Maic Sema

12 nov 2013 11:09
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Maic Sema #46
Gamins,niet paniekeren.
Ron is al gesignaleerd in het Luikse om eventuele aderlatingen direct op te vangen door talenten gratuit.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2013 14:28
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Maic Sema #47

jeoff schreef :

Nao Väöre schreef :

tuutsje schreef : Sema zal in de winterstop terug keren vanwege de financiele problemen van MVV. Vernomen van een bron die kort bij de technische staf staat.


Dat betekent ook een sportieve aderlating.
De aanval wordt dan weer zwakker.


Volgens mij was het idee achter het aantrekken van Sema dat het gemis aan kwaliteit in de aanval opgevangen werd totdat Schreurs weer helemaal fit was. Met dat in gedachte zouden we dus niet echt zwakker moeten worden, maar ook niet sterker. maar wat had je dan verwacht met deze financiële situatie??


Antwoord te geven op je laatste vraag: bitter weinig.

Danny heeft voor het eerst een hele wedstrijd (in competitieverband) gespeeld. Hij is nog niet op zijn oude niveau.
Mag je op dit moment niet van hem verwachten. Hopelijk kan hij na de winterstop er weer "met volle gaas" tegenaan.
Mike was een (redelijk) goed alternatief. Had hem graag nog een half jaartje in de Geusselt zien ballen. Maar helaas zoals het er nu uitziet zal dat niet gebeuren.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 22:59
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Maic Sema #48
Maic Sema moet gedwongen vertrekken bij MVV

Maic Sema moet vertrekken bij MVV. De aanvaller heeft al te horen gekregen dat hij naar een andere club mag uitkijken.

Oorzaak zijn de financiële problemen bij de club. Ook de naam van aanvoerder Tom van Hyfte wordt in dit verband genoemd.

Overleven
Het gaat financieel slecht met MVV en ook de toeschouwers laten het afweten. Zondag waren 3600 toeschouwers aanwezig bij het duel met Volendam en dat is te weinig om te overleven.

Voorop in de strijd
Ook trainer Tini Ruijs zei het donker in te zien voor de Maastrichtse club. 'Spijt van mijn overgang naar MVV heb ik niet, maar dit lijkt een voorbeeld van de verkeerde plek en het verkeerde tijdstip. Ik laat de club niet in de steek en ga voorop in de strijd, maar het valt me tegen dat niet meer mensen in Maastricht warm te maken zijn voor MVV."


Bron: L1.


Tja, zat er aan te komen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2013 23:17
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Maic Sema #49

Mappie schreef : ...Overleven
Het gaat financieel slecht met MVV en ook de toeschouwers laten het afweten. Zondag waren 3600 toeschouwers aanwezig bij het duel met Volendam en dat is te weinig om te overleven....


Iech huur deze zin get te deks de letste tied. Ut liekent wel es of ut bestuur dit zeet/heet gezag um ut good te praote veur es ut fout lup... D'r zien miejer clubs, mèt minder luij op de tribuun es MVV en in Mestreech zow ut neet kinne?

Hiel get supporters höbbe geld euvergemaak via deze site, alle supporters hubbe gedoneerd vendaog, boeveur hulde!, väöl supporters zien lid vaan VZM, väöl supporters hubbe 'n sezoenskaart, väöl supporters hellepe vrijwillig, wat motte veer nog mie doen... Boe bleif dee groete sponsor, wat zoonder idiote restricties de club geit steune...

Had iech toch aofgelope vriedaag de euromillions gewonne, daan waor alles (financieel en later de rès) opgelos...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2013 06:45
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
Maic Sema #50
Snap uberhaupt niet waarom ze sema gehaald hebben, vanaf de eerste wedstrijd was mij al duidelijk dat deze jongen niets extra brengt.
Dus dan kan je beter veldmate erin laten staan en je dat geld besparen.
Maar ja meneer ruijs moest en zou iemand erbij moeten hebben.
Resultaat nul .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2013 08:46
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Maic Sema #51

Danny 72 schreef : Snap uberhaupt niet waarom ze sema gehaald hebben, vanaf de eerste wedstrijd was mij al duidelijk dat deze jongen niets extra brengt.
Dus dan kan je beter veldmate erin laten staan en je dat geld besparen.
Maar ja meneer ruijs moest en zou iemand erbij moeten hebben.
Resultaat nul .


Ahh dus nu is Tini schuld dat Maic geen zeikblom raakt. :thumbsdown: Alle mensen die ik ken inclu ikzelf schreeuwden om wat aanvallende versterking, niet alleen Tini, heel logisch dus dat er iemand gehaald is met beperkte middelen. Veldmate is lange tijd geblesseerd geweest, net als vrijwel alle andere spitsen… Nee ik heb er geen spijt van dat MVV deze jongen gehaald heeft.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2013 08:50
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Maic Sema #52
Bah, wat een suggestief beticht van L1!!

"3600 en dat is te weinig om te overleven"

Vind je t gek op zondagmiddag? Zelfs ik was er niet, want ik moest zelf voetballen. Daarbij wisten veel mensen het ook niet.

"Daarbij wordt ook Van Hyfte in dit verband genoemd"

Een oude, bekende riooljournalistieke truc, want waar is de bron de dit beweert?

L1 is om te kotsen, om op deze manierbericht te geven.

Daarbij zijn de antwoorden van Ruys ook niet slim.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2014 11:19
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Maic Sema #53
Limburger/Limburgs Dagblad van vandaag:

De selectie van MVV verzamelt zich vandaag voor de eerste training van het nieuwe jaar. Maic Sema zal er niet bij zijn. De aanvaller is teruggekeerd naar zijn Noorse club FK Haugesund. MVV heeft geen geld om de huurperiode te verlengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2014 11:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Maic Sema #54

Sandro schreef : Limburger/Limburgs Dagblad van vandaag:

De selectie van MVV verzamelt zich vandaag voor de eerste training van het nieuwe jaar. Maic Sema zal er niet bij zijn. De aanvaller is teruggekeerd naar zijn Noorse club FK Haugesund. MVV heeft geen geld om de huurperiode te verlengen.



erg jammer, vond dat wel een technische leuke voetballer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2014 12:43
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Maic Sema #55
Kan wel zijn, maar heb nooit begrepen, waarom Elsen & Co naar Noorwegen gingen en huurkosten maakten terwijl MVV nauwelijks een cent te makken had, terwijl ze wel Voorjans en Borgers zomaar laten gaan........
Een 14e plek, waar praten we over ?????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2014 10:09
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Maic Sema #56

Mienclub1902 schreef : Kan wel zijn, maar heb nooit begrepen, waarom Elsen & Co naar Noorwegen gingen en huurkosten maakten terwijl MVV nauwelijks een cent te makken had, terwijl ze wel Voorjans en Borgers zomaar laten gaan........
Een 14e plek, waar praten we over ?????


En waar voetbalt Voorjans en Borgers nu......... :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2014 15:15 04 jan 2014 15:17 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Maic Sema #57
Voorjans speelt bij KFC Uerdingen (Regionalliga West). Borgers speelde bij de hoofdklasser EHC uit Hoensbroek en heeft die club in de winterstop ingeruild voor KFC Esperanza Neerpelt (Belgische 4e klasse C). Dus deze spelers (met alle respect) konden niet het niveau van MVV aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2014 17:19
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Maic Sema #58

Boys_in_Red schreef : Voorjans speelt bij KFC Uerdingen (Regionalliga West). Borgers speelde bij de hoofdklasser EHC uit Hoensbroek en heeft die club in de winterstop ingeruild voor KFC Esperanza Neerpelt (Belgische 4e klasse C). Dus deze spelers (met alle respect) konden niet het niveau van MVV aan.


precies, en dit seizoen lopen er weer enkele uit Maastricht en omgeving bij die het nivo niet aankunnen, analyseer de laatste 10 wedstrijden maar eens....

ps Mike Sema was trouwens wel een leuke technische voetballer die ook nog eens goals kon maken (dit had Elsen ook goed gezien) o.a. uit tegen FSC en 2 tegen deGraafschap.
We zullen hem missen (of de andere voorhoede spelers moeten maar eens in vorm zien te komen, en niet te lang denken/aarzelen als ze een kans krijgen; hard schieten/punteren daar kun je toch op trainen).

Mike bedaank :) , voor spelers als jou kom ik kijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden