Sven Braken

04 juni 2015 20:52
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Sven Braken #106

Us Clubke schreef : Ze weten wat ze hier hebben, kunnen verwachten.
Klopt natuurlijk dat andere hun gek maken of aan het twijfelen.
Maar dat ze wat ze nu hebben nu maar niet te snel overboord zetten en dat ze ook best heel trots mogen....nee moeten zijn om als Sjeng voor MVV te mogen/kunnen spelen. Dat geldt ook voor de familie leden.
En zakenwaarnemers zijn er niet alleen voor de spelers maar ook voor hun eigen.
Dat moet elke speler goed beseffen.

Ze weten wat ze hier hebben inderdaad, laten we eerlijk zijn, hopen dat je een periode pakt en nooit zicht op promotie of meedoen om het kampioenschap.

Als je dan al jaren in die omgeving verkeert en anderen zijn ook in je geïnteresseerd (of die clubs nu wel of niet wel om promotie of kampioenschap spelen) kan je ook denken dat je eens toe bent aan een andere omgeving.

Dit puur om te kijken of je daar iets verder kan komen of je daar jezelf verder kan ontwikkelen. Daarnaast is misschien een paar honderd euro, auto van de zaak of betaald leuk appartement voor zo een jongen ook leuk om te kiezen voor een ander voetbalshirt.
Discussie gesloten.
04 juni 2015 21:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Sven Braken #107
Heeft Braken wel een contractvoorstel gekregen van MVV?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
04 juni 2015 22:05
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Sven Braken #108

Audiowaste schreef : Heeft Braken wel een contractvoorstel gekregen van MVV?

Is maar net de vraag natuurlijk.... aangezien ze bij veel spelers vaak dit verzuimen of verwachten dat de spelers wel even wachten tot dit soort gesprekken gaan plaats vinden onder het mom van : Braken kerel we gaan eerst kijken wat we kwa geld straks over hebben. Gaan we dan even kijken wat we voor jou kunnen doen. Wil je daar aub even op wachten ?!
Discussie gesloten.
04 juni 2015 22:45 04 juni 2015 22:53 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Sven Braken #109
Tsja, dat kun je nu wel heel negatief en met een populair toontje zo opschrijven, maar feit is dat Braken tot de winterstop geblesseerd is. Ik kan me best voorstellen dat MVV inderdaad de prioriteit legt bij spelers die er wél bij het begin van de competitie staan. Ik hoop dat ze dat doen. We hebben pas vijf spelers vastliggen voor volgend jaar.

Als ze vandaag contractverlenging van Braken zouden aankondigen, zou iedereen hier roepen "waar zijn die mee bezig, Braken kan toch niet spelen tot februari! Haal eerst eens een spits die wel meteen in augustus op het veld staat!" In dit soort dingen kan MVV het nooit goed doen voor alle forumers.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boer458, josoetgebrook, La Chouffe
Discussie gesloten.
04 juni 2015 23:23 04 juni 2015 23:24 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Sven Braken #110
Elsen gaf in het laaste supporters cafe aan dat een spits, nr 10 met diepgang, verdedigende middevelder en centrale verdediger prioriteit hadden tijdens de komende transferperiode. Dan weet je dat spelers die afgelopen seizoen op die plekken speeldengeen of een verlaagde aanbieding gaan krijgen. Dat lijkt me dan ook voor Braken te gelden.
Discussie gesloten.
16 juni 2015 00:38
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Sven Braken #111
De transfer van Braken is zojuist bevestigd. Tekent dus inderdaad bij Almere City. Ik ben benieuwd of hij daar kan aanhaken na zijn blessure.

www.1limburg.nl/mvv-spits-sven-braken-ve...ntext=latestarticles
Discussie gesloten.
28 juni 2015 10:50
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Sven Braken #112
Almere City-voorzitter meldt komst Braken

Vincent Janssen verlaat Almere City FC en zal vandaag of morgen een vierjarige verbintenis aangaan met AZ. Als opvolger heeft de eerstedivisionist Sven Braken van MVV aangetrokken.

Van Eijden en Braken zijn er al uit en mondeling is de spits er ook uit met de club uit Maastricht, meldt Dichtbij. “Er was een dispuut tussen beide, maar ze zijn er uitgekomen. Het is nu nog even wachten voor de papieren in orde komen, maar dat willen we dit weekend rondmaken.”

Braken, die zaterdag aanwezig zal zijn tijdens de eerste training van het seizoen, zal voor twee jaar gaan tekenen in Almere.

Heil vaol succes, Sven! Allein neet tege MVV :P
Discussie gesloten.
28 juni 2015 13:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Sven Braken #113
Iemand enig idee waar dat dispuut over gaat? Braken is toch gewoon einde contract? Iets met opleidingsvergoeding of zo?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
07 nov 2015 01:01
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Sven Braken #114
Ik zie Sven niet meer in de opstelling van Almere staan. Is hij geblesseerd of zo ?
Discussie gesloten.
07 nov 2015 01:07 07 nov 2015 01:07 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Sven Braken #115

Brokamp schreef : Ik zie Sven niet meer in de opstelling van Almere staan. Is hij geblesseerd of zo ?


Ja.
www.omroepflevoland.nl/sport/129339/alme...ty-fc-laat-mri-maken
Discussie gesloten.
07 nov 2015 11:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Sven Braken #116
Die verslaggever heeft per ongeluk getypt dat Maastrichtenaar Braken een Limburger is. :thinking:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
07 nov 2015 12:04
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Sven Braken #117
Heren, uit het oog, is niet uit het hart, dat waardeer ik. Maar ik sluit dit topic, dit kan verder besproken worden onder "Oud-MVV' ers"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, middenstip
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden