Ricardo Ippel

16 mei 2016 21:12
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Ricardo Ippel #16
Met het vertrek van Peeters moet MVV op zoek naar een nieuwe spelverdeler en een nieuwe aanvoerder. Een fitte Nick Kuipers zou dat kunnen zijn, maar in mijn ogen zou hij de juiste opvolger kunnen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2017 14:58
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Ricardo Ippel #17
Heeft iemand enig idee hoe ernstig de blessure van Ricardo is.
Zijn passie en strijd werd gisteren in de tweede helft nodig gemist.
Hopelijk kan hij tegen Volendam weer meedoen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2017 19:20
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Ricardo Ippel #18
Ippeltje is de nieuwe aanvoerder dit jaar.

Interview met hem op radio Mestreech beluisterd waar hem de vraag gesteld werd wat voor gevoel hij dit jaar heeft bij het elftal/de club/MVV.

Zijn antwoord was dat hij dit jaar meer dan vorig jaar het gevoel heeft dat voetbal op 1 staat en hij gaf verder aan er weer vol voor te willen gaan.

Paar weken geleden stond hier nog dat Ippel zwaar gefrustreerd zou zijn en mogelijk zelfs zinspeelde op een transfer. Nou gasten, ik weet niet waar dat vandaan komt (sinds die tijd is alleen Janssens en Ugunjimi toegevoegd) maar er was echt 0,0 frustratie hoorbaar en hij bevestigde ook dat hij bleef voor zover hij dat kon inschatten.

Ippel is een man die spreekt met zn hart dus kan me niet voorstellen dat ie als een blad aan een boom van mening verandert is.

Gaan we nog veel plezier aan beleven, deze on-gefrustreerde ippel :thumbsup:

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., M.V.V. 1902, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2017 20:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3810
Meer
Ricardo Ippel #19

Boe is dat feeske? schreef : Paar weken geleden stond hier nog dat Ippel zwaar gefrustreerd zou zijn en mogelijk zelfs zinspeelde op een transfer. Nou gasten, ik weet niet waar dat vandaan komt (sinds die tijd is alleen Janssens en Ugunjimi toegevoegd) maar er was echt 0,0 frustratie hoorbaar en hij bevestigde ook dat hij bleef voor zover hij dat kon inschatten.



Sinds dat Ippel dat uitte zijn er wel meer dan alleen die twee bijgekomen hoor, Okita en Verrips ook. Maar ik ga er van uit dat je gelijk hebt en dat we een gemotiveerde Ippel hebben! Zit ook helemaal niet in zijn persoonlijkheid om een heel jaar te gaan mokken. Prima dat hij op dat moment zijn zorgen heeft geuit :thumbsup: En ook prima dat hij de knop omdraait en er vol voor gaat. Kan een mooi jaar worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2017 20:50
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Ricardo Ippel #20
Een van de steunpilaren en aanjagers van MVV als aanvoerder: het lijkt me een prima keuze. Ik hoop dat dit als neveneffect heeft dat hij, in zijn voorbeeldrol als aanvoerder, minder kaarten gaat pakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2017 21:55
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Ricardo Ippel #21
Contract proberen te verlengen.. belangrijke kracht voor dit MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Roei baank, Anna D., Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2017 22:45
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Ricardo Ippel #22

Frank Salemans schreef : Een van de steunpilaren en aanjagers van MVV als aanvoerder: het lijkt me een prima keuze. Ik hoop dat dit als neveneffect heeft dat hij, in zijn voorbeeldrol als aanvoerder, minder kaarten gaat pakken.


Ik heb het idee dat dat wel gaat lukken. Zag je ook al in de laatste wedstrijden van afgelopen seizoen toen Kuipers geschorst was. Als aanvoerder speelde Ippel wat 'slimmer' zonder iets van zijn felheid en gedrevenheid te verliezen. Op mentaliteit scoort ie sowieso nooit onvoldoende. Het mag duidelijk zijn; ik ben een fan van Ippel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2017 08:37
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Ricardo Ippel #23
@Jacques je hebt helemaal gelijk met Okita en Verrips!

Ging mij erom dat ie gemotiveerd overkwam, was fijn om te horen.

Hij leidt ook de groepsapp, neemt jonge spelers bij de arm en is de schakel tussen team en staf zei hij.

Verder zei hij nog dat hij fungeerde als slot op de deur en daarom niet zo vaak voor t doel verscheen en dat (als antwoord op de reporter) misschien wel iets meer zou kunnen doen. Maar dat hij nooit wilde verzaken als slot op de deur!

Wat een topper he

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, Tuor, Lassie80, jovkle, itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 11:15
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Ricardo Ippel #24
Inderdaad nu al gewoon proberen al zijn contract te laten verlengen en niet pas op het einde van het seizoen als 'andere' clubs al komen.
Wees hun voor, net zoals met Ciranni en Perreira verleng hun contracten nu al en zet er desnoods een minimale afkoopsom in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 11:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3810
Meer
Ricardo Ippel #25
Dat probeert MVV echt wel, die zitten echt niet op hun handen. Maar zowel Ciranni als Pereira hebben al in interviews aangegeven na dit jaar een stap hogerop te willen. Het is niet in hun belang om (nu al) bij te tekenen. Ik stond er al van te kijken dat Pereira eind vorig seizoen nog een jaar bijtekende.

Als die jongens al bijtekenen, dan pas ergens in de lente van 2018 als duidelijker is hoe MVV er voor staat en hoeveel interesse er in hun is. En hoe vervelend ik het als MVV-fan ook vind, daar hebben ze groot gelijk in.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2017 10:36
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Ricardo Ippel #26
Ciranni en Pereira een stap hogerop, waar dan? Ik denk dat deze jongens ergens op de bank terecht komen en daar gaan weg kwijlen

Denk dat ze ergens anders meer verdienen dan bij MVV, maar een basisplaats??? Trouwens Pereira pakt teveel kaarten en laat zijn

medespelers hiermee ik de steek.

Zie Croux, leuk in het begin, basisplaats en nu op de bank in Tilburg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2017 11:44
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Ricardo Ippel #27

Malpertoni schreef : ... Ik denk dat deze jongens ergens op de bank terecht komen en daar gaan weg kwijlen...


Op welke bank is dat dan? In de Playboy mansion?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2018 17:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Ricardo Ippel #28
Ippel is de rest van het seizoen geblesseerd.. Heel vervelend voor MVV maar ook voor hemzelf. Ik denk dat hij mikte op een transfer.
Ben benieuwd of we hem ooit nog in actie zullen zien voor MVV?

www.limburger.nl/cnt/dmf20180329_0005868...er-in-actie-voor-mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2018 17:49
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Ricardo Ippel #29
Wat een domper!

Ik zie het nu ineens een stuk minder positief in. Daar ik had gehoopt op een sterk en fit team.

Een MVV met of zonder Ippel kan namelijk een wereld van verschil zijn. Zeker in de toekomstige play-off wedstrijden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2018 18:01
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Ricardo Ippel #30
Heel jammer dit. Denk dat iedereen gehoopt had op een fitte Ippel die ons dat laatste zetje naar de playoffs zou kunnen geven, waardoor we in de playoffs op volle sterkte zouden zijn. Nouja, het is niet anders. Voor hemzelf ook een drama. Zal na vorig seizoen gehoopt hebben op een transfervrije overstap naar de eredivisie komende zomer. Misschien lukt dat nog steeds, maar een speler die vrijwel het hele seizoen eruit heeft gelegen en eigenlijk al twee keer een flinke terugval heeft gehad met zijn blessure zal een stuk minder aantrekkelijk zijn voor veel clubs. Zou natuurlijk het allermooiste zijn als hij zou verlengen bij ons, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden