Hans Spillmann

04 juli 2018 10:46
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Hans Spillmann #16
Om de reden dat Hans zo maar opstapt en niets overlegd met de technische staf, ben ik helemaal niet rouwig om zijn vertrek. Ook vanwege zijn vermeende praktijken met zijn webshop!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vrijgeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2018 11:21
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Hans Spillmann #17
Ik weet het allemaal ook niet meer. het is allemaal zo wazig bij MVV, nu Spillman weg terwijl hij nog een contract heeft.
Volgens insiders loopt deze maand het contract van Dusseldorp af. Wie wordt de vervanger van Sef Hoenjet terwijl hij
nog vaak in de Geusselt is.Het niet opdagen van Okita, dit moet toch tot onrust lijden.
van de andere kant het intervieuw van Reginald Thal gehoord, was erg positief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2018 11:52
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hans Spillmann #18
Klopt ja, jammer dat beetje onrust in UsStaf. Want UsOrganisatie maakt stappen.

Welk interview doel jij op Middenstip? Heb je een link?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2018 12:02
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Hans Spillmann #19
staat op facebook, (trepke B) met een logo van een microfoon.
Zou ook op de radio zijn geweest, weet niet welke zender.
Grt middenstip
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2018 12:10
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Hans Spillmann #20
Ik dacht meer aan Danny Wintjes als opvolger van Spilman. De wijze hoe Hans de club verlaat verdient geen schoonheidsprijs, in het bedrijfsleven moet je meestal een bepaalde periode uitwerken, voordat je vertrekt. Het kan ook zijn dat MVV een bepaalde vergoeding krijgt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2018 21:13
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Hans Spillmann #21
Wat heb je aan een keepers trainer als je geen verdediging hebt??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2018 22:26
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Hans Spillmann #22

Sjonnie schreef : Wat heb je aan een keepers trainer als je geen verdediging hebt??


Daan höbste zjus ALLES aon 'ne keeperstrainer....;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2018 18:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hans Spillmann #23
MVV laat keeperstrainer Hans Spillmann voorlopig nog niet gaan. Dat zegt hoofdtrainer Ron Elsen.

Spillmann tekende een week geleden een contract bij Alemannia Aachen, om daar keeperstrainer van het eerste team te worden. "Maar tegelijk heeft hij nog een contract bij MVV", zo zegt Elsen. "We kunnen niet zomaar mensen met een contract de deur uit laten lopen. Dat geldt voor voetballers, maar net zo goed voor trainers en andere leden van de trainersstaf. Als we daaraan beginnen, zeten we de deur open voor anarchie."

Verrassing
Alemannia Aachen maakte een week geleden bekend dat de 49-jarige Spillmann een contract had getekend bij de Duitse club, waar hij al eerder werkte. In het bericht meldde de club dat Spillmann per direct de doelmannen van de hoofdmacht zou trainen. Maar zijn vertrek was een complete verrassing voor de Maastrichtse formatie.

Elsen zegt dat de twee partijen er nu uit moeten komen. "Ik sluit niet uit dat we hem dit seizoen helemaal niet laten gaan als we er niet uitkomen."

Spillmann zelf wil geen reactie geven op de ontstane situatie. "Ik heb er niets over te melden. We hebben interne afspraken gemaakt. Daar laat ik het bij."

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2018 19:54
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Hans Spillmann #24
Lijkt mij een goede zaak (als dit bericht klopt). Als-ie nog een contract heeft, moet Aachen hem afkopen. Of werkt het niet zoals bij spelers? Overigens zal het voor de werkverhoudingen niet erg lekker zijn als-ie nog een jaar blijft.
Hoe dan ook, goed dat de club niet over zich heen laat lopen en dat ze de huid zo duur mogelijk probeert te verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2018 19:56
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Hans Spillmann #25
Hans zegt natuurlijk dat er interne afspraken zijn gemaakt, maar die afspraken van hem neem ik niet zo nauw gezien zijn webshop reputatie. Daar heeft hij de boel ook besodemieterd!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2018 09:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Hans Spillmann #26
Tja Jo wat de precieze beweegredenen zijn van Hans, zullen we nooit hard kunnen maken. Zeer waarschijnlijk gewoon geld, en dan reageren mensen vaak anders.

Feit is wel dat Ron zich na de kleine Okita affaire wederom negatief moet uitlaten over een interne aangelegenheid, terwijl er juist rust moet zijn. Ook niet echt de stijl van Ron?

‘Als we daaraan beginnen, zetten we de deur open voor anarchie’, zegt Ron. Het klinkt onschuldig maar het zet de verhoudingen mogelijk wel op scherp. Ik hoop dat dit op een nette manier afloopt maar ik heb zo mijn bedenkingen.

Weet iemand of Hans nog op de training is?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2018 20:51 12 juli 2018 20:51 door Vrijgeleer.
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
Hans Spillmann #27
Opzouten, nooit meer terug komen en vooral doorgaan met deze manier van werken Hans!
Siert iemand van de technische staf om op deze manier afscheid te nemen bij zijn huidige club, onrust creëren,
andere mensen voor het blok zetten, echt super! Kunnen we na de eerste paar doelpunten tegen weer allemaal
schreeuwen dat Ron moet vertrekken en we toch echt eens opzoek moeten naar spelers die de komende
jaren mee willen bouwen aan us MVV. En Hans, die blijft zonder commentaar lekker door hobbelen...

Hans heeft zijn naam in ieder geval weer mooi waargemaakt, blij dat we afscheid kunnen nemen van deze man :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2018 10:23
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Hans Spillmann #28
Iemand die dermate negatief in het nieuws is gekomen met een onbetrouwbare webshop kun je maar beter kwijt zijn. Eerder deze week had ik het gevoel dat MVV er een vergoeding uit wilde slepen. Nu ik het bericht van ze gelezen heb, vind ik dat moeilijk er uit te halen. Jammer als ze hem zo laten gaan.

Wie gaat hem opvolgen; Danny Wintjens of Serge van den Ban? ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2018 10:40
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Hans Spillmann #29
Karakterloze onbetrouwbare opportunist.
Bij onze club is geen plaats voor zulke figuren.
Respect voor Ron.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2018 10:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Hans Spillmann #30
Bericht zegt daar niets over, kan beide kanten op qua vergoeding. Een oefenwedstrijd in de Geusselt tegen Aachen zou wel leuk zijn maar dat mag van lokale driehoek nooit vrees ik.

Ik heb weinig met Spillman anders dan dat hij wel degelijk goed werk verricht heeft de afgelopen jaren.

Bij spelers is een afkoopsom heel normaal, bij een keeperstrainer (part-time als ik me niet vergis) van een eerste divisieclub is dat heel wat minder normaal. Mensen verwisselen wel vaker van werkgever en in de normale wereld is dat niet zo boeiend. Hans heeft het niet op de netste manier gedaan maar laten we het ook niet groter maken dan het is, puur omdat het MVV betreft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden