Wim Dusseldorp

18 juni 2015 20:21
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Wim Dusseldorp #16
Qua ervaring wat hij heeft opgedaan vind ik dit een goede zet. Maar je moet hem niet de pers te woord laten staan. En te hopen dat iedereen aan de juiste schoenen voldoet en geen derby verliezen:



De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2015 20:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Wim Dusseldorp #17

Sjonnie schreef : Ook niet het type dat lang op een plaats blijft .


Klopt helemaal, de vorige keer dat hij bij MVV was, was hij na amper zes jaar alweer weg! :lachen: ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2015 21:12 18 juni 2015 21:15 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Wim Dusseldorp #18

Sjonnie schreef : Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn . Ik kan me Wim nog herinderen van de tijd dat hij bij MVV speelde . In mijn ogen een type Delahaye met een erg kort lontje . Ook niet het type dat lang op een plaats blijft . Ik vind het een onsympathieke gast , en druk ik me nog zacht uit .


Maar misschien heeft MVV ook eens een onsymphatieke gast nodig.. Je kunt het ijzer wel oneindig in het vuur blijven houden, maar het moet ook eens gesmeed worden en gebruikt. Een symphatiek iemand is meestal die eerste. In 1996 was het Körver. Die was ook niet altijd symphatiek. Maar wat gebeurde er.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2015 21:33
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Wim Dusseldorp #19

Schapendonk schreef :

Sjonnie schreef : Ik weet niet of ik hier blij mee moet zijn . Ik kan me Wim nog herinderen van de tijd dat hij bij MVV speelde . In mijn ogen een type Delahaye met een erg kort lontje . Ook niet het type dat lang op een plaats blijft . Ik vind het een onsympathieke gast , en druk ik me nog zacht uit .


Maar misschien heeft MVV ook eens een onsymphatieke gast nodig.. Je kunt het ijzer wel oneindig in het vuur blijven houden, maar het moet ook eens gesmeed worden en gebruikt. Een symphatiek iemand is meestal die eerste. In 1996 was het Körver. Die was ook niet altijd symphatiek. Maar wat gebeurde er.



Ik betwijfel ten zeerste dat een jonge selectie als MVV gebaat is bij een type Dusseldorp . Ik heb het gevoel dat MVV Dusseldorp alleen heeft aangetrokken om een vacature in te vullen . Sorry maar ik zie de meerwaarde van Dusseldorp niet in . Had veel liever iemand als Hans Visser gezien .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2015 06:32
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Wim Dusseldorp #20
Ik had ook liever Hans Visser gezien, beter type om met de jeugd te werken, kan de jeugd technisch nog wat aanleren bovendien. Dusseldorp heeft absoluut kwaliteiten, maar communicatief gezien erg bot, weet niet of jonge spelers daarmee om kunnen gaan....... De tijd zal het leren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2015 09:56
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Wim Dusseldorp #21
Jonge spelers moeten niet zo piepen. Als voetballer hebben ze een goed leven en om hogerop te komen hebben ze soms een harde hand nodig. Ik denk zelf dat dit een goede zet is van MVV, zoals tot nu toe alles de goede kant op gaat bij MVV! Zin in het nieuwe seizoen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2015 15:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Wim Dusseldorp #22
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2015 16:01 01 okt 2015 16:10 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Wim Dusseldorp #23
wim is een sympathieke no nonsense man, zoals ik er al rap tijdens ons gesprek bij het supporterskaffee achter .
Eentje die open en qua mentaliteit zeer gedreven is en beschikt over de nodige kennis, ervaring en opleiding!
Bovendien hoef je als club niet met van Marwijk te gaan praten ( net zoals dat vroeger als eens met Michels onzin was als je geen geld hebt om te investeren of niet wilt investeren in jeugd en selectie), maar beter bij deze man ( samen met Ron Promotion en Erik) te rade kunt gaan om een betere toekomst voor ons clubje te realiseren.
De man heeft niet onverdienstelijk bij Gertjan Verbeek en Oranje rond kunnen kijken

Uit zijn eigen verleden...toen hij nog haar had :P :









Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.700 seconden