>
Ontvangen bedankjes 144
peter ruiver schreef :
Danny1983 schreef : Geweldig
Vertel mich eens wat hie geweldig aan is
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV4life schreef : Die foto is geweldig omdat de ultras in het buffervak staan en er niets gebeurt is, terwijl het een risico wedstrijd was.
Sterker nog het bier werd door de ultras aan de supporters van GAE door het hek gegeven.
Marianne, geen idee wat er onder staat, maar het zal iets zijn van beterschap. Dat spandoek is voor Marke, die nu op het zkh ligt.
BTW, daanke aon allemaol die de kaart höbbe getekend, mörrege weurt de kaart nao ut zkh gebrach!
Iech neum aon tot ze dat hiel leuk zal vinde.
peter ruiver schreef :
Danny1983 schreef : Geweldig
Vertel mich eens wat hie geweldig aan is
les rouges blancs schreef : 12.02.1980:
vriendschapspact politie Kerkrade met de Angelside
onze vriend in blauw helpt MVV supporter bij het maken van een "koonkellebol"( koprol)
opadiehard schreef : Die bewuste wedstrijd heb ik persoonlijk verhaal kunnen halen op drie van die lafaards die ik tegen kwam op hun stationneke,gevolgd door die ganse kliek mvv fans achter miech aon ...en voordat de mobile eenheid de bocht om kwam was het leed al geleden ...en daarom komt het bij die oude garde waarschijnlijk ook nooit meer goed met die van *oda ...gr opa .
les rouges blancs schreef :
opadiehard schreef : Die bewuste wedstrijd heb ik persoonlijk verhaal kunnen halen op drie van die lafaards die ik tegen kwam op hun stationneke,gevolgd door die ganse kliek mvv fans achter miech aon ...en voordat de mobile eenheid de bocht om kwam was het leed al geleden ...en daarom komt het bij die oude garde waarschijnlijk ook nooit meer goed met die van *oda ...gr opa .
Was dat niet eerder? in 1976 na het "confetti" incident ...? toen ze ook nog bouviers inzetten...