Vriendschappelijke wedstrijden

11 okt 2012 16:25 11 okt 2012 16:26 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #46

Badjakker schreef : 5-2


Klopt en tevens de eindstand, Veldmate die inviel voor Borgers heeft hem gemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 16:32
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #47
VVV wint “geheime” derby met 5-2

Donderdag ging het gerucht rond via sociale media dat VVV een oefenduel zou spelen tegen MVV. Nadat enkele supporters om 14:30 bij Stadion de Koel waren om te kijken of dit juist was, bleek dat inderdaad zo te zijn.

Hoewel de “geheime” derby een wedstrijd achter gesloten deuren moest blijven, is de O-tribune in De Koel tóch opengegaan voor supporters. Onder toeziend oog van ongeveer 100 supporters won VVV-Venlo de doelpuntrijke wedstrijd met 5-2 van MVV.



www.vvvheadlines.nl/

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 17:32
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #48
Ik zie dat Borgers, La Rosa, Moustafa, Voorjans & co een flink deel van de wedstrijd hebben gespeeld. Dus MVV heeft de reserves flink wat speelminuten gegeven. Toch goed dat ook de reserves wat ritme krijgen. Heef Rutjes ook meegedaan, hopelijk is hij hersteld van zijn blessure, en doet hij volgende week vrijdag mee tegen Almere City FC.

MVV B verliest dus met 5 - 2 tegen VVV, niet slecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 17:45
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #49
Rutjes kon zover ik begreep vorige week tegen Emmen al meedoen, echter stond hij zijn vrouw bij na de bevalling van hun kind. Geen vraagteken volgens mij voor Almere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Lummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 18:49 11 okt 2012 18:50 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #50

Lummel schreef : Ik zie dat Borgers, La Rosa, Moustafa, Voorjans & co een flink deel van de wedstrijd hebben gespeeld. Dus MVV heeft de reserves flink wat speelminuten gegeven. Toch goed dat ook de reserves wat ritme krijgen. Heef Rutjes ook meegedaan, hopelijk is hij hersteld van zijn blessure, en doet hij volgende week vrijdag mee tegen Almere City FC.

MVV B verliest dus met 5 - 2 tegen VVV, niet slecht.


Ik had toch wel graag gewonnen van die Calimero's, vriendschappelijk of niet. Maar goed, kunnen ze ook eens blij zijn, want zo vaak is dit niet gebeurd. Zowiezo gaan we met ze stuivertje wisselen, als dit zo blijft doorgaan :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 19:00
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #51

Lummel schreef : Ik zie dat Borgers, La Rosa, Moustafa, Voorjans & co een flink deel van de wedstrijd hebben gespeeld. Dus MVV heeft de reserves flink wat speelminuten gegeven. Toch goed dat ook de reserves wat ritme krijgen. Heef Rutjes ook meegedaan, hopelijk is hij hersteld van zijn blessure, en doet hij volgende week vrijdag mee tegen Almere City FC.

MVV B verliest dus met 5 - 2 tegen VVV, niet slecht.


Niet slecht ? Met deze cijfers ben je afgedroogd.
Ondanks dat de reserves wedstrijdritme hebben opgedaan kom je toch te kort.
Ook bij VVV deden reserves speelminuten op.
Hieruit blijkt dat eredivisie verder weg is dan menigeen denkt.
Dit was ook tegen NAC duidelijk zichtbaar.
Hopelijk ontwaken de meeste nu uit de roes dat we kampioen gaan worden.
Dat zal dit jaar niet gebeuren. Top 5 zal een mooie prestatie zijn.
Hoop is er altijd maar realisme is belangrijker. ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 19:04 11 okt 2012 19:05 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #52

Us Clubke schreef :
Hieruit blijkt dat eredivisie verder weg is dan menigeen denkt.


De reserves van VVV tegen de reserves van MVV in een oefenpotje. hieruit blijkt dus helemaal niks.
Het was enkel goed voor sommige spelers om eens wat speelminuten te maken. Voor de rest kun je hier geen enkele conclusie uit trekken.

MOCHT MVV bijv. straks in de de playoffs in de sterkste opstelling thuis tegen VVV spelen wil ik het nog wel eens zien. Ik schat VVV nog zwakker in dan NAC.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 19:39
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #53
Vanmiddag heerlijk in 't zunneke noar MVV goan loere,vin de oetsjlaag ech geflattteerd,voond tot bij us en zeker de jong speulers teveul respec hadde veur die gaste oet Venlo.
Bin allein bang tot dee Labylle zien visite keertje oan 't oafgeeve is speulde un hiel gooij partij de beste maan op 't veld!
En veur de weijer res is neet veul te melde euver dees wedstrijd woar ech unne oefenpot boe ste vaan zegks 't is tot veer moote mer aanders....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 20:16
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Vriendschappelijke wedstrijden #54
@marke: dink neet dat Leroy noar Venlo wult, aanders woar heer al gegaange in de zomerstop.

Heer is te good veur VVV..... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 21:57
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #55

Us Clubke schreef : Niet slecht ? Met deze cijfers ben je afgedroogd.
Ondanks dat de reserves wedstrijdritme hebben opgedaan kom je toch te kort.
Ook bij VVV deden reserves speelminuten op.
Hieruit blijkt dat eredivisie verder weg is dan menigeen denkt.
Dit was ook tegen NAC duidelijk zichtbaar.
Hopelijk ontwaken de meeste nu uit de roes dat we kampioen gaan worden.
Dat zal dit jaar niet gebeuren. Top 5 zal een mooie prestatie zijn.
Hoop is er altijd maar realisme is belangrijker. ;-)


Dit zegt toch helemaal niets over een eventuele titelrace. Voor het seizoen tekende ik ook voor een top 5 notering, maar nu hoop ik ook stiekem op meer. Ik zou het prachtig vinden als we lang in de top 3 kunnen blijven en meestrijden om de titel sluit ik dan ook op voorhand niet uit. Als straks tegen de sterkere ploegen blijkt dat we tekort schieten dan worden de verwachtingen vanzelf bijgesteld.
In het seizoen '96/'97 was een top 7 plek de doelstelling en stond MVV in de winterstop ook mooi 7e, om vervolgens geen wedstrijd meer te verliezen en op miraculeuze wijze kampioen te worden. Kon eigenlijk niet, maar gebeurde toch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 22:19
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #56

Us Clubke schreef :

Lummel schreef : Ik zie dat Borgers, La Rosa, Moustafa, Voorjans & co een flink deel van de wedstrijd hebben gespeeld. Dus MVV heeft de reserves flink wat speelminuten gegeven. Toch goed dat ook de reserves wat ritme krijgen. Heef Rutjes ook meegedaan, hopelijk is hij hersteld van zijn blessure, en doet hij volgende week vrijdag mee tegen Almere City FC.

MVV B verliest dus met 5 - 2 tegen VVV, niet slecht.


Niet slecht ? Met deze cijfers ben je afgedroogd.
Ondanks dat de reserves wedstrijdritme hebben opgedaan kom je toch te kort.
Ook bij VVV deden reserves speelminuten op.
Hieruit blijkt dat eredivisie verder weg is dan menigeen denkt.
Dit was ook tegen NAC duidelijk zichtbaar.
Hopelijk ontwaken de meeste nu uit de roes dat we kampioen gaan worden.
Dat zal dit jaar niet gebeuren. Top 5 zal een mooie prestatie zijn.
Hoop is er altijd maar realisme is belangrijker. ;-)

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 23:07
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Vriendschappelijke wedstrijden #57

Sjotelsplak schreef :

Us Clubke schreef :

Lummel schreef : Ik zie dat Borgers, La Rosa, Moustafa, Voorjans & co een flink deel van de wedstrijd hebben gespeeld. Dus MVV heeft de reserves flink wat speelminuten gegeven. Toch goed dat ook de reserves wat ritme krijgen. Heef Rutjes ook meegedaan, hopelijk is hij hersteld van zijn blessure, en doet hij volgende week vrijdag mee tegen Almere City FC.

MVV B verliest dus met 5 - 2 tegen VVV, niet slecht.


Niet slecht ? Met deze cijfers ben je afgedroogd.
Ondanks dat de reserves wedstrijdritme hebben opgedaan kom je toch te kort.
Ook bij VVV deden reserves speelminuten op.
Hieruit blijkt dat eredivisie verder weg is dan menigeen denkt.
Dit was ook tegen NAC duidelijk zichtbaar.
Hopelijk ontwaken de meeste nu uit de roes dat we kampioen gaan worden.
Dat zal dit jaar niet gebeuren. Top 5 zal een mooie prestatie zijn.
Hoop is er altijd maar realisme is belangrijker. ;-)

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Was er nog iets over de homo's te melden? Of was het vandaag eindelijk weer alleen voetbal gerelateerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 23:12
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Vriendschappelijke wedstrijden #58

jeoff schreef :

Us Clubke schreef :
Hieruit blijkt dat eredivisie verder weg is dan menigeen denkt.


De reserves van VVV tegen de reserves van MVV in een oefenpotje. hieruit blijkt dus helemaal niks.
Het was enkel goed voor sommige spelers om eens wat speelminuten te maken. Voor de rest kun je hier geen enkele conclusie uit trekken.

MOCHT MVV bijv. straks in de de playoffs in de sterkste opstelling thuis tegen VVV spelen wil ik het nog wel eens zien. Ik schat VVV nog zwakker in dan NAC.

Dat staat buiten kijf, maar goed nog maar een paar nachtjes slapen en wij mogen weer naar onze matadoren kijken in een wedstrijd die erom doet. Tegen Almere.

Dan staan we weer achter onze jongens voor de punten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 08:04
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #59
Rode Lantaarndrager verslaat periodekampioen

Door GEERT BECKERS



De hekkensluiter van de Eredivisie speelde donderdagmiddag een oefenduel tegen de periodekampioen van de Jupiler League.




VVV-Venlo ontving provinciegenoot MVV en bleek een maatje te groot voor de Maastrichtenaren: 5-2. De Noord-Limburgers hadden over de gehele wedstrijd het betere van het spel en drukten dat overwicht uit in de score.

De doelpunten aan VVV-zijde kwamen van Marcel Meeuwis, Marcel Seip, Uche Nwofor, Yuki Otsu en Ozan Türk. Aan de kant van de bezoekers konden Michael la Rosa en Mark Veldmate nog wat terugdoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2012 14:00 12 okt 2012 14:02 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden #60

Lummel schreef : Ik zie dat Borgers, La Rosa, Moustafa, Voorjans & co een flink deel van de wedstrijd hebben gespeeld. Dus MVV heeft de reserves flink wat speelminuten gegeven. Toch goed dat ook de reserves wat ritme krijgen. Heef Rutjes ook meegedaan, hopelijk is hij hersteld van zijn blessure, en doet hij volgende week vrijdag mee tegen Almere City FC.

MVV B verliest dus met 5 - 2 tegen VVV, niet slecht.


Op L1 (maar ja, dat is wel geel/zwart getind) staat dat het juist andersom was. De VVV-reserves tegen MVV:

VVV wint oefenduel tegen MVV De 'geheime' derby tussen VVV-Venlo en MVV Maastricht is door de thuisclub gewonnen: 5-2.
In De Koel werd de score vooor de eredivisionist geopend door Marcel Meeuwis. Marcel Seip en Uche Nwofor zorgden voor een 3-0 voorsprong, voordat MVV nog in de eerste helft scoorde. Michael La Rosa maakte de tegentreffer.

Ook in het begin van de tweede helft was VVV de betere ploeg en een prachtige aanval werd doeltreffend afgerond door Yuki Otsu.

In de 75ste minuut kwam MVV via Mark Veldmate terug tot 4-2. De laatste treffer kwam van Oguzhan Türk die uit een van richting veranderde vrije trap scoorde. De Venlonaren speelden zonder de internationals Yanic Wildschut, Ricky van Haaren, Travis Cooper, Aleksandar Radosavljevic en Niki Mäenpää. Bij MVV Maastricht kwamen, op de geblesseerde Cor Gillis na, alle selectiespelers in actie.
Aan het duel was geen ruchtbaarheid gegeven omdat er angst was voor ongerelgeldheden. Zo'n 150 fans waren bij de wedstrijd aanwezig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden