Malcolm Esajas

18 juli 2012 08:35
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Malcolm Esajas #1
Hij behoort dit jaar weer gewoon tot de selectie, dus vandaar weer een eigen topic.

Esajas en MVV Maastricht verheugd over verdere samenwerking

Malcolm Esajas gaat maandag weer gemotiveerd aan de slag bij MVV Maastricht. De buitenspeler miste door een verschil van inzicht de eerste trainingen bij zijn club. Na een constructief gesprek tussen de twee partijen is de lucht geklaard.

MVV Maastricht en Esajas hadden een verschil van inzicht omtrent de contractuele verplichtingen van laatstgenoemde. De 26-jarige Amsterdammer was in de veronderstelling dat hij transfervrij was. In het ongewisse dat zijn contract automatisch was verlengd, bleef Esajas, zich van geen kwaad bewust, weg van de eerste training, tot ontsteltenis van de clubleiding. Voordat de twee partijen het verschil van inzicht goed en wel de wereld konden uithelpen, was het voorval al breed uitgemeten in de media en werden beiden onbedoeld in een kwaad daglicht gesteld.

Afgelopen vrijdag heeft er een positief gesprek plaatsgevonden tussen de clubleiding en de familie Esajas. Malcolm liet weten “opgelucht en blij” te zijn een streep onder de kwestie te kunnen zetten en gaat weer met veel ambitie aan de slag bij MVV Maastricht. De clubleiding doet de zaak af als een vervelend incident en is verheugd dat Esajas nog ten minste één seizoen in het shirt van MVV Maastricht is te bewonderen.

Malcolm Esajas speelt sinds het seizoen 2009-2010 bij MVV Maastricht en begint aan zijn vierde seizoen in Maastrichtse dienst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 08:37
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Malcolm Esajas #2
heel blij dat hij terug is ik blijf een fan van hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 08:53
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Malcolm Esajas #3
WEL of NIET weggeweest!!!!!!
Malcom welkom terug :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 09:37
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Malcolm Esajas #4

Anna D. schreef : Hij behoort dit jaar weer gewoon tot de selectie, dus vandaar weer een eigen topic.

Esajas en MVV Maastricht verheugd over verdere samenwerking

Malcolm Esajas gaat maandag weer gemotiveerd aan de slag bij MVV Maastricht. De buitenspeler miste door een verschil van inzicht de eerste trainingen bij zijn club. Na een constructief gesprek tussen de twee partijen is de lucht geklaard.

MVV Maastricht en Esajas hadden een verschil van inzicht omtrent de contractuele verplichtingen van laatstgenoemde. De 26-jarige Amsterdammer was in de veronderstelling dat hij transfervrij was. In het ongewisse dat zijn contract automatisch was verlengd, bleef Esajas, zich van geen kwaad bewust, weg van de eerste training, tot ontsteltenis van de clubleiding. Voordat de twee partijen het verschil van inzicht goed en wel de wereld konden uithelpen, was het voorval al breed uitgemeten in de media en werden beiden onbedoeld in een kwaad daglicht gesteld.

Afgelopen vrijdag heeft er een positief gesprek plaatsgevonden tussen de clubleiding en de familie Esajas. Malcolm liet weten “opgelucht en blij” te zijn een streep onder de kwestie te kunnen zetten en gaat weer met veel ambitie aan de slag bij MVV Maastricht. De clubleiding doet de zaak af als een vervelend incident en is verheugd dat Esajas nog ten minste één seizoen in het shirt van MVV Maastricht is te bewonderen.

Malcolm Esajas speelt sinds het seizoen 2009-2010 bij MVV Maastricht en begint aan zijn vierde seizoen in Maastrichtse dienst.


Ik heb een paar passages uit het persbericht onderstreept waar ik toch echt van moet kotsen...
Het lijkt de persvoorlichting uit Irak wel... ("er zijn geen Amerikaanse tanks in Irak").
Esajas wilde weg, heeft een fout gemaakt en moet nu op de blaren zitten. Hij was zich weldegelijk van kwaad bewust en is welles en wetens thuis gebleven de eerste trainingsweek. Als hij zo graag wilde blijven had hij zelf zijn contract toch wel verlengd?
Na een gesprekje komt hij ineens tot inkeer, is hij zo ontzettend blij dat die o-zo vervelende periode achter de rug is en heeft hij weer enorm veel zin om voor MVV te spelen...
Kan me niet voorstellen dat dit goed blijft gaan met hem. Eens zal de bom barsten.
Was al geen fan van hem, maar door dit voorval al helemaal niet meer. Hij heeft afgedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 10:01 18 juli 2012 10:02 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Malcolm Esajas #5
gelukkig ben jij niet degene die daarover moet beslissen,volgens mij ben jij beter in verzekeringen ,geloof zelfs dat jij in alles beter bent , en heb jij nog nooit iets fout gedaan .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 10:20
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Malcolm Esajas #6

dreekemvvke schreef : gelukkig ben jij niet degene die daarover moet beslissen,volgens mij ben jij beter in verzekeringen ,geloof zelfs dat jij in alles beter bent , en heb jij nog nooit iets fout gedaan .


Goed te lezen dat je mensenkennis hebt!

Als ik iets fout heb gedaan, ben ik ook zo eerlijk om dat (zo nodig publiekelijk) toe te geven. Dan hoeven er wat mij betreft geen vage persberichten de wereld in geholpen te worden die mijn positie weer enigszins stabiel maakt. Eerlijkheid duurt het langst.

Maar ik begrijp dat ik geen kritiek mag hebben op spelers of bestuursleden, want daar kunnen sommigen niet zo goed tegen.
Alles wat met MVV te maken heeft moeten we door onze gekleurde bril bekijken en vooral als positief ervaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 10:27
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Malcolm Esajas #7
ik vind het prima dat je kritiek hebt ,maar ben jij erbij geweest bij dat gesprek dat mvv gevoerd heeft met malcom esajas ik niet dus heb ik ook geen vooroordeel in deze,en neem ik aan wat het bestuur erover naar buiten heeft gebracht en verder hoopt ik dat het een mooi voetbalseizoen wordt ,jij ook hoopt ik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 11:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Malcolm Esajas #8
Wat verwacht je dan Maosbrögk?

Esajas en MVV zijn op dit moment tot elkaar veroordeeld. MVV heeft een spits nodig, Esajas een club. Allebei hebben kennelijk geen acceptabel alternatief. Beide partijen hebben hun trots en/of principes opzij moeten zetten en weer met elkaar werken. Opportunistisch wellicht maar zo zit de voetballerij nu eenmaal in elkaar. En dan moet je uiteraard een verhaal hebben naar de buitenwereld wat doet voorkomen dat beide partijen heel gelukkig met elkaar zijn.
Komend seizoen zullen we wel zien wat het waard is. Als Esajas de eerste twee wedstrijden scoort is iedereen dit weer vergeten. Supporters zijn net zo opportunistich. (zie ook de 'discussie' over Schreurs)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dixi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 11:17
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Malcolm Esajas #9
Ik snap Maosbrögk wel maar wat verwacht je dan dat er komt te staan?

Van onze verslaggever: Malcolm Esajas heeft gegokt en verloren en moet nu weer aan de slag bij MVV

Tuurlijk geeft MVV eer een positieve draai en en ik geloof ook echt dat Esajas wel gemotiveerd is. Er heeft zich immers tijdens zijn "contract vrije periode" geen enkele concrete aanbieding voorgedaan dus zal hij blij zijn om toch nog te kunnen spelen bij MVV ipv werkeloos thuis te zitten. Dit is voor hem ook de enige manier om volgend jaar eventueel naar een andere club te kunnen en hij zal best beseffen dat dit niet gaat lukken als hij dit jaar niks presteert en zijn kont tegen de krib gooit.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 11:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Malcolm Esajas #10

Punker73 schreef : Ik snap Maosbrögk wel maar wat verwacht je dan dat er komt te staan?

Van onze verslaggever: Malcolm Esajas heeft gegokt en verloren en moet nu weer aan de slag bij MVV

Tuurlijk geeft MVV eer een positieve draai en en ik geloof ook echt dat Esajas wel gemotiveerd is. Er heeft zich immers tijdens zijn "contract vrije periode" geen enkele concrete aanbieding voorgedaan dus zal hij blij zijn om toch nog te kunnen spelen bij MVV ipv werkeloos thuis te zitten. Dit is voor hem ook de enige manier om volgend jaar eventueel naar een andere club te kunnen en hij zal best beseffen dat dit niet gaat lukken als hij dit jaar niks presteert en zijn kont tegen de krib gooit.


Hij moet inderdaag in eigen belang wel iets laten zien dit jaar, dat snapt hij zelf ook wel!
Anders gaat hij transfervrij terug naar de Amateurs volgend jaar.
Denk niet dat dit zijn plan is...

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 11:41
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Malcolm Esajas #11
Wat ik verwacht?
Ik snap dat er een persbericht moet komen om aan te geven dat het weer koek en ei is tussen beide partijen, maar laat in godsnaam al die overdreven passages eruit. Er is een gesprek geweest over het verschil van inzicht, beide partijen zitten weer op hetzelfde spoor en Esajas richt zich weer op MVV.
Nu wordt er teveel onzin bijgehaald, waardoor het (voor mij) ongeloofwaardig is.
Tevens zou het Esajas sieren als hij zelf zou aangeven fout te zijn geweest, maar ik weet dat dat niet al te vaak voorkomt in de voetballerij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2012 20:55
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Malcolm Esajas #12
Laten we Esajas als supporters steunen, van kritiek en negatieviteit gaat hij echt niet beter spelen. Iedereen heeft er baat bij dat hij goed presteert bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 17:23
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Malcolm Esajas #13
Malcom Esajas maakt op de trainingen een opvallend, gedreven, fitte en afgetrainde indruk. Schoot vanmorgen enkele ballen fraai in het doel. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Lummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 18:13
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Malcolm Esajas #14
sluit het hoofdstuk esajas nou eens een keertje af,wordt een beetje moe van dat gezeur en laat die jongen nou eens lekker gaan voetballen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2012 18:27
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
Malcolm Esajas #15
Sandro zeurt toch niet? In ieder geval mooi om te horen dit. Kon namelijk twee kanten op. Dan wel een ongemotiveerde speler die teleurgesteld zijn rondjes loopt op de training omdat hij tegen zijn zin bij MVV voetbalt of een speler die realiseert dat hij moet gaan vlammen dit jaar en de tegenslag omzet in positieve energie. Ben blij dat het de goede kant op gaat. Hoop dat Malcolm alle schroom van zich afgooit, op en top geconcentreerd blijft zodat je niet alleen flitsen ziet van hem gedurende een hele wedstrijd. Heeft van nature de kwaliteit om er 10-15 in te schieten per seizoen. Hopelijk maakt hij het waar, wij een mooi sportief jaar en hij wekt interesse van andere clubs op die manier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden