Wim Dusseldorp

22 apr 2018 11:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Onderwerp Auteur
Wim Dusseldorp #1
Volgens mij is hier nog geen topic van , als dat wel is geen probleem als die verplaatst wordt

Tja , Ben Salemans schreef het al in de topic over het afscheid van Sef Hoenjet. In het verleden heb ik ook al een paar aangegeven dat Wim niet geweldig ligt binnen de spelers van MVV .
We moeten de rol van de assistent op het geheel en de sfeer niet onderschatten . Ik denk wel zelf dat Ron Elsen de ideale katalysator is om Wim redelijk te laten functioneren maar die houdbaarheid heeft natuurlijk een einddatum . Als je de geluiden mag geloven dan ( en nu zeker dan ook met Sef) dan heeft Wim met zijn manier van aanpak en vooral ook van communicatie velen in het harnas gejaagd
Kan zelf Wim vakinhoudelijk niet beoordelen , zie alleen hoe hij zich presenteert en omgaat met anderen. Zijn uitstraling is natuurlijk niet uitnodigend dat heeft hij ook nog eens tegen. Maar goed hij moet zelf ook beseffen dat je niet doorlopend met grote voeten door een glazen kast kan heen lopen , zeker als het om jonge spelers gaat.
En als zijn aanpak nu resultaat zou hebben dan zou je daar nog eens over kunnen discusieren maar ons niveau is natuurlijk dramatisch , misschien ook wel mede door de sfeer en de aanpak.

Contract loopt af , einde van het seizoen ...geloof niet dat Wim kan rekenen op veel steun vanuit het technisch hart van MVV , maar goed weet ook weer niet hoe groot de invloed van Ron is in deze ....
Samengevat , de geluiden zijn niet goed ook als je het verhaal hoort van Sef dan is dat niet fijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2018 18:34 22 apr 2018 18:35 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Wim Dusseldorp #2
Wat een bullshit topic! Nu Kersten weg is heb je een nieuwe zondebok gevonden? Besef je niet dat dit verdere onrust kan brengen, juist nu de playoffs beginnen.
Dat jij je bronnen hebt en vaker goed zit qua wat er speelt, prima, maar wat is hier nou de toegevoegde waarde van het schandpaal nagelen van personen?

Elsen en Penders kunnen prima zelf het functioneren van stafleden beoordelen, daar hebben ze jou niet voor nodig.

Dit is een vrij forum en iedereen mag zeker zn mening hebben over alles binnen MVV maar ik blijf je een steukertje vinden sorry.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2018 19:30
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Wim Dusseldorp #3
Ik lees nu vooral veel -onnodige- speculatie. Overigens meende ik ergens gelezen te hebben dat hij aan het einde van het seizoen sowieso zou vertrekken, maar dat heb ik dan waarschijnlijk verkeerd gelezen. Hoe dan ook, aan je post te merken zou je dat tot tevredenheid stemmen. De assistent trainer is wel de laatste waar ik me zorgen om zou maken bij een club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2018 16:14
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Wim Dusseldorp #4
Uit interne en betrouwbare bron weet ik dat Dusseldorp zeer regelmatig mensen bruuskeert met zijn hoekige manier van communiceren. Prima om kritisch te zijn, maar een complimentje of woord van waardering doet ook wel eens goed. Blijf je alleen maar sikkeneuren, dan gaan mensen je mijden, nemen je niet meer serieus of houden het helemaal voor gezien. Ik vind het dus wel goed dat Napoleon hier een topic over opent.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2018 17:15
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Wim Dusseldorp #5
Wim heeft een echte sportmentaliteit, hij wil altijd winnen anders wordt hij kribbig!
Prima toch, want deze mentaliteit missen we bij de meeste spelers. Als je als speler slagen wilt in het betaald voetbal dan met je er ook wat voor over moeten hebben en Wim maakt dat de spelers duidelijk.
Dat spelers het niet leuk vinden dat Wim kritiek heeft zegt meer iets over hun dan over Wim zelf.
Verleng dat contract van Wim want bij Mvv lopen te weinig mensen rond met een sportmentaliteit en een recht voor zijn raap mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2018 18:22 23 apr 2018 18:23 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Wim Dusseldorp #6
Ik wilde eigenlijk niet meer reageren maar na de reactie van Driver toch een toevoeging, want ik dacht er net zo over qua winnersmentaliteit. De jeugd van tegenwoordig kan vaak gewoon niks meer hebben en de ouders steunen daarin!

Toen Wim 3 jaar geleden begon stond dit op MVV.nl, echt ik sta te kijken van de ervaring van die man, vooral op jeugdgebied!:

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/wim-dusseldorp-versterkt

-contract tot 2018.
-Dusseldorp gaat zich onder andere richten op het geven van een kwaliteitsimpuls aan het eerste elftal op het vlak van trainingen, conditionele en medische zaken en scouting. In samenwerking met de jeugdtrainers van MVV, zal hij zijn kennis en ervaring ook voor de jeugdopleiding van de club inzetten.

-1981-1984 keeper MVV, 1992-1998 jeugdtrainer, hoofd opleidingen en assistent- en keeperstrainer. Hij werd twee keer kampioen met de club, in 1984 en 1997.
- Vervolgens drie jaar assistent-trainer moffen.
- In 2001-2004 trainer van VVV-Venlo.
- In 2004 werd hij assistent-trainer van Jong Oranje en Oranje onder 19, hetgeen hij combineerde met zijn werkzaamheden bij SC Heerenveen. Met Jong Oranje werd Dusseldorp in 2006 Europees kampioen op het EK in Portugal.
- Bij SC Heerenveen was hij hoofd opleiding van de Friese club. Daarnaast was hij in zijn eerste seizoen assistent-trainer van Gert-Jan Verbeek.
- Tussen 2008 en 2010 was Dusseldorp hoofd Voetbalzaken bij de DSM Voetbalacademie.
- In augustus 2010 werd Dusseldorp hoofdtrainer bij Fortuna Sittard.
- 2012-2014 trad hij als technisch manager in dienst bij eredivisionist VVV-Venlo.

Wim Dusseldorp brengt naast een enorme schat aan ervaring en deskundigheid ook een oprechte passie voor het voetbalvak mee naar Maastricht. Ook zijn achtergrond als Bewegingswetenschapper is voor MVV een meerwaarde. MVV is dan ook erg blij met deze langdurige samenwerking.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2018 18:39
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Wim Dusseldorp #7
Ik ben ook voor een winnaarsmentaliteit. Maar dat begint toch echt met vertrouwen geven. En respect: dat moet van twee kanten komen.

Als mensen gaan lopen vanwege hem, zegt dat iets over die mensen, maar ook over Wim.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2018 16:12
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 308
Meer
Wim Dusseldorp #8
Ik ben met smart aan het wachten op het bericht dat Wim vertrekt.
Uit meerdere bronnen binnen MVV hoor ik verhalen over Wim, die ook al uitgebreid hierboven aan bod komen, het is dus echt niet alleen vanuit de spelersgroep.
Mocht hij wel aanblijven als T2, dan zie ik weer een belabberd seizoen tegemoet.
De sfeer is behoorlijk verziekt merk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2018 19:32
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Wim Dusseldorp #9
Laten we ons vooral druk maken over een assistent, foifoi. Regel een leuke spits zodat we dit jaar weer eens iets te genieten hebben in de Geusselt. Tis en blijft MODAAL MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2018 21:16
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 308
Meer
Wim Dusseldorp #10

RedWhiteArmy schreef : Laten we ons vooral druk maken over een assistent, foifoi. Regel een leuke spits zodat we dit jaar weer eens iets te genieten hebben in de Geusselt. Tis en blijft MODAAL MVV.


Met een negatieve sfeer binnen de club, en dus ook binnen het team kun je leuke spitsen halen hoe je wilt.
Echter daar schiet je niks mee op.
1+1=2
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2018 09:55
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Wim Dusseldorp #11
Hoe is het eigenlijk met Dusseldorp? Is zijn contract vernieuwd of niet!
Ik hoor inderdaad veel negatief nieuws over hem.
Zou Hans Visser, iets voor ons zijn, die is ook contractloos.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2018 11:11
MvvFreak
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Wim Dusseldorp #12
Ze lopen allemaal weg of willen niet terug omdat hij er loopt dus zou zeggen weg met die man.
Sjef ook niet voor niks weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2018 11:13
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Wim Dusseldorp #13
verklaar je eens nader, hoezo is Hoenjet, voor niets weg?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2018 11:15 11 juni 2018 11:16 door MvvFreak.
MvvFreak
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Wim Dusseldorp #14
Denk toch dat je dit zelf kunt invullen lijkt me!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2018 11:25
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Wim Dusseldorp #15
Middenstip, loer 'ns nao de interviews mèt Sef. Good tösse de regels doorleze, en de wèts genóg.

Mer 't groetste bewies zien de speulers zelf; Nao de wedstrijd in Almere, gaove 'n aontal speulers wie ze daonao gevraog woorte, hiel dudelek aon wat ze vaan Wim voonte, en boerum Hoenjet weg geit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden