Transfergeruchten seizoen 2017-2018

25 juli 2017 16:17
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #826
Onnozelaar , zag hem heel graag voetballen Brain succes .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
25 juli 2017 16:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #827
Prima speler, maar niet de positie waar MVV nu iemand nodig heeft. Wens Bryan veel succes behalve tegen ons. Maakt toch niet de stap omhoog die hij gehoopt had. Denk dat hij hoopt op een jaar zoals Van der Streek had bij Cambuur vorig jaar. Ongeveer even oud, allebei aardig afstandsschot. Vrees voor hem dat hij daar toch voor te kort komt maar we zullen zien. In een aanvallend Cambuur zal hij genoeg in beeld komen in ieder geval.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
25 juli 2017 16:44 25 juli 2017 16:45 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #828
MVV reageert al op de ongeduldige supporters ;)

www.mvv.nl/nieuws/algemeen-directeur-paul-penders-stavaza
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
25 juli 2017 16:45
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #829
Denk niet dat mvv op Smeets zat te wachten. heeft een draak van een seizoen gehad bij de graafschap heb je dus echt niks aan .Ik denk dat voor het weekend meer duidelijkheid is en daar maak ik me ook geen zorgen over mvv krijgt een heel goed elftal geloof mij nou maar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans
Discussie gesloten.
25 juli 2017 17:43
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #830
Algemeen directeur Paul Penders blikt terug én vooruit

Dinsdag 25 juli 2017

Met de voorbereiding op het voetbalseizoen 2017/2018 ongeveer halverwege is het tijd voor een stand van zaken. Hoe staat MVV Maastricht ervoor? Algemeen directeur Paul Penders blikt terug en vooruit.

Wanneer komt er een nieuwe spits? Wie volgt Bo Geens op tussen de palen? En waarom speelt MVV maar zo weinig oefenwedstrijden? Algemeen directeur Paul Penders kent de vragen die leven bij de supporters van MVV maar al te goed. En hij heeft er ook begrip voor, maar, zo geeft Penders meteen aan: “Soms is het in het belang van onderhandelingen om even niets naar buiten te brengen. Wij communiceren pas over aanwinsten als handtekeningen zijn gezet. Dat betekent niet dat MVV niet hard bezig is achter de schermen. Integendeel. Vrijwel dagelijks zijn er overleggen en gesprekken over het op peil brengen van de spelersgroep.” Penders: “We zijn met diverse clubs over spelers in gesprek. Die clubs hebben spelers die ze graag uitlenen aan MVV, maar ook de speler zelf en zijn makelaar moet willen. Zij hebben soms andere opties, waardoor MVV geduld moet hebben.” Geduld is het toverwoord. Geduld, en vervolgens op het juiste moment toeslaan. “De transferperiode loopt nog tot 31 augustus. Niet ideaal, maar wel de realiteit”, zegt Penders. “In de laatste weken kan nog veel gebeuren. MVV wil niet overhaast te werk gaan, omdat we nog steeds een beperkt budget kennen. Spelers moeten goed gescout worden en bij voorkeur ook testen bij MVV.”

Stappen

Penders telt ook zijn zegeningen, als hij naar het veld kijkt. “We hadden aan het begin van dit seizoen veertien contractspelers. Ter vergelijking: twee seizoen geleden waren dat er slechts twee. Dat zijn stappen die we zetten. Twee spelers zijn verkocht tegen vergoedingen (Leroy Labylle en Thomas Verheijdt) en Nick Kuipers en Patrick N’Koyi kozen voor een stap hoger of een betere aanbieding. We hebben dus bewuste keuzes gemaakt, maar kunnen niet voorkomen dat spelers hogerop willen, sportief dan wel financieel. En we moeten niet vergeten dat wij met onze nieuwe spelers (Koolhof, Mmaee en Thuys) goede versterkingen in huis hebben gehaald. MVV richt zich nu op kwalitatieve versterking in het doel, links in de verdediging én in de aanval. Het geld dat we binnen hebben gekregen investeren we in de spelersgroep. Voetbal staat op één. Er komt dus zeker nog iets bij. Op korte termijn hopen we knopen door te kunnen hakken. Maar zoals gezegd: we zijn afhankelijk van meerdere factoren.” “De banden met diverse clubs zijn goed”, zegt de algemeen directeur. “We willen weer een aantal talentvolle jongens huren. We hebben gelukkig een goede naam opgebouwd.”

Oefenwedstrijden

Penders weet ook dat er vragen leven bij supporters over het geringe aantal oefenwedstrijden. Ook daarbij is het niet alleen aan MVV om te bepalen. “Helaas is in Nederland het spelen van oefenwedstrijden in de zomer lastig. Vaak kunnen op last van de lokale driehoek geen voor het publiek toegankelijke wedstrijden worden gespeeld. Achter gesloten deuren dus. Als MVV vinden wij dat ook jammer, maar het is helaas de realiteit.” Penders doet een beroep op de fans geduld te betrachten. “Ik snap dat supporters meer willen. Wij soms ook, maar het moet wél kunnen allemaal. Toch kan ik iedereen geruststellen: MVV krijgt weer een prima selectie en zal goed geprepareerd het seizoen 2017/2018 in gaan!

Duidelijk en fijn dat MVV even de moeite neemt om te reageren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans
Discussie gesloten.
25 juli 2017 21:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #831
Paul Penders trapt louter open deuren in , een nietszeggend interview laat hij optekenen op MVV.nl
Blijkbaar is tijdens het laatste praatcafe ook dit soort flauwekul verkondigt en zijn we inmiddels flink achteruit gegaan aan kwaliteit in de groep. De euforie die er was is inmiddels omgeslagen en redelijk onbegrip, gedeeltelijk gevoed door MVV zelf.

Het feit dat Penders aangeeft dat we vooral geduldig moeten zijn en dat we zelfs spelers moeten testen ! Waarom zou je spelers van het niveau van Ippel moeten testen als je ze haalt , dat is toch volledig overbodig ....hebben we Labylle , Peeters , Croux en bv Bram Castro laten testen ??? nee natuurlijk niet dat zijn directe aankopen daarvan weet je dat ze t niveau kunnen brengen.
Spelers waarvan je niet weet of ze het niveau hebben laat je testen, maar ja worden we daar beter van ..Nee natuurlijk niet

MVV zit dus letterlijk in de wachtkamer , en zijn dus idd volledig afhankelijk van wat vrij komt bij andere clubs, welnu dat noem ik toch echt geen voorbereiding. Tot nu toe 3 spelers voor de basis gehaald en zeker 6 vertrokken die in de basis gespeeld hebben of een basis plaats hadden.
Met nog 3 weken voor de start van de competitie staan we er belabberd op, het hele momentum van vorig seizoen PO finale is compleet weg....( het verval begon trouwens al 2de helft competitie) Met 2 goede wedstrijden speel je toch de finale , daar hadden we moeten doorpakken en in die weken hadden we 3-4 gerichten aankopen moeten doen en vooral spelers zoals een Labylle moeten zien te behouden. MVV is er flink op achteruit gegaan, we hebben geen keeper met ervaring, de verdediging zijn jonge honden met weinig ervaring die dat echt niet gebolwerkt gaan krijgen . Aanvallend zijn we net het Nederlandse leger tijdens WO2 , compleet gedateerd en niet in staat om iets klaar te krijgen.
En het enigste wat je dan leest, is zo'n slap interview met inkoppertjes ....zou zeggen schrijf dan niks maar hou je mond totdat je met iets komt wat houdt snijdt ... Deze directie ( directeur) kreeg het al voor elkaar om slecht voorbereid een MVV-Roda te laten escaleren en niet te leren van de voorgaande editie ( 2 jaar daarvoor) die wel liet zien hou je dat in goede banen lijdt . Welnu deze directeur laat allemaal gelul optekenen en er zullen genoeg supporters zijn die heel blij zijn met zijn woorden, voor mij is het de zoveelste bevestiging van de enorme onkunde van en binnen MVV

Typerend is wel van Jari van de Putten laat optekenen in een ander stukje , dat hij helemaal niets van MVV vernomen heeft wat de intentie van de club waren met hem , paar weken geleden zei Guvenc het zelfde. MVV communiceert dus of niet of volledig verkeerd.
Blijkbaar heeft men dagelijks gesprekken met spelers,clubs en makelaars , tot nu toe zonder enig resultaat . Inmiddels hebben veel supporters dat in de gaten en wellicht dat daarom MVV meende te moeten reageren. Maar als je iets schrijft zorg dan dat het enige inhoud heeft anders kun je beter niks schrijven , wordt vervolgd
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
25 juli 2017 21:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #832
Napoleon, ik ben het met sommige dingen die je zegt eens. Niet met alles. Maar ik wil vooral graag iets laten lezen.

2 augustus 2016:

Napoleon schreef :
Gezien bovenstaande stel ik mijn verwachtingen en denk ik dat we ergens rond plek 12 uit gaan komen dit jaar




4 augustus 2016:

Napoleon schreef : Dit seizoen wordt gewoon een seizoen van de middelmaat( moot), we hebben te weinig doelpunten ingekocht een iets af te dwingen
dus plek 10-16 is wat het gaat worden.



Een paar maanden later stonden we eerste. We hebben geen moment in de buurt van de 10e-16e plek gestaan, in het hele seizoen niet - op de tweede wedstrijd na, vooruit, toen stonden we twaalfde. Penders zegt een paar dingen die slap gelul zijn (voorbeeld: MVV is wel degelijk bezig met spelers die zonder testen mogen komen - als die morgen tekenen haalt Penders ze hoogstpersoonlijk op de bakfiets op). Maar dat wil niet zeggen dat wat jij zegt klopt. Vorig jaar zat je er ook fors naast. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, Ivinho
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #833

Jacques schreef : Napoleon, ik ben het met sommige dingen die je zegt eens. Niet met alles. Maar ik wil vooral graag iets laten lezen.

2 augustus 2016:

Napoleon schreef :
Gezien bovenstaande stel ik mijn verwachtingen en denk ik dat we ergens rond plek 12 uit gaan komen dit jaar




4 augustus 2016:

Napoleon schreef : Dit seizoen wordt gewoon een seizoen van de middelmaat( moot), we hebben te weinig doelpunten ingekocht een iets af te dwingen
dus plek 10-16 is wat het gaat worden.



Een paar maanden later stonden we eerste. We hebben geen moment in de buurt van de 10e-16e plek gestaan, in het hele seizoen niet - op de tweede wedstrijd na, vooruit, toen stonden we twaalfde. Penders zegt een paar dingen die slap gelul zijn (voorbeeld: MVV is wel degelijk bezig met spelers die zonder testen mogen komen - als die morgen tekenen haalt Penders ze hoogstpersoonlijk op de bakfiets op). Maar dat wil niet zeggen dat wat jij zegt klopt. Vorig jaar zat je er ook fors naast. ;)


Vorig jaar zat ik er helemaal niet zo ver naast , we zijn 7de geworden met 5 punten voor op nummer 10 !
Let daarbij wel op dat toen ik dat schreef we niet de beschikking hadden over o.a een Nwakali , een wereld van verschil in spel
Dus ik durf hier ook de stellen dat zonder een Nwakali we zeker niet op plek 7 terecht waren gekomen maar eerder in de buurt van plek 10 .
En maak je maar niet druk die spelers die Penders met zijn bakfiets wilt gaan halen , die tekenen morgen echt niet bij ons !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, hindriks
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:17
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #834
Communiceert MVV niet, is het niet goed. Communiceert MVV wel, is het ook niet goed. Wat had je willen horen Napoleon? Met wie ze in gesprek zijn? En uiteraard: spelers van kaliber Ippel hoeven niet te komen testen. Lijkt me logisch. Maar met alles daaronder neemt MVV zo weinig mogelijk risico.
Misschien moeten wij eens stoppen met zeiken en weer achter onze club gaan staan!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Boe is dat feeske?, Anna D., jovkle, itsman, Ivinho, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:23
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #835
Ik denk dat Napoleon zijn zenuwen niet meer kan bedwingen en daarom zo gaat inhakken op het (transfer)beleid van MVV in de hoop om toch maar iets van nieuws los te weken bij MVV . En zie daar, vandaag een officeel clubstatement om deze zenuwachtige supporters toch enigszins gerust te stellen :lol:

Wat ik wel eens ben met Napoleon is dat de indruk wordt gewekt dat MVV af en toe een vreemde manier van communiceren heeft, zoals in de gevallen van Vanderputte en Guvenc. Dat moet toch beter kunnen. Althans, voorkomen dat deze beeldvorming ontstaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Jacques
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #836

Brncic schreef : Communiceert MVV niet, is het niet goed. Communiceert MVV wel, is het ook niet goed. Wat had je willen horen Napoleon? Met wie ze in gesprek zijn? En uiteraard: spelers van kaliber Ippel hoeven niet te komen testen. Lijkt me logisch. Maar met alles daaronder neemt MVV zo weinig mogelijk risico.
Misschien moeten wij eens stoppen met zeiken en weer achter onze club gaan staan!!


heel simpel , niet van die open deuren over timing of over geduld etc.
Gewoon , we zijn in gesprek met club A, B, C en D waar we evt spelers willen huren , daarbij willen we nog 2 spitsen een LB en CV en een aanvallende middenvelder halen. Gewoon dit soort informatie
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #837

Lassie80 schreef : Ik denk dat Napoleon zijn zenuwen niet meer kan bedwingen en daarom zo gaat inhakken op het (transfer)beleid van MVV in de hoop om toch maar iets van nieuws los te weken bij MVV . En zie daar, vandaag een officeel clubstatement om deze zenuwachtige supporters toch enigszins gerust te stellen :lol:

Wat ik wel eens ben met Napoleon is dat de indruk wordt gewekt dat MVV af en toe een vreemde manier van communiceren heeft, zoals in de gevallen van Vanderputte en Guvenc. Dat moet toch beter kunnen. Althans, voorkomen dat deze beeldvorming ontstaat.


maak je niet druk over mijn zenuwen, ik doe dit voor jullie zodat er wat meer info komt...en je ziet het werkt ;-)

Die vreemde manier van communiceren met spelers zal toch te maken hebben met de vreemde typisch die aan MVV verbonden zijn zoals een Wim D , is een echt vakman maar communicatie is een drama naar spelers . Zo ook die Frans Erens is ook zo autist, en Bert Kersten vind ik ook niet sterk in zijn communicatie. Op dat niveau heeft MVV gewoon niet de juiste mensen , jammer want ik denk wel dat ze er rond lopen die dat veel beter zouden doen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Lassie80
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:31
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #838
Dat staat er toch ook? Dat MVV met meerdere clubs in gesprek is. Zullen Arsenal en Genk zeker bij zijn. En er staat dat gekeken wordt naar keeper, linkerverdediger en aanvallers.
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:34
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 424
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #839

Napoleon schreef :

Lassie80 schreef : Ik denk dat Napoleon zijn zenuwen niet meer kan bedwingen en daarom zo gaat inhakken op het (transfer)beleid van MVV in de hoop om toch maar iets van nieuws los te weken bij MVV . En zie daar, vandaag een officeel clubstatement om deze zenuwachtige supporters toch enigszins gerust te stellen :lol:

Wat ik wel eens ben met Napoleon is dat de indruk wordt gewekt dat MVV af en toe een vreemde manier van communiceren heeft, zoals in de gevallen van Vanderputte en Guvenc. Dat moet toch beter kunnen. Althans, voorkomen dat deze beeldvorming ontstaat.


maak je niet druk over mijn zenuwen, ik doe dit voor jullie zodat er wat meer info komt...en je ziet het werkt ;-)

Die vreemde manier van communiceren met spelers zal toch te maken hebben met de vreemde typisch die aan MVV verbonden zijn zoals een Wim D , is een echt vakman maar communicatie is een drama naar spelers . Zo ook die Frans Erens is ook zo autist, en Bert Kersten vind ik ook niet sterk in zijn communicatie. Op dat niveau heeft MVV gewoon niet de juiste mensen , jammer want ik denk wel dat ze er rond lopen die dat veel beter zouden doen !


De "beste" stuurlui staan aan wal!!!
Discussie gesloten.
25 juli 2017 22:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #840

Brncic schreef : Dat staat er toch ook? Dat MVV met meerdere clubs in gesprek is. Zullen Arsenal en Genk zeker bij zijn. En er staat dat gekeken wordt naar keeper, linkerverdediger en aanvallers.


Ze kunnen gewoon de namen van de clubs noemen waar men in gesprek is , tevens kan men ook aangeven we zoeken nog 4 of 5 spelers voor de basis. Het is allemaal zo vaag....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden