AGOVV-MVV

22 sept 2012 16:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
AGOVV-MVV #91
Superblij met deze driepunter in een 'traditioneel' lastige uitwedstrijd voor MVV in Apeldoorn. Zoals Lummel terecht in de post hierboven aangeeft is dit natuurlijk een goed teken als we wedstrijden zoals die van gisteren (waar niet heel veel te genieten viel aan het spel van zowel MVV en AGOVV) toch winnend afsluiten. Ook geluk gehad dat ze niet over een al te sterke doelman de beschikking hadden met de toepasselijke naam Hengelman. Zeker dat schot van Schreurs uit een onmogelijke hoek mag er nooit ingaan, maar je hoort mij natuurlijk niet klagen. Wel natuurlijk ongeconcentreerd om het nog zo spannend te maken in de slotminuten door nota bene verdediger Fischer twee keer te laten toeslaan. Die man scoorde vorig jaar als speler van Emmen ook al tegen MVV dat is toch opmerkelijk.

Het blijft overigens geen pretje om naar Apeldoorn af te reizen. Het uitvak is echt een schande en mag de naam betaald voetbal tribune niet hebben. Maar goed de enige manier om dit op te lossen aangezien hun gemeente dwars ligt met betrekking tot een eventueel nieuw stadion is promoveren. Wat dat betreft doen we in ieder geval leuk mee.

Mooi ook dat onze 'vrienden' uit Sittard Helmond op 1-1 hebben gehouden, hebben ze nu toch weer mooi in het vizier nu ze nog maar 2 punten voorstaan.

Met veel vertrouwen in ieder geval toeleven naar woensdag. Op naar een heet avondje MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2012 19:30
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
AGOVV-MVV #92
Geweldig die bal die 2 keer de lat raakt en er toch niet in gaat, dat is echt uniek!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

22 sept 2012 20:30
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
AGOVV-MVV #93
Voor de liefhebbers:

www.l1.nl/video/mvv-pakt-winst-bij-agovv...ep-2012#.UF4B342TvK4

Ondanks dat het niet goed was, superblij met de punten.

Tja, vraag me wel af hoe zwaar de straftraining vandaag was? (grepke)

Jammer dat je zo weinig krijgt te zien , in die korte samenvattingen. Tja, in het uitvak van de apenheul, zie je nog minder.

Waardeloos stadion, en als het vriest is het helemaal een hel. 1 keer, en nooit meer

22 sept 2012 21:32
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
AGOVV-MVV #94

Sjraveleer schreef : ... Tja, in het uitvak van de apenheul, zie je nog minder.
Waardeloos stadion, en als het vriest is het helemaal een hel. 1 keer, en nooit meer

Sjraveleer, volgend jaor hoof dat ouch neet mie! :thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

23 sept 2012 00:10
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
AGOVV-MVV #95
beste Ceesje,

Kijk eens op dit forum onder Trost dan zul je zien dat ik niet de enigste ben. Trouwens wat ik al aangaf het is de voetbalwereld en in die wereld, waar geld de belangrijkste rol speelt, komt in de vocabulair nauwelijks clubliefde voor. Een mooi voorbeeld is Prince Rajcomar ik hoor hem nog schreeuwen dat ie weer bij zijn cluppie terug is ...en waar is ie nu.....'t was de zoveelste kortstondige clubliefde! 't zijn geen amateurs ze moeten leven van 't spelletje. De realiteit onder ogen zien!

23 sept 2012 00:56
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
AGOVV-MVV #96
was ook aanwezig in apeldoorn,

het spel was matig, we moeten blij zijn dat we niet met 6-2 afgedroogd zijn. verder was me nog iets opgevallen, de spelers hebben warmgelopen erna wordt het veld degelijk gesproeid, ik vraag me af of dit wel zo verstandig is. omdat de bal ineens harder gaat dan op de warming up. daarbij indd heel slecht zicht op de wedstrijd. volgend jaar zijn wij er ook niet meer te zien of het is al in het thuis vak. ben wel harstikke blij dat we de 3 punten naar huis hebben geschreeuwd want sfeer was er wel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schnibble for MVV

23 sept 2012 07:09 23 sept 2012 07:15 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
AGOVV-MVV #97

Graasvrete schreef : beste Ceesje,

Kijk eens op dit forum onder Trost dan zul je zien dat ik niet de enigste ben. Trouwens wat ik al aangaf het is de voetbalwereld en in die wereld, waar geld de belangrijkste rol speelt, komt in de vocabulair nauwelijks clubliefde voor. Een mooi voorbeeld is Prince Rajcomar ik hoor hem nog schreeuwen dat ie weer bij zijn cluppie terug is ...en waar is ie nu.....'t was de zoveelste kortstondige clubliefde! 't zijn geen amateurs ze moeten leven van 't spelletje. De realiteit onder ogen zien!

Ik ben juist realistisch. In ieder geval realistisch genoeg om in te zien, dat dingen kunnen worden overgenomen door de media en leven ingeblazen wordt. En dat is waar jij mee bezig bent. Misschien ben je dan niet de enige die dit doet, maar ik zag jou toevallig in de berichten er weer tussenstaan. Iets wat negatieve gevolgen voor MVV kan hebben, in vorm van doemdenken, en wat de media graag overneemt (L1 ect...) stoort mij. Het zal wel niet bewust bedoeld zijn maar je brengt dalijk nog mensen op ideeën. Het is iets wat er niet is, en toch moet dit klaarblijkelijk naar vore worden geschoven. Waarom is dit nodig? Waarom MVV proberen te schaden met dit soort berichtgevingen? Ik kom daar met mijn verstand niet bij. Waarom kom je dan niet met een bericht: "Als het zo door gaat met MVV en Fortuna dan zie ik Rajcomar nog terug komen naar MVV". Dit soort bericht is precies hetzelfde, met 1 verschil. Het is iets wat er niet is, en het schaad MVV niet. Probeer dus zelf de realiteit te zien, en het doemdenken om te draaien naar de tegenpartij. Ik denk dat we hier veel meer aan hebben, want de media haakt graag in op het kapot maken van MVV. Daar weten we inmiddels alles vanaf. Het gaat nu goed, dus laat het lekker gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Jacques, Lummel, Sjotelsplak

23 sept 2012 12:09 23 sept 2012 12:13 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
AGOVV-MVV #98

les rouges blancs schreef :

Danny1983 schreef : ... ik ben ook pas tegen 19.00 19.30 daar ;) heb ook nog geen ticket dus zal wel goed komen :thinking:

Zeker, maak je maar geen zorgen... :thumbsup:

bovendien kennen ze je oompje :P toch niet...
die lelijkerd kwam in zijn tijd niet in Apeldoorn
:lachen:

Haha lol ik kwamen samen met iemand als eerste het uitvak binnen, en ze hadden geen idee hoeveel mensen er kwamen vanuit Maastricht.
Dus hadden ze het thuis vak ernaast ook open gegooid,wij mooi daar gaan staan toen ze vroegen hoeveel mensen er kwamen hebben ze het vak ernaast weer gesloten.
Maar moet zeggen super gastvrij daar geen controles of zakken leegmaken gewoon daar in het supportshome nou ja iets wat er op lijkt gezeten,Sfeertje was heerlijk.(Ik zal het filmpje bijvoegen)
gelukkig zaten wij niet aan de overkant want die tribune stond op instorten het zicht was wel heel slecht heb de helft niet kunnen zien haha maar de sfeer maakte dat goed

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, les rouges blancs, opadiehard, Sjeng043, jasonke7

23 sept 2012 19:17
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
AGOVV-MVV #99

Schapendonk schreef :

Graasvrete schreef : beste Ceesje,

Ik ben juist realistisch. In ieder geval realistisch genoeg om in te zien, dat dingen kunnen worden overgenomen door de media en leven ingeblazen wordt. En dat is waar jij mee bezig bent. Misschien ben je dan niet de enige die dit doet, maar ik zag jou toevallig in de berichten er weer tussenstaan. Iets wat negatieve gevolgen voor MVV kan hebben, in vorm van doemdenken, en wat de media graag overneemt (L1 ect...) stoort mij. Het zal wel niet bewust bedoeld zijn maar je brengt dalijk nog mensen op ideeën. Het is iets wat er niet is, en toch moet dit klaarblijkelijk naar vore worden geschoven. Waarom is dit nodig? Waarom MVV proberen te schaden met dit soort berichtgevingen? Ik kom daar met mijn verstand niet bij. Waarom kom je dan niet met een bericht: "Als het zo door gaat met MVV en Fortuna dan zie ik Rajcomar nog terug komen naar MVV". Dit soort bericht is precies hetzelfde, met 1 verschil. Het is iets wat er niet is, en het schaad MVV niet. Probeer dus zelf de realiteit te zien, en het doemdenken om te draaien naar de tegenpartij. Ik denk dat we hier veel meer aan hebben, want de media haakt graag in op het kapot maken van MVV. Daar weten we inmiddels alles vanaf. Het gaat nu goed, dus laat het lekker gaan.

Dag Cees

ik voel je zorg je verwoord t vanuit je ziel maar neem van mij aan en met respect dat ik niet de enige ben die dit soort dingen verwacht....de voetbalwereld!

23 sept 2012 20:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
AGOVV-MVV #100
Maar nu even niet. Het zou fijn zijn als dit soort berichtgevingen achterwege blijven, waarmee dingen de verkeerde richting ingeduwd worden. Het gaat nu goed met MVV, dus genieten van het moment waarop we zo lang gewacht hebben. Doodzonde toch om de negatieve randverschijnselen van het voetbal naar boven te halen? Daar zit MVV en de supporters niet op te wachten. Daarnaast zit Trost al bij de mooiste club van Limburg, dus waarom zou hij het voor een zinkend schip verruilen? Dit bericht was nergens voor nodig. Ik zie MVV eerder met Trost de eredivisie ingaan dan dat hij voortijds vertrekt. MVV en Trost heeft een klik, en dat moet ergens anders maar weer blijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Jean

15 okt 2012 09:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
AGOVV-MVV #101
www.heugem.net/voetbal/mvv/video/1213/1213agovvmvv.php

Het sfeerfilmpje van heugem.net vanuit het uitvak in Apeldoorn waar het toch aardig gezellig was mede dankzij ons de MVV supporters

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

16 jan 2013 22:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
AGOVV-MVV #102
Geloof het of niet op pagina 829 van nos teletekst staat dat de knvb donderdag beslist of agovv uit de competitie word genomen?...zal wel de wettelijke termijn zijn zoals afgesproken...gr opa ;).

....

28 jan 2013 07:01
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
AGOVV-MVV #103
Ja hoor als of er niks aan de hand is...vandaag in ddl 2 vipplaatsen te verdienen voor de wedstrijd mvv-agovv?
Je gegevens insturen voor woensdag 30 jan voor 12.00 naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. :lachen: :lachen: :daag: ...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

28 jan 2013 07:08
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
AGOVV-MVV #104
Opa je was me voor...
wat een mop.........
tot vrijdag in de Ster !

28 jan 2013 11:55
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
AGOVV-MVV #105
Veurege week hadde ze dat ouch geplaots euver MVV-Veendam, meh 't is meh 'n apaarte zaak

Wie iech de Limburger belde, zachte ze tot dat los vaan hun stond, en ech get vaan de mgl waor.

Wie iech toen mgl belde, bin iech nao 3 versjèllende luij doorverweze, en alledrei wiste ze vaan niks....

Tijd voor maken pagina: 0.458 seconden