Ongeoorloofde staatssteun aan MVV

06 juli 2016 14:04
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Ongeoorloofde staatssteun aan MVV #121
Nautuurlijk Janepie. Dat geef ik ook aan in een post hierboven. Ik roep het MVV bestuur op basis hiervan stappen naar de commissie te ondernemen.
Maar in feite is elke BVO in Nederland hierdoor benadeeld. Roda kon spelers halen met deze foute constructies die ze anders nooit hadden kunnen betalen. Dat is evident concurrentievervalsing.
Er zal echter geen club zijn die zijn handtekening onder een klachtenformulier zet. Niet omdat ze zogenaamd geen matennaaier willen zijn maar vooral omdat velen zelf boter op het hoofd hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2016 15:52 06 juli 2016 15:54 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Ongeoorloofde staatssteun aan MVV #122

Boschpoort schreef : Nautuurlijk Janepie. Dat geef ik ook aan in een post hierboven. Ik roep het MVV bestuur op basis hiervan stappen naar de commissie te ondernemen.
Maar in feite is elke BVO in Nederland hierdoor benadeeld. Roda kon spelers halen met deze foute constructies die ze anders nooit hadden kunnen betalen. Dat is evident concurrentievervalsing.
Er zal echter geen club zijn die zijn handtekening onder een klachtenformulier zet. Niet omdat ze zogenaamd geen matennaaier willen zijn maar vooral omdat velen zelf boter op het hoofd hebben.

Komt me bekend voor als zijnde het FC Twente verhaal, daar is de knjb behoorlijk mee op zijn bek gegaan. De Graafschap vecht wel door dus waarom zou de rest van de clubs dat niet doen?

Een Fortuna en ook MVV in deze regio zijn benadeeld door dit malafide beleid van daar, een Fortuna staat zelfs op omkiepen.

Matennaaien mag inderdaad niet maar als mijn buurman mijn huis onbewoonbaar maakt of zelfs probeert mijn bezoek over te nemen dan staan de haren rechtovereind.

Fortuna en zeker ook MVV zijn genaaid door het oneerlijke beleid en *oda jc heeft daar de vruchten van geplukt.

Een bekende politicus zei ooit eens: "Eerst het zuur dan het zoet', het wordt tijd dat die daarachter eens het zuur krijgen in plaats van steeds het zoet, het zoet dat wij verdienen.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.218 seconden