>
Ontvangen bedankjes 3
Vrijdagavond |
|
25 | 38.5% |
Zaterdagmiddag |
|
5 | 7.7% |
Zaterdagavond |
|
33 | 50.8% |
Zondagmiddag |
|
2 | 3.1% |
Zondagavond |
|
Geen stemmen | 0% |
Maandagavond |
|
Geen stemmen | 0% |
Totaal aantal stemmers: 65 ( Smirnoff, Wyck, Lassie80, Pater Vink, Leguaan ) Lees verder
BOCA, de bok, ponemans, Sandro, tanteke, Brökske, Punker73, sjoen-mestreech, TheJoker, hindriks, Hughes, ouwe rot, Sjonnie, Lambik, recalcitrant!, serke, decuster, Maosbrögk, Joehoe, aait wief, les rouges blancs, Raffalaldo, Satinius, Hartmans1973, Bieske, Sjeng043, jasonke7, Roei baank, Mappie, sjevroaje, Danny1983, Jacques, mvvcasbrul, Lucas, peter ruiver, Frank Salemans, Nao Väöre, Och jeh, Euskens, N1ckk, johan, Boe is dat feeske?, Lenica, wsly, Supusepa, Boys_in_Red, Klomeleer, Sjotelsplak, Peter Pan, Audiowaste, De_Lange, MVV4life, harke1992, MVVke, DJ-MARCO, Tuor, Malpertoni, john68, Greun graas, houtengerard
|
|||
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. |
Kan me goed vinden in jouw idee.Nao Väöre schreef : Ik hoop van ganser harte dat de vrijdagavond definitief als speelavond verdwijnt.
Mijn voorkeur gaat uit naar de late zaterdagmiddag (18.00 / 18.30 uur), dan heb je ook nog wat aan de avond en kan de jeugd gaan stappen en eine pitse op 't resultaat.
De winkels sluiten immers om 17.00 uur en vervolgens kunnen de mensen koers zetten naar de Geusselt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.