MVV transfergeruchten 2023-2024

31 mei 2023 15:25
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #16
Laten we het lekker over de transfergeruchten houden van MVV. Niet te veel aandacht geven aan Luijpers die naar de buren gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 16:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #17
Servais in combinatie met Luypers weten natuurlijk wel precies wat er bij MVV te halen valt (bijv. qua salarissen en prestaties en wat spelers graag willen). Ik denk niet dat het hierbij blijft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 16:04 31 mei 2023 16:06 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 464
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #18
Daar is het hun ook precies om te doen. Niet Servais en Luypers overigens, maar die club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 16:25
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #19

Mosae schreef : Daar is het hun ook precies om te doen. Niet Servais en Luypers overigens, maar die club.


Nogmaals lekker over MVV hebben en niet over wat ze daar wel of niet weten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, ASR, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 16:40
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #20
MVV wil Marokkaans jeugdinternational aan zich binden

Bjorn Thimister
16:19
31 mei 2023

MVV is in gesprek met Marokkaans jeugdinternational Nabil EL Basri (19) over een contract om het talent aan zich te kunnen binden. Dat bevestigen bronnen binnen de Keuken Kampioen Divisieclub tegenover SoccerNews.nl.

Middenvelder El Basri heeft op dit moment nog geen contract en speelt in de O21 van de Maastrichtenaren. Hij maakte daar veel indruk en kreeg al negen keer speelminuten in de hoofdmacht van de club die zich verrassend genoeg, als nummer vijf in de KKD met het laagste spelersbudget van alle clubs, wist te kwalificeren voor de play-offs om promotie naar de Eredivisie.

Hierin werd het team van trainer Maurice Verberne echter in twee wedstrijden uitgeschakeld door NAC. Voor komend seizoen ziet MVV een belangrijkere rol weggelegd voor Nabil EL Basri, die uitkomt voor het O20-team van Marokko en daarmee in maart dit jaar op trainingskamp ging.

De kans is daarnaast aanwezig dat de van Sint-Truiden gehuurde verdediger Rein van Helden toch komend seizoen nog in De Geusselt actief zal zijn. De gesprekken hierover lopen nog op dit moment. De Maastrichtenaren willen zich verder sowieso nog gaan versterken met een aanvaller omdat Sven Blummel en de eveneens van Sint-Truiden Jarne Steuckers, die een puik seizoen speelde in Zuid-Limburgse dienst, sowieso gaan vertrekken bij MVV.

https://www.soccernews.nl/news/mvv-wil-marokkaans-jeugdinternational-aan-zich-binden/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 17:38
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #21
El Basri vind ik leuk invallen in de minuten die die maakte. Dit vind ik een prima zaak. Ook van Helden nog een jaar vind ik een prima zet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 18:23
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #22
Ik heb alleen enige twijfels bij Bjorn ‘betrouwbare bronnen’ Thimister

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 18:36
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #23
Met Van Bommel in het achterhoofd krijg ik kriebels van dit bericht want iedere TD in Nederland zal dit lezen als: “Marokkaans jeugdinternational gratis op te halen bij MVV”.

Hoop dat het snel rond is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 19:07
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #24

pinobel schreef : Servais in combinatie met Luypers weten natuurlijk wel precies wat er bij MVV te halen valt (bijv. qua salarissen en prestaties en wat spelers graag willen). Ik denk niet dat het hierbij blijft.


Als dat echt zo werkt zou je bij de (technische) staff eigenlijk een concurrentiebeding in contract moeten overwegen zodat ze niet mogen overstappen naar een directe concurrent in de eerste twee jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vriethof18, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 19:34
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #25
Als Luipers er veel meer kan verdienen begrijp ik hem wel immers moeder en kiids kosten ook klauwen met geld ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 19:35
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #26

Hill28 schreef :

pinobel schreef : Servais in combinatie met Luypers weten natuurlijk wel precies wat er bij MVV te halen valt (bijv. qua salarissen en prestaties en wat spelers graag willen). Ik denk niet dat het hierbij blijft.


Als dat echt zo werkt zou je bij de (technische) staff eigenlijk een concurrentiebeding in contract moeten overwegen zodat ze niet mogen overstappen naar een directe concurrent in de eerste twee jaar.


Directe concurrent is nogal een subjectief dingetje tegenwoordig he. Hoe bepaal je of iemand een directe concurrent is? Op basis van begroting? Stand op de ranglijst wat ieder jaar anders is ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 20:09
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #27
Zouden ze Gabri Urbanus nog altijd in het vizier hebben? Vorig jaar viel een transfer naar MVV in het water door een blessure bij hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 20:11
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #28

Vriethof18 schreef : Zouden ze Gabri Urbanus nog altijd in het vizier hebben? Vorig jaar viel een transfer naar MVV in het water door een blessure bij hem.


Zou ik ook nog altijd gewoon proberen maar denk dat MVV naar andere zoekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 23:01
tussejoar24
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 10
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #29
is hier nog een link na de discord van mvv om mee te praten over transfergeruchten,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2023 23:05
tussejoar24
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 10
Meer
MVV transfergeruchten 2023-2024 #30
ik had gehoord tot er 3 goeie transfers zouden komen komende zomer, zijn er namen
of posities. ik hoorde roel janssen? ben eens benuid wie er vrijdag gepresenteerd word of dat een van buitenaf is of een verlengende speler

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden