Jens Jurn Streutker

27 jan 2015 10:25
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Onderwerp Auteur
Jens Jurn Streutker #1
Op mvv.nl:

Jens Jurn Streutker wordt door MVV Maastricht van sc Heerenveen gehuurd tot het einde van het seizoen. De 21-jarige verdediger speelt al enkele jaren binnen de voetbalacademie van sc Heerenveen.

In het seizoen 2013/14 werd Streutker verhuurd aan Heracles Almelo. Bij zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen N.E.C. maakte hij als invaller vlak voor tijd de 1–1. Streutker keerde voor het seizoen 2014/15 terug naar sc Heerenveen.

Streutker is de tweede huurling van de Friese club die de selectie van Ron Elsen komt versterken. Eerder deze transferperiode werd spits Pascal Huser al aan de MVV-selectie toegevoegd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 10:49
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Jens Jurn Streutker #2
Vorig seizoen toch elf wedstrijden mee gespeeld in de eredivisie bij Heracles. Moet dus zeker een toegevoegde waarde kunnen zijn voor ons. Hopelijk kan hij zich hier verder ontwikkelen en ons zo van dienst zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 11:00
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jens Jurn Streutker #3
Aan het begin van het seizoen had NEC nog interesse in hem. Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af, maar Heerenveen heeft wel een optie voor nog een jaar. Wie weet mag hij vertrekken en kunnen we hem definitief overnemen. Zo niet, vul je je selectie in ieder geval aan voor de rest van een toch al verloren seizoen zonder daar al te veel financiële risico's bij te nemen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 11:06
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Jens Jurn Streutker #4
Grote jongen - Lengte 1,96 m.
Ik neem aan centrale verdediger (mogelijk in plaatst van Nick Kuipers.?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 11:15
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Jens Jurn Streutker #5
Dit staat op ad.nl

MVV huurt Streutker
Heerenveen verhuurt Jens Jurn Streutker voor de rest van het seizoen aan MVV, zo meldt de club op de website. De 21-jarige verdediger speelde dit seizoen al op huurbasis bij Heracles Almelo. In Almelo kwam hij tot elf optredens in de hoofdmacht. Het contract van Streutker bij de Friezen loopt aan het einde van het seizoen af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 11:20
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Jens Jurn Streutker #6
Benieuwd of deze jongen
Ook 80 minuten op de bank mag beginnen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 11:22 27 jan 2015 11:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jens Jurn Streutker #7
Ik neem aan dat de transfer van Kuipers dan bijna rond is. Want wat heb je er anders aan om deze speler nog tot het einde van het seizoen te huren. Enige voordeel hieraan is om te kijken hoe deze speler (en ook Huser) zich ontwikkelen om dan vervolgens te verlengen, maar voor dit seizoen is het voor 99% over en sluiten. Een periode zie ik ook niet meer zitten. Maar ja de wonderen zijn de wereld niet uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 12:13
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Jens Jurn Streutker #8
www.1limburg.nl/tweede-huurling-heerenve...vv?context=section-2

Het valt me nog op dat vrijwel niemand heeft gezien dat 1Limburg het clublogo heeft aangepast. Een schande!!! Respect voor clubs uit de regio heeft men niet. Dat ze dat hele zooitje niet meer inlaten in de Geusselt.

Jens, veel succes dit komend half seizoen. Een jonge speler met (enige) ervaring op het hoogste niveau.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 12:41
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Jens Jurn Streutker #9
Is dat zo'n pompebled?? Hebben ze toen R*da half MVV overnam daar ook een ster in het logo verwerkt? Vast niet......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 12:56 27 jan 2015 12:56 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Onderwerp Auteur
Jens Jurn Streutker #10
Inderdaad. Wat een dommigheid. Meent iemand leuk te zijn door wat te Photoshoppen. :puke:

Trouwens, die eerste zin van het artikel is ook niet al te snugger: Jens Jurn Streutker zal met ingang van het nieuwe seizoen in dienst treden van MVV. Zo lijkt het alsof hij volgend seizoen pas voor ons gaat spelen.

Well done Luuk Austen. Eerste stage opdracht of zo???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 13:05
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jens Jurn Streutker #11

Jim Cemint schreef : Well done Luuk Austen. Eerste stage opdracht of zo???

Mijn vermoeden is bevestigd, hij komt uit Heerlen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 13:29
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Jens Jurn Streutker #12
Even een mailtje naar 1Limburg gestuurd:

Beste,

Vandaag was ik het artikel aan het lezen over de huur van Jens Jurn Streutker door MVV ( www.1limburg.nl/tweede-huurling-heerenve...vv?context=section-2 ). Los ervan dat het inhoudelijk niet eens correct is, hij wordt namelijk de rest van het huidige seizoen gehuurd en niet met ingang van het nieuwe seizoen, was er nog een vele grotere ergernis.

De betreffende auteur van het artikel blijkt namelijk niet alleen journalistiek aan de Fontys Hogeschool te studeren, maar ook nog eens die van grappenmaker. Dat laatste overigens een heel stuk minder succesvol. Het pompebled verwerken in het logo van MVV Maastricht, hoe kom je er op? Ik heb hier serieus de billen uit mijn string mijn string gelachen om zo'n goede grap. Nee, het is gewoon respectloos en vooral kinderachtig om zoiets te doen. Het verbaast me dan ook niet dat de auteur van het artikel uit Heerlen komt.

Ik mag toch hopen dat 1Limburg serieus wil worden genomen als nieuwssite. Laat deze onzin in het vervolg achterwege.

Met vriendelijke groet,

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 13:51
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Onderwerp Auteur
Jens Jurn Streutker #13
Die eerste zin is inmiddels aangepast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 13:59
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jens Jurn Streutker #14
Lijkt me toch een versterking en mocht het ook zo blijken hoop ik dat MVV hem aan het einde van het seizoen definitief kan overnemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2015 14:20
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jens Jurn Streutker #15

Audiowaste schreef : Even een mailtje naar 1Limburg gestuurd:

Beste,

Vandaag was ik het artikel aan het lezen over de huur van Jens Jurn Streutker door MVV ( www.1limburg.nl/tweede-huurling-heerenve...vv?context=section-2 ). Los ervan dat het inhoudelijk niet eens correct is, hij wordt namelijk de rest van het huidige seizoen gehuurd en niet met ingang van het nieuwe seizoen, was er nog een vele grotere ergernis.

De betreffende auteur van het artikel blijkt namelijk niet alleen journalistiek aan de Fontys Hogeschool te studeren, maar ook nog eens die van grappenmaker. Dat laatste overigens een heel stuk minder succesvol. Het pompebled verwerken in het logo van MVV Maastricht, hoe kom je er op? Ik heb hier serieus de billen uit mijn string mijn string gelachen om zo'n goede grap. Nee, het is gewoon respectloos en vooral kinderachtig om zoiets te doen. Het verbaast me dan ook niet dat de auteur van het artikel uit Heerlen komt.

Ik mag toch hopen dat 1Limburg serieus wil worden genomen als nieuwssite. Laat deze onzin in het vervolg achterwege.

Met vriendelijke groet,


Of ff allemaal een pbtje sturen via Facebook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden