>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjraveleer schreef : Leuk interview....
Sjiek, dat het toch gelukt is, om hem naar Maastricht te halen. ( Ron Elsen&Co )
Mark woont dus in Malberg.....Zal wel ergens in de nieuwbouw zijn, en vermoedelijk niet in "de Musketruwe."
Waar woont Nathan ?
(dacht eerst dat beide spelers wonen in de nieuwbouw op de Terblijterweg/Geusselt)
Mie leef Mestreech schreef : Wat een klasbak is Mark! 14 wedstrijden, 6 doelpunten en 7 assists. Hij werkt, hij sleurt, hij jaagt. Klasse!
Hij is attent na 53 seconde waar hij uit scoorde, ook jaagde hij goed door waar de 3-3 uitvalt. Ik hoop dat hij nog lang bij MVV blijft.
Oaktree schreef :
Mie leef Mestreech schreef : Wat een klasbak is Mark! 14 wedstrijden, 6 doelpunten en 7 assists. Hij werkt, hij sleurt, hij jaagt. Klasse!
Hij is attent na 53 seconde waar hij uit scoorde, ook jaagde hij goed door waar de 3-3 uitvalt. Ik hoop dat hij nog lang bij MVV blijft.
is ie ook!
Blijf het jammer vinden dat hij redelijk traag is op de eerste meters.. Dan was hij echt compleet!!!
Sandro schreef :
Oaktree schreef :
is ie ook!
Blijf het jammer vinden dat hij redelijk traag is op de eerste meters.. Dan was hij echt compleet!!!
Je moet niet vergeten dat Mark past terugkomt van een liesblessure wat uiteraard ook niet bijvoordelijik is voor zijn startsnelheid.
Oaktree schreef :
is ie ook!
Kom daan 'ne kier op de Angelside zitte, kins diech diech hielemaol laote goon!Sjraveleer schreef : respect voor de manier, hoe Mark het publiek probeert op te zwepen.
Ook gisteren pakt hij even zijn moment aan de kant van de noord-tribune.
Had met hem te doen, onze spelers verdienen meer...DIT KAN BETER!!!!!
ben toen maar opgestaan en even aangemoedigd, helaas is de "hoofdtribune" waar ik zit niet de ideale plek om dit te doen.
"ZITTEN" wordt er dan meestal in "koor" gezongen.
"Helaas boeit hij me toch geen reet wat de rest denkt....ze zien me toch niet voor vol aan daar"
MVV4life schreef :
Kom daan 'ne kier op de Angelside zitte, kins diech diech hielemaol laote goon!Sjraveleer schreef : respect voor de manier, hoe Mark het publiek probeert op te zwepen.
Ook gisteren pakt hij even zijn moment aan de kant van de noord-tribune.
Had met hem te doen, onze spelers verdienen meer...DIT KAN BETER!!!!!
ben toen maar opgestaan en even aangemoedigd, helaas is de "hoofdtribune" waar ik zit niet de ideale plek om dit te doen.
"ZITTEN" wordt er dan meestal in "koor" gezongen.
"Helaas boeit hij me toch geen reet wat de rest denkt....ze zien me toch niet voor vol aan daar"
Sjraveleer schreef : @mvv4life: Bedaank veur d'n tip... Kom zeker 'ns kieke oan dee kant..
't waor de veurige kier teege den bosch gewoen "sjiek"
"Bin gelökkig neet de eenigste in 't stadion met 'n liegte afwieking, beij mieg in de buurt zitte oag 'n paar "sjoene"
"t vilt mieg dekser op dat völ "sjengen" 'n eigen "ritueel" hubbe...veur, tijdens en nao de wedstrijd.
Dit zuus de normaal neet gouw in groete stadions..meh beij is us is 't "sjus" of eederein "toes" is.
"n paar veurbeelde zal ieg opnumme:
Rechts neeve mieg zitte de echte "Statler&Waldorf"
(teege GAE waor Statler helaas kraank..meh LRB heet dit opgevaange )
'ne normale mins heet niks in de Geusselt te zeuke...veer höbbe allemaol e roejwitte afwieking..!Sjraveleer schreef : Mot altied lache met die 2 "hiere" ....de hiele wedstrijd zien ze aon 't sodemietere...meh nao aoflaop es 't 4-0 is gewoore ,zien ze "dik tevreije"euver de jongens.
Links neeve mieg zit...Mr. HoutenGerard, dee aoch garant steit veur "sjerpe" analyses
Neeve Gerard zit miene Pa..dee miestal noa 6 minuten standaard begint te klaoge dat 't nog 0-0 is. En heer wet dan miestal al zeker dat 't 'ne zwoere aovend geit weure. .
Daan hubbe veer 2 maan die standaard vreigele euver de arbitrage. Wel of Neet boetespeul zörg miestal veur leuke "situaties" tusse die 2. Achter mieg zit eine dee aog "sjrouf"los heet , en dat wet heer zelf aoch wel. 2 rije veur mieg zitte 2 maan, die beij 'nne goal de "highfive" doen met 't hiele VAK. (num dat nog mer normaal!)
Sjraveleer schreef : Meh 't klop wel...dat de "sfeer" op de angelside beter is...dao staon ze miestal es "ierste" ..
Mot wel zegge...dat ieg voetbal 't liefste bekiek vanoaf 't midden vaan 't veld. Achter de goal kin ieg neet oan weene.
"De Ultas zien toch wel 'n "pre" in 't stadion...de merks 't gewoen te zier es geine sfeer is"