Emrullah Güvenç

12 apr 2016 11:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Emrullah Güvenç #16
Adnan Secerovic was nog een graadje erger, die lag op de grond als de tegenstander maar naar hem keek, gaf zelf de hele tijd tikjes tegen enkels, schopte ballen weg bij een vrije trap voor de tegenstander et cetera. Maar ik snap je punt, MVV heeft dat soort spelers zelden, Guvenc heeft er trekjes van. Ik houd daar ook wel van.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 11:54 12 apr 2016 11:55 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Emrullah Güvenç #17
Inderdaad Jaques. Het is zeer belangrijk om 1 of liefst 2 tot 3 van dit soort spelers in je 11-tal te hebben. Het bezorgt je de nodige punten. En vaak zijn ze de kaarten te sluw af. Ik kan me herinneren dat wat jaren terug Helmond 11 van dit soort spelers had :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 21:32
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Emrullah Güvenç #18
Hoe groot is Guvenc eigenlijk ?? Valt me nu pas echt op dat hij een kop kleiner is dan de op 1 na kleinste speler van MVV ..lol

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 21:43
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Emrullah Güvenç #19

Sjonnie schreef : Hoe groot is Guvenc eigenlijk ?? Valt me nu pas echt op dat hij een kop kleiner is dan de op 1 na kleinste speler van MVV ..lol


www.mvv.nl/mvv-maastricht/eerste-elftal/...ctie/emrullah-guvenc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 21:00
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Emrullah Güvenç #20
Het meeste recente bericht uit dit topic is nu wel heel lullig en zou eigenlijk erover moeten gaan dat Guvenc een basisplaats of minimaal een helft speeltijd verdient!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2016 21:12
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Emrullah Güvenç #21
Hij verdient echt veel meer speeltijd dan dat hij tot nu toe heeft gekregen. Dat het alleen aan zijn conditie ligt, kan het toch niet meer zijn. Ook al zou hij maar 90% op conditie zijn, met die 200% inzet van hem zal je er minder van merken.
Gisteren had hij ook veel eerder gebracht moeten worden. Verheijdt kon de bal een paar keer goed vasthouden en met een kleine snelle en gedreven Guevenc erbij kan dat kansen en wellicht doelpunten opleveren.
Telkens als Guevenc speelt, merk je dat het elftal pit krijgt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 01:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Emrullah Güvenç #22
Je moet sowieso met Guvenc beginnen. Elsen had dat ook thuis moeten doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2016 12:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Emrullah Güvenç #23
Als je een speler van het kaliber Guvenc in je selectie hebt, moet die ook spelen. Los ervan dat Loshaj het ook niet verkeerd doet! Ik had tegen de Graafschap Guvenc eerder in het veld gebracht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2016 13:21
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Onderwerp Auteur
Emrullah Güvenç #24
Deze week ook opgenomen in het elftal van de week op VI.

www.vi.nl/nieuws/jupiler-leaguedoelmanne...de-schijnwerpers.htm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2016 20:12
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Emrullah Güvenç #25
Goed nieuws: sprak onze arkadash (vriend in het turks) vlak voor de wedstrijd in de catacombe en hij is eindelijk en gelukkig weer op de (goede) weg terug en zit volgende week weer bij de selectie !

Vaste plaats of niet, maakt me niks uit, maar met zo'n linke en slimme speler achter de hand is dit goed voor het vertrouwen van en in de ploeg en onze mogelijkheden. Maakt de selectie niet alleen breed maar op dit moment kwalitatief zeer sterk !

Welkom terug Emrullah , Hoş geldiniz !


dus Törkse vreund , dink draon : Kalplerde yıldız göklerde bir ay, re re re, ra ra ra, MVV cimbom bom !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2017 21:54 27 juni 2017 21:56 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Emrullah Güvenç #26
Bron: www.limburger.nl/cnt/dmf20170627_0004251...imburger.nl+Sport%29

Emrullah Güvenc neemt afscheid van MVV

27 juni 2017, om 18:56 door Emil Visser

Emrullah Güvenc vertrekt bij MVV. De Turkse Belg had een aflopend contract bij de Maastrichtse club.

"Ik heb niets gehoord van MVV, maar ik heb wel gezien dat ze een nieuwe nummer 10 hebben gehaald. Ik denk niet dat er nog plek voor mij is", reageert Güvenc. "Ik heb het gevoel dat zij twijfelden om mijn contract te verlengen.”

Twee seizoenen
Güvenc kwam de laatste twee seizoenen uit voor MVV. Het afgelopen seizoen kwam hij door een blessure niet veel aan spelen toe.

Wisselspeler
MVV-coach Ron Elsen gebruikte de aanvallende middenvelder vooral als wisselspeler in de periodes dat hij wel fit was. Hij speelde in de twee seizoenen in 55 duels voor de Maastrichtenaren. Hij was negen keer trefzeker.

Waar de toekomst van Güvenc ligt is nog niet zeker. "Mijn zaakwaarnemer kijkt op mijn verzoek vooral in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk."


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2017 21:57 27 juni 2017 21:58 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Emrullah Güvenç #27
Emrullah bedankt voor al je harde werken voor MVV. Jammer dat je gaat. Wie moet nu de hoge voorzetten inkoppen? Het ga je goed!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2017 22:07
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Emrullah Güvenç #28
Als Guvenç die grap niet had uitgehaald in Sittard met de vlag op de middenstip, had ik me kunnen voorstellen dat hij de Turkse enclave aldaar zou gaan aanvullen. Aan de andere kant: als de supporters het hem vergeven, hebben ze er wel een prima speler bij. Ik hoop het natuurlijk niet, want ik zie hem liever niet naar een andere Limburgse club vertrekken, maar wie weet. In elk geval erg jammer dat hij vertrekt bij ons. Het was een luxe om in de Jupiler League spelers als Nkoyi en Guvenç achter de hand te hebben!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2017 17:52
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Emrullah Güvenç #29
Hoop dat men hem ( als hij dat ook zelf wil) mooi afscheid laat nemen!
Zodat we hem toch kunnen bedanken voor zijn diensten
dat verdient uzzen Belsje Törk toch zeeker :thumbsup:

Eerlijk is eerlijk...hij was niet meer de jongste maar inzet, karkater en gedrevenheid toonde hij altijd!
Ook op het laatst toen hij bankzitter werd, altijd posiief naar ons toe
Sjappo en unne groete MERCI / tessekür ederim !

e sjoen leedsje um diech te bedaanke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2017 20:02
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Emrullah Güvenç #30
Onze vriend Emrullah heeft eens aan Ron gevraagd trainer wil je niet winnen, vanaf die tijd liep t niet meer tussen Ron en Emrullah.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden