technische staf

03 apr 2017 13:27
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
technische staf #1
wordt het niet eens tijd, dat we een nieuwe t.s. krijgen?
Op Elsen en Dusseldorf, ben ik en veel andere op uitgekeken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 14:18
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
technische staf #2
Helemaal mee eens. Bij MVV hoort een technische staf met uitstraling en charisma naar spelers, publiek en media. Belangrijkste is echter trainers- en/of spelerservaring op eredivisieniveau. Alle credits tot nu toe aan Ron Elsen maar om de stap naar de eredivisie te maken zijn andere kwaliteiten vereist. Ron heeft altijd met zeer beperkte middelen een voor MVV begrippen goede selectie weten te contracteren. Met deze kwaliteiten zou Ron heel goed werk kunnen verrichten bij onze Oosterburen. Laten we Ron deze stap gunnen en niet moeilijk doen. ( oproep aan onze supporters om geen dreigementen te uitten aan het adres van Ron) Dit levert alleen maar winnaars op en laat zien dat er sprake is van gezonde onderlinge concurrentie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 14:41
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
technische staf #3
Wat een onzin .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 15:07
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
technische staf #4

Pino67 schreef : Helemaal mee eens. Bij MVV hoort een technische staf met uitstraling en charisma naar spelers, publiek en media. Belangrijkste is echter trainers- en/of spelerservaring op eredivisieniveau. Alle credits tot nu toe aan Ron Elsen maar om de stap naar de eredivisie te maken zijn andere kwaliteiten vereist. Ron heeft altijd met zeer beperkte middelen een voor MVV begrippen goede selectie weten te contracteren. Met deze kwaliteiten zou Ron heel goed werk kunnen verrichten bij onze Oosterburen. Laten we Ron deze stap gunnen en niet moeilijk doen. ( oproep aan onze supporters om geen dreigementen te uitten aan het adres van Ron) Dit levert alleen maar winnaars op en laat zien dat er sprake is van gezonde onderlinge concurrentie.


Dat we misschien eens kunnen kijken voor een andere hoofdcoach vind ik nog wel het overwegen waard. Maar dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.

Gezien wat we maar te besteden hebben, hebben we ieder jaar toch weer een leuk team staan en dit is toch grotendeels te danken aan Ron Elsen.

En laat ze bij R**a lekker doormodderen met hun technische mensen, met veel bombarie 9 nieuwe spelers halen tijdens de winterstop die zelden spelen, een selectie van 45 man en weer lekker 18e staan :applaus: Want stel je voor dat ze dadelijk naast een berg geld ook nog capabele technische mensen hebben rondlopen, dan wordt het daar misschien ook nog echt iets. En dat is toch wel het laatste wat we willen! :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 15:17
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
technische staf #5
Nee ik niet. Ik ben nog steeds content over ons trainersduo. Er zit een idee achter het spel en elk jaar presteren we beter en dat laatste met beperkte financiële middelen. Nog even los van het hele voetbalgebeuren vind ik het zeer prettig hoe Elsen zich in de media opstelt. Ja, er kunnen dingen anders. Ook ik erger me soms aan het late en soms vreemde wisselen en ook ik vind dat spelers soms eerder een kans verdienen in de basis, of juist de bank op moeten. Maar per saldo staan Ron en Wim bij mij nog steeds dik in de plus. We staan op één punt van plek 2...

En sorry, maar Elsen moet naar Roda? Nee daar zitten we op te wachten. Ten eerste zou dit voor MVV betekenen dat een groot deel van het voetbaltechnische fundament uit onze club getrokken wordt. Een heel netwerk gaat verloren. En daarnaast zouden we dus moedwillig de concurrent moeten gaan versterken... De concurrent die ons bij elke mogelijke gelegenheid kapot heeft wil maken. Hoe heeft dit scenario alleen maar winnaars? En los daarvan is dus een van die zogenaamde winnaars Roda JC. Waarom zouden we dat willen? Het is helemaal niet wenselijk dat Roda ook maar iets wint of ook meer ergens een millimeter beter in wordt. En ik zie ook niet in hoe een overstap van Elsen laat zien dat er gezonde concurrentie is?

Ik kan een deel van de kritiek echt wel volgen. Natuurlijk kan het ook nooit kwaad in de gaten te houden of betere kwaliteit beschikbaar en haalbaar is. Dat geldt net zo goed voor trainers als voor spelers. Maar voor mij staan Elsen en Dusseldorp gezien de stand op de ranglijst en het vertoonde spel van voor de winterstop echt niet ter discussie. Gewoon een vraag, puur uit interesse, welke trainer is dan wel de verlosser? Realistische namen graag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 15:26
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
technische staf #6
Ik snap het bericht van Middenstip, Pino etc en het gevoel wat bij veel anderen leeft. Maar de vraag is, ligt het echt alleen aan de TD?
Waarom moet een full time prof worden geprikkeld om beter te presteren, doet jouw baas dat ook dagelijks zodat je net dat betje extra werk doet?

Het is een samenspel van TD en beschikbare spelers en je moet je naar mijn idee zelf weten te motiveren, daar heeft een opkomstdeuntje of manager geen invloed op. Je doet iets wat je wilt en je haalt het maximale eruit of je doet wat je moet doen en daar blijft het bij.

ik ben tevreden met onze TD, ze proberen naar hun inzicht het beste er van te maken en waaschijnlijk als er een nieuwe staf zou staan, zouden we weer dezelfde discussie hebben omdat deze ook weer onnavolgbare keuzes zouden maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 16:06
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
technische staf #7
MVV heeft geen geld voor een hoofdtrainer. Daarom is Elsen al sinds 2014(?) de hoofdtrainer.
Ik ben het ook niet altijd eens met zijn wissels, maar je moet ook realistisch kijken.

Goed, de wissel Pedro-Loshaj snapte ik niet. Maar misschien dacht hij dat zijn team een middenvelder extra nodig had op dat moment.
Ik, en misschien meerdere hier hadden voor bv Houben of Guvenc gekozen. Ook de spitsenwissel snapte ik niet. N'Koyi was de beste op het veld, maar gezien zijn blessuregevoeligheid wilt Elsen geen risico met hem nemen gezien de Play Offs. Je speelt thuis tegen Fortuna, een derby, je staat gelijk, je viert je verjaardag, dan wil je ook winnen. Dan had misschien logischer geweest om Verheydt naast N'Koyi te zetten. Maar misschien was N'Koyi leeg gespeeld en gaf die aan 'wissel mij maar' en had Elsen misschien toch aanvallend willen wisselen, bv Ippel eruit voor Verheydt om aanvallend wat meer te kunnen doen.

Ook ziet Elsen veel in de Martina's. Ik zie er geen verbetering in om te zeggen dat dat goede basisspelers worden. Zij zijn leuk om erbij te hebben op de bank, maar geen basismateriaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 16:32 03 apr 2017 16:40 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
technische staf #8
Dit topic is eigenlijk een lofzang voor Elsen. Elk commentaar op zijn trainerschap is een compliment voor hem als manager Technische zaken (en zijn collega). Laten we eerlijk zijn. Het gevoel neerzetten dat er meer in dit elftal zit is ook zijn krediet.

Ik vind dat je iemand die noodgedwongen een functie, tegen zijn ambities moet uitvoeren, niet kunt veroordelen. Ja ik erger me soms dood aan het rigide en timide spel af en toe, maar er zit ook een rode lijn in die wel werkt en resultaat biedt. Vorige week bracht Ron wel een gouden wissel dat meteen een punt opleverde, dus er zijn ook goede interventies. Aan de andere kant is het verdomd moeilijk als je spelers in je elftal hebt met aflopende contracten, om die gemotiveerd te krijgen voor een club die zij mogelijk moeten/willen gaan verlaten, laten we dat niet vergeten. MVV zegt immers de contracten altijd formeel op rond het voorjaar. Alleen Nys en Labylle heeft momenteel bijgetekend van de aflopende contracten. Daar schuilt ook nog een hoop onzekerheid.

MVV kan zich een externe trainer niet permitteren, ondanks de schitterende propaganda machine op MVV TV (Er hangt iets moois in de lucht.. Zes maanden later nog geen antwoord..)en soortgelijke uitlatingen op diverse andere media. Is de harde realiteit dat nog steeds de 11e plek in de Jupiler League financieel bij de club binnenkomt, heb ik vernomen. Ron bespaart ons 50.000 euro per jaar op deze manier. Hij heeft hier niet vrijwillig voor gekozen, hij sleept ons door een financiële impasse en brengt ons waarschijnlijk een niet-begroot Play-Off ticket. Dus laten we iets milder zijn met het kritiek aan zijn adres. Een nieuwe trainer volgend seizoen zou denk ik voor beide partijen de ideale keuze zijn, maar als dat er weer niet in zit bij deze club, dan is Ron de aangewezen man die de boel hier weer een jaartje moet rechthouden, totdat die schuld niet meer drukt op de begroting en weer plaats komt voor extern personeel, met een grotere bagage op trainersgebied.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Robin, vette sajs, opadiehard, Boer458, Gianni Bruno

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 18:37 03 apr 2017 18:39 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
technische staf #9
Ron...De promotion! :applaus:

En het is Wim DusseldorP met de P van MiddenstiP.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 19:00
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
technische staf #10

houtengerard schreef : Dit topic is eigenlijk een lofzang voor Elsen. Elk commentaar op zijn trainerschap is een compliment voor hem als manager Technische zaken (en zijn collega). Laten we eerlijk zijn. Het gevoel neerzetten dat er meer in dit elftal zit is ook zijn krediet.

Ik vind dat je iemand die noodgedwongen een functie, tegen zijn ambities moet uitvoeren, niet kunt veroordelen. Ja ik erger me soms dood aan het rigide en timide spel af en toe, maar er zit ook een rode lijn in die wel werkt en resultaat biedt. Vorige week bracht Ron wel een gouden wissel dat meteen een punt opleverde, dus er zijn ook goede interventies. Aan de andere kant is het verdomd moeilijk als je spelers in je elftal hebt met aflopende contracten, om die gemotiveerd te krijgen voor een club die zij mogelijk moeten/willen gaan verlaten, laten we dat niet vergeten. MVV zegt immers de contracten altijd formeel op rond het voorjaar. Alleen Nys en Labylle heeft momenteel bijgetekend van de aflopende contracten. Daar schuilt ook nog een hoop onzekerheid.

MVV kan zich een externe trainer niet permitteren, ondanks de schitterende propaganda machine op MVV TV (Er hangt iets moois in de lucht.. Zes maanden later nog geen antwoord..)en soortgelijke uitlatingen op diverse andere media. Is de harde realiteit dat nog steeds de 11e plek in de Jupiler League financieel bij de club binnenkomt, heb ik vernomen. Ron bespaart ons 50.000 euro per jaar op deze manier. Hij heeft hier niet vrijwillig voor gekozen, hij sleept ons door een financiële impasse en brengt ons waarschijnlijk een niet-begroot Play-Off ticket. Dus laten we iets milder zijn met het kritiek aan zijn adres. Een nieuwe trainer volgend seizoen zou denk ik voor beide partijen de ideale keuze zijn, maar als dat er weer niet in zit bij deze club, dan is Ron de aangewezen man die de boel hier weer een jaartje moet rechthouden, totdat die schuld niet meer drukt op de begroting en weer plaats komt voor extern personeel, met een grotere bagage op trainersgebied.


Prima verwoord!

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2017 23:10 03 apr 2017 23:13 door dreekemvvke. Reden: Klein type foutje
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
technische staf #11
:sick: Ik vind het te gek voor woorden dat een trainer mij moet motiveren om vol te gaan om een wedstrijd te winnen,dat moet uit je zelf komen want je wild toch zo goed mogelijk voor jezelf of voor je supporters een prestatie neer zetten.je wi toch zo hoog mogelijk spelen,mij heeft nog nooit iemand hoeven te motiveren want ik wou altijd winnen want ik had een hekel aan verliezen ,wat is er nou mooier om mee boven aan te staan en nacompetitie te spelen daar doe je het toch voor .ik vind het belachelijk om daar de technische staf op aan te kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2017 21:46
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
technische staf #12

middenstip schreef : wordt het niet eens tijd, dat we een nieuwe t.s. krijgen?
Op Elsen en Dusseldorf, ben ik en veel andere op uitgekeken!

we hebben de 12e begroting in de 1e divisie. We staan gedeeld 4e. We hebben net zoals elk jaar problemen met onze voorhoede. Ben ik ook niet blij mee. Maar, als er iemand geen schuld heeft aan het feit dat we niet 1e staan, dan is het in elk geval niet de technische staf !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2017 23:14
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
technische staf #13

krampioen schreef :

middenstip schreef : wordt het niet eens tijd, dat we een nieuwe t.s. krijgen?
Op Elsen en Dusseldorf, ben ik en veel andere op uitgekeken!

we hebben de 12e begroting in de 1e divisie. We staan gedeeld 4e. We hebben net zoals elk jaar problemen met onze voorhoede. Ben ik ook niet blij mee. Maar, als er iemand geen schuld heeft aan het feit dat we niet 1e staan, dan is het in elk geval niet de technische staf !!


Beetje flauw van mij, maar feitelijk zeg je dus dat de t.s. hier wel schuld aan heeft. ik weet dat je dat niet bedoelt, maar lees je laatste zin maar eens. 2 x negatief is positief. Maar ik ben het het wel volledig met je eens (al snap ook ik niks van de wissels).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2017 19:07
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
technische staf #14
Hoog tijd dat ik een opfriscursus nederlandse taal ga volgen. Je hebt volkomen gelijk. Haha.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2017 23:30
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
technische staf #15
Niet dat ze vanavond verloren hebben maar een hele grote strik erom en wegwezen Elsen !! Heeft het zelf nooit
verder geschopt als Leonidas 2.....dat zegt misschien al genoeg, hou je eer aan je zelf en ga wat anders zoeken
dan de supporters week in week uit het bloed onder de nagels vandaan te halen !! :sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden