de ranglijst, plaats 7.

De achterban verwacht teveel van de groep met veel nieuwe spelers.
Het bestuur heeft in ieder geval vóórdat het seizoen is begonnen dé prestatie van de laatste 10 jaar neergezet!



Joa, dat is un gewaagde oetspraak vaan ut bestuur. Ich bin al tevrije met un ploats in de top 6. Un periode pakke is un stuk lestigger, doa spölt aoch geluk in met.

Ich hoop natuurlik dat veer bovenin met dreije, mér blief wel realistisch.

Ich hub wel ut geveul dat ut bestuur, dit joar pas ech fatsoenlik is goan bouwe oan mvv, en die 2 aander jaore nuudig zien gewees, um de rotzooi op te ruime.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 17:29
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #19
Een schaal, een beker en een paar stieren. Meer zit er dit seizoen helaas reglementair niet in. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 19:29 30 juli 2012 19:30 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #20

houtengerard schreef : Een schaal, een beker en een paar stieren. Meer zit er dit seizoen helaas reglementair niet in. ;)


meh Sjraar.....

e sjaol (met mossele ...)
e beker (beer...
allemaol lekker ...niks mis met :thumbsup:
en e paar stiere ( uzze Ultraas bedoelste..?)
niks mis met.. die zulle dao altied wel zien :thumbsup:

dat kin iech allemaol volge...
mer, mie zit dao neet in....?


Iech veurspel e sjoen en fein geveul in uzze Geusselt ! :cheer:
Boe is (daan aanders) dat feeske? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 20:23
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #21
ik denk dat het een mooie 7de plek wordt (met periodetitel).

top-3

1 de graafschap
2 sparta
3 excelsior

onderaan

16 telstar
17 veendam
18 emmen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 21:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #22
Als ik moet af gaan op die twee oefenwedstrijden die ik heb gezien, in Eijsden en Westerlo, dan ben ik niet zo optimistisch als sommige anderen. Ik ben tevreden als we via de ranglijst klassering de nacompetitie halen. Voor een titel komen we nog veel te kort.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 23:26
Rojablanco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #23
1 De Graafschap
2 Sparta
3 Cambuur
4 Excelsior
5 Volendam
6 MVV
7 FC Eindhoven
8 Go ahead eagles
9 Fc den Bosch
10 Fortuna Sittard
11 Helmond Sport
12 Almere City
13 Emmen
14 Fc Dordecht
15 Top Oss
16 AGOVV
17 Veendam
18 Telstar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 23:46 30 juli 2012 23:49 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #24
Dit elftal gaat volgens mij vooral vanwege de toegenomen fysieke kracht en spelopvatting (wat minder zaalvoetbalgehalte en meer "mannelijk" voetbal met spelers als Rutjes, Castro en Gillis) aanzienlijk meer punten halen in uitwedstrijden, waar afgelopen seizoen onnodig veel punten gemorst zijn. Een vierde of vijfde plaats lijkt me haalbaar, al zal dit team even tijd nodig hebben om zijn draai te vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 01:46 31 juli 2012 02:00 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #25
MVV heeft zich versterkt met goede nieuwe spelers. Ik vermoed dat MVV er echt op vooruit is gegaan en toch wel voor een vijfde plek in de eindklassering kan gaan. De nacompetitie - en daarmee een lonkende eredivisie - moet echt haalbaar zijn voor dit MVV.

Natuurlijk hoort MVV, de trots vaan Mestreech, uiteindelijk in de eredivisie thuis! Maar de afgelopen tien en meer jaren heb ik als supporter, vooral door misselijkmakend zelfverrijkende of zichzelf overschattende wanbestuurders, zoveel ellende over me heen moeten laten gaan, dat ik nog blij zijn dat MVV Maastricht nog leeft. De schrik zit er bij mij nog steeds stevig in. Mijn billen zijn nog steeds een beetje samengeknepen. Ik ben door al die jaren van ellende zo murw geslagen, dat de eredivisie-ambitie bij mij op dit moment een beetje op het tweede plan is komen staan. MVV in de eredivisie? Natuurlijk zou het geweldig zijn als dat zou lukken. Maar als dat niet meer lukt, is dat voor mij geen ramp (meer). Ik heb leren leven met het gegeven dat MVV in de eerste divisie speelt. Als MVV de komende jaren in de top van de eerste divisie meespeelt, vind ik dat best. Dan krijgen we toch echt leuke wedstrijden van ons geliefde MVV in de Geusselt te zien.

Aan de eredivisie durf ik dus voorlopig nog niet te denken. Dit MVV komt van heel ver, jarenlang hing een faillissement ons boven het hoofd. Het huidige bestuur heeft schoon schip gemaakt; volgens mij zijn er geen spelers meer die meer dan 50.000 euro per jaar verdienen. Mooi. Ons bestuur heeft ervoor gekozen MVV heel geleidelijk te laten groeien en doet ook geen uitspraken (toch?) over de tijd waarbinnen MVV weer in de eredivisie moet spelen. Sommigen vinden dat daaruit niet genoeg ambitie spreekt en dat zullen sommigen ook wel van mij vinden. Ik vind die ogenschijnlijk weinig ambitieuze houding van gevoel voor de realiteit getuigen. Er is bij MVV nog zo veel werk aan de winkel voordat aan de eredivisie gedacht kan worden... Denk alleen maar eens aan het tweede team dat we nog niet hebben. Denk ook aan de economische en financiële wereldcrisis, die sponsors dwingt zuiniger met hun geld om te springen.

Ik geloof in het geleidelijke en degelijke pad waarvoor ons bestuur kiest: een gezond pad, zonder gevaarlijke, onverantwoorde financiële bokkensprongen. Laat MVV maar heel langzaam, wel gedegen, groeien. Dan zien we wel waar we terecht komen. Wie weet belanden we dan over vijf jaar misschien wel in de eredivisie? Het zou mooi zijn, maar het is voor mij geen heilig doel. Dan maar tien jaar wachten.

Oef, mijn grote bek over MVV is de laatste tien, vijftien jaar, te vaak dichtgeslagen. Ik ben benieuwd of ik flink op mijn flikker krijg vanwege mijn houding. Nogmaals: eredivisie is prachtig, maar de top vijf van de eerste divisie is ook niet verkeerd. Ik vertrouw op ons degelijk bestuur, trainers, etc. en zie wel waar we met Us MVV'ke belanden.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, middenstip, opadiehard, vleegtuigvawwer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 08:20
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #26
Ben,

Dit is een realistische onderbouwing waar ik me bij aansluit. Ik ben nog meer benieuwd naar de eerste uitwedstrijd bij Eindhoven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 08:25 31 juli 2012 08:32 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #27
@Ben,
Ik ben het met je eens. Laat het maar rustig aan gaan.

Van de andere kant moet je wel rekening houden dat je wel gaat promoveren. Dat het je overkomt is misschien beter verwoord
Stel, je hebt dit jaar (of volgend jaar) een goede groep die bij de eerste 5 eindigt. En je wordt Kampioen (denk het niet...) of je wint in de play-offs, wat dan ?
Ik hoop dat het bestuur een nood senario heeft klaar liggen, omdat ze steeds zeggen er nog een aantal jaren voor nodig hebben om de eredivisie aan te kunnen. Qua organisatie, financieel en alle andere zaken.

Ik denk dat we dit jaar wel eens bij de eerste 5 kunnen gaan eindigen, het enigste wat de groep beter moet doen is punten pakken in de uitwedstrijden.
Maar alles zonder financiele risico's

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 08:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #28
MVV heeft voor mij idee ook beter ingekocht dan verleden jaar, dat kon ook omdat overbetaalde voetballers als Daemen en Bulters vertrokken, daarbij speelt deze markt in het voordeel van dit MVV.

Dit jaar zal trost moeten laten zien dat hij voetbal in deze groep gaat krijgen en dus ook resultaat.
Met een as, Castro, Verdellen-Gillis, van hyfte-Rutjes,Velmate, Schreus beschik je over meer balans in het team dan verleden jaar.

Ik hoop dat het dan ook een seizoen wordt waarin je blijft meespelen om de eerste 7 plaatsen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 10:58
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #29
1.De Graafschap
2.Sparta Rotterdam
3.FC Den Bosch
4.MVV
5.FC Eindhoven
6.SC Cambuur L'warden
7.Go Ahead Eagles
8.Helmond Sport
9.FC Volendam
10.AGOVV Apeldoorn
11.Excelsior
12.FC Dordrecht
13.Fortuna Sittard
14.FC Emmen
15.FC Oss
16.Almere City FC
17.SC Veendam
18.Telstar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 11:22 31 juli 2012 11:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Voorspelling seizoen 2012-2013 #30
@Ben, wat ik nu grappig aan jou vind, is dat jij over 10 jaar wachten praat alsof we het eeuwige leven hebben. Misschien met de voortgang van de huidige ontwikkelingen in de wereld, dat het voor jou mogelijk moet kunnen zijn om je te laten invriezen. En anders zie ik het donker in :lol: dan maar 10 jaar wachten! Dan ben ik op weg naar de 60! Mag het a.u.b. ook iets eerder zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden