Stef Peeters

23 juni 2015 15:57
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Stef Peeters #16
Denk zijn zaakwaarnemer.
Echt fantastich dat ie bij mvv heeft getekent!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 17:56
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Stef Peeters #17
Mooie actie van MVV, goeie speler, kan nog groeien. Prima dus!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 19:23
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Stef Peeters #18
Prima speler voor MVV. Ik ben blij dat hij hier heeft getekend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2015 20:19
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Stef Peeters #19
Dit is een hele mooie aanwinst, zeker omdat hij voor lange tijd is vastgelegd. Dat stemt nog het meeste tevreden

Super MVV! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2015 09:09
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Stef Peeters #20
Van de site van L1 van 23 juni 2015:

MVV heeft de Belgische middenvelder Stef Peeters vastgelegd voor komend seizoen.

Peeters werd afgelopen seizoen al gehuurd van KRC Genk, waarmee MVV een samenwerkingsverband heeft. Nu maakt hij de definitieve overstap naar Maastricht. De 23-jarige middenvelder tekent een contract voor één jaar, met optie voor nog één seizoen.
'Prachtig om naar te kijken'
Peeters was afgelopen seizoen een vaste waarde bij MVV. Hij kwam 31 keer in actie en maakte zes doelpunten voor de Sterrendragers. MVV-trainer Ron Elsen is verheugd dat Peeters in Maastricht blijft: "Zijn acties en zijn passes zijn vaak prachtig om naar te kijken. Ik ben blij dat we hem erbij houden."

Peeters is de derde oud-speler van Genk die in de zomerstop wordt vastgelegd in Maastricht. Maandag versterkte MVV zich al met middenvelder Pieter Nys. Eerder tekende aanvaller Jordy Croux al een tweejarig contract.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2015 17:12
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Stef Peeters #21
Stef heeft een contract voor 1 jaar getekend, en heeft een eenzijdige optie voor nog een jaar. Zijn ambitie is een nivo hoger na dit jaar, maar als dat niet lukt blijft hij net zo graag nog een jaar bij MVV.

Waar ik het gelezen heb, geen idee meer, maar het staat me duidelijk op mijn netvlies van een artikel.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2015 21:19
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Stef Peeters #22

Boe is dat feeske? schreef : Stef heeft een contract voor 1 jaar getekend, en heeft een eenzijdige optie voor nog een jaar. Zijn ambitie is een nivo hoger na dit jaar, maar als dat niet lukt blijft hij net zo graag nog een jaar bij MVV.

Waar ik het gelezen heb, geen idee meer, maar het staat me duidelijk op mijn netvlies van een artikel.


Klopt, was hier te lezen.


29 september 2015
Stef Peeters, groeibriljant en alleskunner van MVV
Stef Peeters, groeibriljant en alleskunner van MVV

Ploegen uit de Jupiler League moeten dit seizoen serieus rekening gaan houden met MVV. De ploeg van trainer Ron Elsen maakte vorig seizoen weinig indruk, maar is vandaag de dag weer helemaal okselfris. MVV bezit groeipotentieel en plukt de vruchten van een goede samenwerking met het Belgisch KRC Genk. Middenvelder Stef Peeters is zo’n groeibriljant. In een gesprek met TjerkstraMedia laat hij weten hij het erg getroffen heeft met ‘Us MVV-ke’.

Geen cadeau

Met tien punten uit zeven speelrondes staan de Maastrichtenaren er beter voor dan het afgelopen seizoen. “Op zich kan ik leven met het puntenaantal tot nog toe. Als je kijkt naar het afgelopen seizoen, dan zijn we qua spel en als team een stuk verder”, laat Peeters weten. “We hebben echter in de eerste reeks wedstrijden geen punten cadeau gekregen. Tegen NAC spelen we gelijk maar die wedstrijd hadden we eigenlijk moeten winnen. Tegen FC Eindhoven (4-1) verliezen we ongelukkig met ruime cijfers en thuis tegen Jong PSV (2-3) verlies je ook onnodig punten. Als we die wedstrijd pakken dan staan we met drie punten meer hoog in de rangschikking.”

MVV ambieert in de eindrangschikking een plek bij de eerste acht. “Dat is op dit moment wel de bedoeling”, geeft Peeters aan. “We hebben er wel de ploeg voor denk ik. En als we geluk hebben met blessures en schorsingen en zodoende de vaste kern bijeen houden dan hebben we voldoende kwaliteiten om voor de nacompetitie te kunnen gaan.”

Kapitein

Peeters is momenteel de aanvoerder annex kapitein van MVV. De spelbepaler speelt een grote rol in het veldspel van de ‘Sterrendragers’. De technisch begaafde aanvallende middenvelder blinkt wekelijks uit met zijn inzicht, zijn passing en geldt als een rustpunt voor zijn ploegmakkers. “Mijn taken in het veld liggen met name in het leiding geven en het bepalen van het tempo in de wedstrijd op het moment zoals ik dat aanvoel. In het veld probeer ik een rustpunt te zijn voor mijn ploeggenoten. Ze moeten weten dat ze de bal altijd kwijt kunnen bij mij en dat ik hem niet verlies. Zo probeer ik een waarde voor de ploeg te zijn”, zegt Peeters. “Ook in het coachen en het druk zetten naar voren wil ik een meerwaarde zijn. Ik ben wel tevreden hoe het nu gaat. Ik heb alles gespeeld, heb drie doelpunten gescoord en heb één assist gegeven. Het kan natuurlijk altijd beter, maar ik ben zeker niet ontevreden.”

De middenvelder wil zich dit seizoen in de kijker spelen met meer goals dan het afgelopen seizoen. “Vorig seizoen stonden we na de eerste seizoenshelft onderaan in de Jupiler League. Ik trof maar eenmaal doel, in de tweede helft scoorde ik zes keer”, vertelt Peeters. “Eigenlijk moet ik dit seizoen dubbele cijfers schrijven. Zeker als we in de top-8 kunnen eindigen. Dat is wel een streven voor dit seizoen.”

Genk

Bij KRC Genk genoot Peeters de jeugdopleiding. Hij zat in de seizoenen 2011/2012 tot 2012/2013 dicht tegen de vaste kern aan, maar een definitieve doorbraak in de grootmacht kon hij net niet bewerkstelligen. “De concurrentie was te groot”, zegt Peeters. “Onder andere Kevin de Bruyne speelde er op dat moment. Die haal je niet zo snel uit de basis. Ik heb een mooie tijd gehad onder Mario Been, de goede periode van de club, bij Genk. Ik zat zelfs drie keer op de bank bij een Champions League wedstrijd van Genk tegen Chelsea, Valencia en Bayer Leverkusen. Dat kunnen veel spelers, die in de Jupiler League spelen, niet zeggen. Het was voor mij een geweldige ervaring.”

Sparta

De middenvelder werd, na het verlengen van zijn overeenkomst met Genk, begin 2013 verhuurd aan Sparta Rotterdam. “Achteraf gezien was dat een moeilijke periode voor mij”, vertelt Peeters. “Het was moeilijk voor mij omdat ik veertien jaar voor Genk uitkwam en nooit van huis was gegaan. Ik leefde altijd in een comfortzone. Ik ging uit huis, op me eigen wonen en dan ook nog in Rotterdam. Het ging niet helemaal zoals ik had gehoopt. De club zat in zwaar weer. Ik heb in die periode wel vijf of zes trainers gehad. Dat maakte het voor mij allemaal nog moelijker. Het was niet gelukkigste keuze voor mij, ik was er ook even uit beeld, maar het heeft mij wel gevormd als speler. Ik heb veel geleerd.”

De middenvelder speelde bij Sparta ook niet altijd op zijn ‘vertrouwde’ positie. “Ook dat was een issue bij die club”, vervolgt de Belgische sterkhouder van MVV. “Ik heb misschien één of anderhalve wedstrijd op acht of op tien mogen spelen. In de meeste gevallen speelde ik hangend op links als linksbuiten. Ik heb er van geleerd, dat is belangrijk als jonge speler. Ik ben blij dat ik die stap heb gemaakt, maar ik ben, eerlijk gezegd, ook blij dat die periode er op zit.”

MVV

Bij MVV voelt Peeters zich als een vis in het water. “Ik voel me goed en verbonden aan deze club. Ik ken alle mensen bij de club en heb een goede band met de supporters”, zegt Peeters. “Het belangrijkste is natuurlijk altijd dat je het op het veld laat zien. Gelet op het contract wat ik deze zomer tekende weet ik dat ik hier goed zit. Vorig seizoen huurde MVV mij van Genk. Ik speelde bijna alles en voelde het vertrouwen. De club wist dat ik een aflopende verbintenis had bij Genk en gelukkig wilde MVV verder met mij. Dat geeft veel vertrouwen. Ik hoop dat ik voldoende kwaliteiten heb meegenomen om te slagen bij deze mooie club.”

Stap voorwaarts

De ingetogen Belgische middenvelder heeft meer in zijn mars dan hij tot dusver heeft laten zien. “Ik denk dat ik meer kan dan ik heb laten zien”, geeft Peeters aan. “Ik hoop dat ik na dit seizoen een stap voorwaarts kan maken, maar ik weet ook dat het niet gemakkelijk is om uit de Jupiler League te geraken. Het is voor mij zaak hard te blijven werken en een goed jaar te draaien met MVV. Ik heb afgelopen zomer voor één jaar getekend. MVV wilde graag dat ik voor twee jaar tekende, maar ik wil kijken of ik na dit seizoen uit kan komen op een hoger plan. Als het niet lukt dan ben ik blijf ik ook gelukkig bij MVV.”

“Met doelpunten en assists kan ik mogelijk iets extra’s geven om te zorgen dat ik mogelijk een stap hoger kan maken”, gaat Peeters verder. “Ook het spelen in de eindronde oftewel nacompetitie met MVV speelt een belangrijke rol hierin. Als we die halen dan wordt er automatisch ook meer naar mij gekeken.”

Samenwerking

De samenwerking met Genk werpt in de laatste twee jaren zijn vruchten af. MVV kan kosteloos gebruik maken van spelers die bij de Belgische topclub buiten de boot vallen. “Het is een win-winsituatie voor club en speler. Jordy Croux kwam vorig jaar op huurbasis naar Maastricht. Het is goed voor hem dat hij vorig jaar dertig wedstrijden voor MVV heeft gespeeld. Hij ontwikkelt zich goed. Dat hij dit jaar voor twee jaar tekende is alleen maar positief voor de club maar ook voor de speler. Luca Polizzi komt dit seizoen op huurbasis uit voor MVV. Dat gaat eigenlijk beter dan verwacht. MVV kan dit soort spelers een podium bieden voor een mooie toekomst.”

Promotie

Peeters ziet een reële mogelijkheid om met MVV in de Eredivisie te spelen. “Natuurlijk is die competitie te hoog gegrepen, maar je hebt het vorig jaar ook gezien aan De Graafschap in de nacompetitie. Als je een aantal wedstrijden goed voor de dag komt dan kan het zomaar gebeuren dat je promoveert. Wij doen niet onder voor Roda JC. Dat hebben we vorig jaar bewezen. Ook tegen NAC hebben we het een aantal weken geleden goed gedaan. Als we de eindronde halen, dan is er aan het einde van de rit alles mogelijk.”


www.tjerkstramedia.nl/stef-peeters-groei...alleskunner-van-mvv/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2016 10:25
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
Stef Peeters #23
Het Belang van Limburg schrijft:

STVV volgt momenteel Stef Peeters, die actief is in de Nederlandse tweede klasse bij MVV. De 24-jarige Breeënaar maakt met de Maastrichtse club nog een waterkans op promotie naar de Eredivisie. Indien dat mislukt, zoekt de middenvelder allicht andere oorden - lees STVV - op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Peter Pan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2016 09:38
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2016 09:46
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Stef Peeters #25
Mooie stap voor hem. Hopelijk komt hij daar genoeg aan de bak, hebben al een sterk middenveld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2016 09:55
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Stef Peeters #26
Maar MVV heeft nu wel een probleem want Peeters heeft er alle belang bij dat MVV niet promoveert. Je moet er toch niet aan denken dat (ik weet dat het nogal theoretisch is maar toch) MVV in de laatste minuut van de allesbeslissende play off wedstrijd een penalty krijgt bij een gelijke stand. De vaste penaltynemer Peeters zou dan ook over zijn eigen toekomst beslissen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2016 10:30
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Stef Peeters #27
Denk dat Peeters ook wel weet dat wanneer we promoveren (theoretisch, praktische kans is 1%) en zijn contract verlengd wordt hij nog altijd voor een bedrag weg mag wat genoeg clubs willen betalen voor hem.

Lijkt me ook dat er in die clausule van promotie een flinke salarisverhoging zit voor als we Eredivisie spelen en de financiële consequenties te overzien zijn.

Maargoed, denk inderdaad niet dat het zo ver zal komen :p

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2016 11:07
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Stef Peeters #28
STVV heeft een principeakkoord bereikt met Stef Peeters.

De 24-jarige middenvelder komt momenteel uit voor de Nederlandse tweedeklasser MVV Maastricht. Met die ploeg maakt hij nog een waterkansje op promotie naar de Eredivisie. Indien MVV niet stijgt, tekent Peeters op Stayen een contract voor drie seizoenen.
Stef Peeters is geen onbekende in het Limburgse voetbal. Net zoals Wolke Janssens, die eerder deze week een contract tekende bij de Kanaries, genoot de middenvelder zijn opleiding bij de buren van KRC Genk.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2016 11:18
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
Stef Peeters #29
Laten we eerlijk wezen, dit was te verwachten. Stef heeft bewust de keuze genomen om bij MVV te tekenen na zijn huurperiode om hierna een stap te kunnen maken. Deze kans komt nu en daar gaat hij voor. Ik gun het die jongen wel. Wellicht had hij eerst nog eerst een ''topjaar'' met MVV kunnen draaien, maar ik denk dat hij wel verder komt met deze stap.

Ik wens hem het beste, maar hoop op een stiekeme promotie .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2016 18:54
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Stef Peeters #30
Peeters komt wel voor dat moment te staan..... en toch zal hij scoren. Mvv speelt het volgend jaar eredivisie. Carnavals vrijdag werd ik nog uitgelachen dat mvv de play-offs zou halen......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden