Supporters niet langer welkom in grachten?

05 sept 2017 16:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #16
Toen we in de grachten stonden gaven we toch zeker 20 euro minimaal uit nu heb ik dat nog niet uitgegeven in 2 wedstrijden. Ga toch niet de hele tijd heen en weer lopen over de mensen. Bespaard wel een hoop geld.
Nee qua inkomsten loop je toch weer wat mis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2017 17:48
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #17

mvv4ever schreef : Toen we in de grachten stonden gaven we toch zeker 20 euro minimaal uit nu heb ik dat nog niet uitgegeven in 2 wedstrijden. Ga toch niet de hele tijd heen en weer lopen over de mensen. Bespaard wel een hoop geld.
Nee qua inkomsten loop je toch weer wat mis.


Precies, ik ken de bedragen niet allemaal hoor, dat zul je ook pas na dit seizoen kunnen berekenen. Kijk aan het eind van dit seizoen en zet die af tegen die van vorig seizoen. Tel daarbij de kosten voor een beveiligingsbedrijf en gemiddeld 5 kaarten minder per wedstrijd van mensen die hierdoor niet komen( die zullen er ongetwijfeld zijn) Zet dit af tegen de eerste boete die MVV kan verwachten en kijk wat beter uitvalt. Ik begrijp dat MVV geen boetes wilt, maar het is in deze maar net hoe je het wilt bekijken.

Ik vind ook dat MVV geen tussenoplossing heeft gevonden. Nogmaals, wedstrijden als Fortuna, Roda op de tribune kan ik inkomen hoor. Dan wil ik ook meer van de wedstrijd zien als tegen een Fc Oss, Dordrecht, Telstar etc. Maar voor de overige wedstrijden kan toch een oplossing gezocht worden. Vak G vrij kan ik inkomen ivm uitvak, op Noord staat niemand beneden. Wellicht makkelijk praten voor mij omdat ik daar niet sta, maar daar kan ik nog inkomen om provocaties te voorkomen.

De boete is gekomen door het schelden op grensrechter en bier gooien. Als je op de wee helften waar een grens loopt de mensen weghaald heb je het probleem toch verholpen? Grofweg dus geheel voor de Angel Side en vak A en B van Q- Park. Daar wordt geen grensrechter geraakt, uitgescholden of wat dan ook.

Mocht het ter sprake komen tijdens een ledenvergadering of wat dan ook: duidelijk aangeven waar gestaan mag worden: niet in de buurt van grensrechters en dus vak a en b Q- Park en de gehele lengte van de Angel Side

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2017 17:52 05 sept 2017 17:59 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #18

Jacques schreef : Godsamme, vergeet ik het belangrijkste nog. Welk gremium kan dit met MVV bespreken? De "grachtstaanders" zijn natuurlijk niet bepaald een georganiseerde groep ;) Is dit iets wat het supportersoverleg zou kunnen oppakken?


Is inmiddels in de groep gegooid van het supportersoverleg. Zal in de volgende vergadering ter sprake komen.
Kan verder geen beloftes doen over haalbaarheid etc. Moet natuurlijk aan MVV voorgelegd worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 10:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #19
Voor al veel barricades opwerpen om maar niet te hoeven komen naar mvv , proficiat .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 10:33
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #20
Sommige mensen vertonen wel autistisch gedrag bij een verandering in hun omgeving. Hoop voor hun dat MVV nooit gaat denken aan een ander stadion of verbouwing want je zal maar niet op je eigen vierkante meter MVV kunnen bekijken (of in de gracht wat lallen).

De foodcorner en ingang hoofdtribune zijn een prima alternatief met vrije zones. En zeker de moeite waard te onderzoeken. Maar hoe apathisch en depressief sommige reageren en zelfs boycotten moet ik een klein beetje om lachen. Mag ik dat. Ja dat mag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 11:28
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #21

webmastersfm schreef : Sommige mensen vertonen wel autistisch gedrag bij een verandering in hun omgeving. Hoop voor hun dat MVV nooit gaat denken aan een ander stadion of verbouwing want je zal maar niet op je eigen vierkante meter MVV kunnen bekijken (of in de gracht wat lallen).

De foodcorner en ingang hoofdtribune zijn een prima alternatief met vrije zones. En zeker de moeite waard te onderzoeken. Maar hoe apathisch en depressief sommige reageren en zelfs boycotten moet ik een klein beetje om lachen. Mag ik dat. Ja dat mag.


Leuk om te verwijzen met autisme allereerst, mensen ondervinden hier in het dagelijks leven helaas grote hinder van.

Ik weet niet of ik me aangesproken moet voelen , meneer de webmaster, omdat het topic enigzins door mij is gestart n.a.v mijn opmerking. Maar goed, ja dat voel ik me.

Ik vind het raar dat MVV maar tweezijdig kan denken. Of wel toelaten of weiteren, niet maar geen tussenoplossing. Ook komen ze hiermee nadat er al seizoenskaarten zijn verkocht (ik heb mijne ook eerder gekocht). Hierdoor heb ik nu eigenlijk een kaart die ik niet wil, maar goed.

Denk in oplossingen, niet in verwijzen naar elkaar. Ik vind het minder leuk ja niet meer in de gracht staan, maar dit weerhoud me niet om niet te komen. Ik kijk daarnaast niet als een autist zoals jij het noemt naar mezelf, maar ook naar de club, VZMVV en de omzet.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 11:29
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #22

webmastersfm schreef : Sommige mensen vertonen wel autistisch gedrag bij een verandering in hun omgeving. Hoop voor hun dat MVV nooit gaat denken aan een ander stadion of verbouwing want je zal maar niet op je eigen vierkante meter MVV kunnen bekijken (of in de gracht wat lallen).

De foodcorner en ingang hoofdtribune zijn een prima alternatief met vrije zones. En zeker de moeite waard te onderzoeken. Maar hoe apathisch en depressief sommige reageren en zelfs boycotten moet ik een klein beetje om lachen. Mag ik dat. Ja dat mag.


Webmastersfm, wil jij het autistisch noemen. Dan noem jij het autistisch. Maar volgens mij heeft dit toch alles te maken met de reden WAAROM iemand naar het stadion komt.

Ik durf dan ook even geen inschatting te maken van jouw situatie en plek in het stadion, maar goed neem als voorbeeld het volgende: "Je bent lid van een van de sfeergroepen en komt lekker naar de wedstrijd om met vrienden een biertje te drinken en 90minuten lang te supporter. Top geweldig. Maar zie jij het dan zitten om te gaan verhuizen naar de hoofdtribune tussen all bobo's? Wellicht wel, maar kan me voorstellen dat je dit op zo'n moment liever niet hebt."

Maar goed. Top dat er nu mensen zijn die dit hebben opgepakt en in het overleg willen gooien om dit te bespreken. Volgens mij moet in compromis hierin ook zeker mogelijk zijn, net zoals bij andere (georganiseerde) supportersgroepen.

@webmasterfm, Afgelopen wedstrijd gewoon netjes op de tribune gezeten ;) En dat zonder al te gekke afkickverschijnselen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 11:30
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #23

webmastersfm schreef : Sommige mensen vertonen wel autistisch gedrag bij een verandering in hun omgeving. Hoop voor hun dat MVV nooit gaat denken aan een ander stadion of verbouwing want je zal maar niet op je eigen vierkante meter MVV kunnen bekijken (of in de gracht wat lallen).

De foodcorner en ingang hoofdtribune zijn een prima alternatief met vrije zones. En zeker de moeite waard te onderzoeken. Maar hoe apathisch en depressief sommige reageren en zelfs boycotten moet ik een klein beetje om lachen. Mag ik dat. Ja dat mag.


"Autisme kent vele gezichten. Sommige mensen met autisme zoeken weinig contact met anderen. "
Bron: autisme.nl

Volgens mij worden er toch voldoende sociale contacten gelegd in de gracht, dus een beetje een voorbarige conclusie....
Daarnaast, als jou vrouw zegt dat je er op je favoriete plekje bij haar niet meer in mag, dan ben je toch ook over de zeik? Heeft niks met aanpassen te maken, maar met teleurstelling over het feit dat iets wat je jarenlang met veel plezier kon doen je wordt ontnomen.

De oplossing is inderdaad al geopperd: zones maken waar men wel in de gracht mag staan en deze streng bewaken. Hopelijk ziet MVV en de KNVB hier ook iets in.

Pak nog 'n pils!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 11:41
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #24
Over hoeveel honderden mensen hebben we het eigenlijk die zich niet de moeite willen nemen om de tribune op te gaan?
Moet MVV nu serieus rekening gaan houden met elke groepering die iets wil?
Een staan tribune achter het doel en dan maar gemakshalve de supporters met seizoenskaarten daar verplaatsen?
Een voetbal wedstrijd kijk je vanaf de tribune denk echt niet dat MVV er onder gaat lijden als de grachten leeg blijven.
Zo maar een mening....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 12:01 06 sept 2017 12:08 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #25

Zeikbak schreef :

webmastersfm schreef : Sommige mensen vertonen wel autistisch gedrag bij een verandering in hun omgeving. Hoop voor hun dat MVV nooit gaat denken aan een ander stadion of verbouwing want je zal maar niet op je eigen vierkante meter MVV kunnen bekijken (of in de gracht wat lallen).

De foodcorner en ingang hoofdtribune zijn een prima alternatief met vrije zones. En zeker de moeite waard te onderzoeken. Maar hoe apathisch en depressief sommige reageren en zelfs boycotten moet ik een klein beetje om lachen. Mag ik dat. Ja dat mag.


"Autisme kent vele gezichten. Sommige mensen met autisme zoeken weinig contact met anderen. "
Bron: autisme.nl

Volgens mij worden er toch voldoende sociale contacten gelegd in de gracht, dus een beetje een voorbarige conclusie....
Daarnaast, als jou vrouw zegt dat je er op je favoriete plekje bij haar niet meer in mag, dan ben je toch ook over de zeik? Heeft niks met aanpassen te maken, maar met teleurstelling over het feit dat iets wat je jarenlang met veel plezier kon doen je wordt ontnomen.

De oplossing is inderdaad al geopperd: zones maken waar men wel in de gracht mag staan en deze streng bewaken. Hopelijk ziet MVV en de KNVB hier ook iets in.

Pak nog 'n pils!


Ik bedoel dus autistisch dat je niet tegen veranderingen kunt. Ik wil op geen wijze autisten in een kwaad daglicht zetten. Als ik zeg dat sommige overdrijven zijn ze ook niet met de boot gekomen.

Verder begrijp ik het sociale aspect voor verschillende mensen zeker, daarom ben ik voor de zones. Naar mijn idee werd in de hoek as/hoofd vrij coulant omgegaan met het verbod. Stond je bij de vzm toog, tegen de muur of onder het hoekgebouw bij de ingang van de ster dan werd er niks gezegd. Maar niet meer komen vanwege dit..

PS. Als ik niet meer in het favoriete gat van mijn vrouw mag komen dan pak ik een seizoenskaart Bij een andere vrouw. (Wel in het zelfde stadion)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 12:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #26

glowwie schreef : Over hoeveel honderden mensen hebben we het eigenlijk die zich niet de moeite willen nemen om de tribune op te gaan?
Moet MVV nu serieus rekening gaan houden met elke groepering die iets wil?



MVV moet niets, maar als je hiermee fans behoudt én tevreden maakt, en die fans daardoor meer geld uitgeven... Het is relatief simpel te regelen (denk ik, wellicht dat de KNVB daar anders over denkt natuurlijk). MVV zou wel gek zijn als het deze optie niet onderzocht. Laat ik je vraag omdraaien: waarom zou MVV het niet doen? Omdat het niet "moet"? MVV "moet" ook geen spits halen, toch zijn we allemaal blij dat het dat wel doet.


glowwie schreef : Een voetbal wedstrijd kijk je vanaf de tribune



Nou, blijkbaar niet iedereen, vandaar dit onderwerp.


glowwie schreef : denk echt niet dat MVV er onder gaat lijden als de grachten leeg blijven.



Wat is je definitie van lijden? MVV zal ongetwijfeld wat euro's mislopen. Of dat er op jaarbasis 50 zijn, of 50.000, geen idee. Voor MVV is iedere cent nog altijd meegenomen. Als het echt zo simpel kan worden opgelost met een lijntje en een paar strenge stewards, dan wederom, waarom zou je het in hemelsnaam niet doen?

glowwie schreef : Zo maar een mening....


Ik lees eigenlijk niet echt een mening buiten dat je vindt dat een voetbalwedstrijd vanaf de tribune bekeken wordt. En dat is een beetje een gepasseerd station in deze discussie, het gaat juist om de fans die een andere mening toegedaan zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 12:16
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #27
@webmastersfm Ik zou graag willen weten hoe jij een verandering in wedstrijdbeleving zou ervaren zoals ik beven heb geschreven.

Even algemeen, ik snap best dat we een temperament volk zijn waar het soms net over de grens gaat. Ik snap ook dat er hierdoor dan bepaalde zaken gereguleerd/gecontroleerd/gehandhaafd moeten worden. Ik denk aan een bovengenoemde oplossing dat dit iedereen tevreden stelt.


@glowwie een mening formuleer je op een andere wijze. Je laat het nu voorkomen als een gegeven/verplichting. "een wedstrijd kijk je vanaf de tribune!"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 12:16
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #28
pfff wat un gezeik... pas uuch gewoen aon de club aon en maak t neet zoe lestig! murrige is der weer get aanders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 12:20
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #29

HIER!! schreef : pfff wat un gezeik... pas uuch gewoen aon de club aon en maak t neet zoe lestig! murrige is der weer get aanders.


Volgens mij zijn de mensen die normaliter de gracht in doken ook gewoon netjes op de tribune gaan zitten Meastro.

Waarom moeten mensen zich neerleggen bij een beslissing als er ook gekeken kan worden naar een oplossing op het meer mensen naar hun zin te maken?

Moet iedereen zich ook neerleggen bij het feit dat er Jong teams meespelen, dat we 9 vd 10 keer een buscombi krijgen, enz enz. We hebben het hier over oplossingen niet over gezeur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2017 12:22
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Supporters niet langer welkom in grachten? #30
dus toch een mening :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.227 seconden