Open Dag 2014

02 juli 2014 12:48
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Onderwerp Auteur
Open Dag 2014 #1
Op mvv.nl (en volgens mij nog niet gemeld op het forum):

MVV on Tour tijdens Open Dag op 27 juli

Noteer zondag 27 juli alvast in je agenda, want op deze dag houdt MVV Maastricht haar jaarlijkse Open Dag. Anders dan andere jaren gaat MVV dit jaar ‘on tour’. Dit betekent dat de MVV-selectie deze laatste zondag van juli op bezoek gaat bij de Maastricht United lidclubs vv Eijsden en vv Bunde, alvorens de spelersbus selectie en staf “thuis” in Stadion de Geusselt afzet voor het afsluitende gedeelte.

Op deze drie locaties zullen verschillende leuke activiteiten voor jong en oud plaatsvinden. Het is dan ook zeker de moeite waard om alle drie de locaties deze dag met een bezoekje te vereren! Hoe het programma er precies uit gaat zien, laten we je binnenkort weten. Wij hopen jou op zondag 27 juli on Tour te mogen begroeten!

Tot dan!

#SameSjevraoje
ouch in sezoen 14/15

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 13:17
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Open Dag 2014 #2
Ik had begrepen dat ze na kritiek op dit plan toch aan het overwegen waren om het on-tour plan te schrappen en het gewoon bij De Geusselt te houden zoals elk jaar gewoon is. Lees nu dus dat het inderdaad bij Bunde, Eijsden en De Geusselt gehouden wordt en het plan dus wel tot uitvoering wordt gebracht. Als ik ga doe ik enkel de Geusselt aan. Vind het zelf maar zeer onpraktisch om tussen de verschillende locaties te gaan pendelen gedurende de dag. Op papier was het misschien een goed plan, maar ik vind het zelf maar niks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 14:46
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Open Dag 2014 #3
In alle iever en goje wèl höbbe ze bij M.V.V. gedach tot dit 'ne houp ''good will'' geit kweke bij de supporters vaan boete Mestreech.
Iech dink tot dit evels mier koed es good deit. De vaste supporters die al jaore trouw nao de ope daag bij de Geusselt koume, veule z'ch noe besjete. En um noe de gansen daag de club achternao te goon, of te koume veur die paar menute tot ze daan aon de Geusselt stoon? D'r zien grenze....

En veur de ''echte fans'' die noe mèt cliché's koume es: '' 't is ouch noets good he...'': Inderdaod, dit is 'n totaal bezope idee, en dus inderdaod neet good :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 16:24
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Open Dag 2014 #4
Dan gooi ik het als positieve noot er maar eens in ..... Ik vind het een heel goed plan!!
Er zijn zat mensen die zich niet de moeite nemen om naar de Geusselt te komen op de open dag en op deze manier bereik je bij de diverse clubs veel meer mensen (potentiële bezoekers). De clubs van Maastricht United profiteren op deze manier ook nog eens mee en het is niet zo dat de spelers helemaal niet in de Geusselt aanwezig zijn alleen korter. Overigens moeten we nu niet gaan doen of ze tijdens de opendag de hele dag aanwezig zijn wat dat zijn de meeste ook niet (een paar uitzonderingen). De meeste spelers komen elk jaar bij de presentatie en blijven dan nog een uurtje hangen en zijn dan ook weer weg.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Och jeh, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 16:39
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Open Dag 2014 #5
In het oorspronkelijke plan werd de Geusselt helemaal niet aangedaan. Dankzij het supportersoverleg is dit verandert en zal de opendag ook plaatsvinden in de Geusselt. Je hoeft niet achter de selectie aan te reizen je kan gewoon naar de Geusselt komen waar van alles te doen zal zijn. Alleen de spelers komen wat later dan normaal. De open dag bij de Geusselt wordt deze keer georganiseerd voor en door supporters!!! Dus neem je allemaal de moeite om te komen en dan maken we er gezamelijk een fantastische start van het seizoen van!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Jacques, Heugem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 18:57
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Open Dag 2014 #6
Goed plan!
En ik ben 27 juli te vinden bij de Geusselt!


Zijn er btw dan ook anti r*da spullen te koop?
Zou denk ik ook goed gaan verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2014 08:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Open Dag 2014 #7
Prima plan. :thumbsup:

Wat mij betreft geen anti-spullen, het is een open dag voor MVV, niet tegen andere clubs. Als 31 augustus nadert is er nog geneog tijd om anti-spullen te verkopen, mochten mensen daar behoefte aan hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2014 22:21
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Open Dag 2014 #8
Roadshow noa Eijsde...? Bung...?

Okee, meh kump die spelersbus de Keerderberreg neet op ?
foi toch ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2014 06:09 04 juli 2014 06:10 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Open Dag 2014 #9
Stadion de geusselt dat is de plek voor een open dag en niet mvv on tour . uit...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2014 15:40 05 juli 2014 15:49 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Open Dag 2014 #10
Van de ene kant ja Stadion de Geusselt is de enige plek voor de echte open dag. Mee eens.

Van de andere kant zijn we ook op dit forum continu aan het roepen dat MVV meer binding moet krijgen met de omliggende gebieden buiten de Stad Maastricht, zowel Heuvelland als België. Nu doen ze dat, is het ook niet goed, ofwel deels. Ik keur het af als men enkel zou kiezen voor de tour en de Geusselt zou mijden maar....

MVV heeft het goed opgelost door uiteindelijk na hun tour ook in de Geusselt te komen en daar de aanwezige fans te groeten, dat is toch de basis van MVV, toch hoop ik dat men volgend jaar deze trend doorzet en zelfs uitbreid; ga eens de grens over, ga eens naar Lanaken, Rekem, Veldwezelt, Maasmechelen, Voeren, Vroenhoven en ga ook naar Cadier & Keer, Berg & Terblijt, Valkenburg, Margraten, Beek, Gulpen etc. Verkoop MVV en haal nieuwe fans op!

Hoe groter je afzetgebied en hoe meer fans we kunnen bereiken hoe beter! Dit zal enkel good will kweken binnen de achterban in de gebieden buiten Maastricht. Ik zou daar de "open dag in de brusselse poort" voor opofferen die is immers ook niet in de Geusselt. Want dat is een achterhaald idee als je 3 km verderop in Lanaken Centrum fans kunt kweken ;)

Ik vind de huidige stap om ook fans in Eijsden/Bunde persoonlijk aan te doen een hele goede. Hoe veel kleine kinderen (de fans van de toekomst) zijn er niet die niet naar de Geusselt kunnen komen. Dus komt MVV naar hen toe.

Komt de fan niet naar MVV? Dan komt MVV naar de fan.

Chapeau MVV.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2014 17:25
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Open Dag 2014 #11
Stukje van Eijsden.nu over deze locatie tijdens de open dag:

Op zondag 27 juli traint de voltallige MVV selectie op het complex van vv Eijsden. De mogelijkheid om de (nieuwe) spelers te ontmoeten. Aansluitend kun je op de foto of handtekening krijgen van je favoriete speler(s). Maar er is meer.
Om 09.00 start een toernooitje voor alle kinderen. Verder is een opblaasveld en opblaaspanna aanwezig. Iedere voetballiefhebber is van harte uitgenodigd.
Programma
> 09.00 start toernooi
> 10.00 aankomst en training selectie MVV
< 11.00 handtekeningen en foto’s
> 12.00 vertrek selectie MVV
> aansluitend finale toernooi en gebruik van opblaasveld en opblaaspanna.
< 14.00 einde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2014 12:28
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Onderwerp Auteur
Open Dag 2014 #12
Website vv Bunde:

MVV ON TOUR BIJ VV BUNDE 27 juli ’14

MVV Maastricht houdt haar jaarlijkse Open Dag. Anders dan andere jaren gaat MVV dit jaar ‘on tour’. Dit betekent dat de MVV-selectie deze laatste zondag van juli op bezoek gaat bij de Maastricht United lidclubs vv Eijsden en vv Bunde, alvorens de spelersbus selectie en staf “thuis” in Stadion de Geusselt afzet voor het afsluitende gedeelte.

Dit houdt in dat verschillende leuke activiteiten voor jong en oud zullen plaatsvinden op het complex van VV Bunde 27 Juli a.s. Het is dan ook zeker de moeite waard om deze dag het complex VV Bunde met een bezoekje te vereren! Het programma ziet er in grote lijnen zo uit: Aanvang 12:00u, opening speeltoestellen voor de kinderen, 12.30u aankomst selectie, Selectie MVV zal dan eerst een gezonde lunch nuttigen om zich daarna onder de mensen te begeven, om 13.15u tot 14.15u wedstrijd, Veteranen van VV Bunde plus tegen Oud-MVV met coryfeeën van weleer, na afloop van de match zal de selectie weer om 14.30u richting stadion de Geusselt vertrekken. Wij hopen jou op zondag 27 juli on Tour te mogen begroeten!

Tot dan!

Bestuur VV Bunde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2014 14:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Open Dag 2014 #13
iemand meer nieuws over de open dag ?
Hoe laat is er wat te doen bij de Geuselt.

Ik hoop voor mvv dat die lokale sportclubs meer reclame maken anders verwacht ik niet veel mensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2014 15:03
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Open Dag 2014 #14
Aangezien ze om 14.30 vanuit Bunde naar Maastricht trekken en ze dan al hebben gegeten verwacht ik een begin rond 15.00 - 15.15

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2014 15:10
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Open Dag 2014 #15

mvv supporter schreef : iemand meer nieuws over de open dag ?
Hoe laat is er wat te doen bij de Geuselt.

Ik hoop voor mvv dat die lokale sportclubs meer reclame maken anders verwacht ik niet veel mensen.


Het is inderdaad oorverdovend stil bij MVV over de open dag bij de Geusselt. Een hoop mensen weten nog niet eens dat die as zondag al is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden