Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden?

10 okt 2023 15:22
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #16
ik ga er van uit dat deze wedstrijden dan op de online kanalen worden uitgezonden, een paar jaar geleden kon je ook op kanalen 5 tot en met 10 live wedstrijden bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2023 08:43
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #17
Het zou mij niet verbazen als de standaard vrijdagavond dan komt te vervallen. Dat vind ik in principe niet erg, zolang de wedstrijden maar in het weekend blijven. Maar ik zie ze ervoor in staat om de maandag met de dinsdag en eventueel de woensdag te gaan uitbreiden....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2023 11:11 11 okt 2023 11:12 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #18

Lijnsje@tappunt schreef : Het zou mij niet verbazen als de standaard vrijdagavond dan komt te vervallen. Dat vind ik in principe niet erg, zolang de wedstrijden maar in het weekend blijven. Maar ik zie ze ervoor in staat om de maandag met de dinsdag en eventueel de woensdag te gaan uitbreiden....


Ik ben juist bang dat we op de gekste tijden gaan voetballen,zaterdagavond/zondagavond en de maandagavond zul je vaker gaan zien.
Dat gaat je toeschouwers kosten mensen die dan het voetbal live thuis gaan volgen of in een samenvatting!
Had op meer normale tijden gehoopt als ze de kabelaars het contract hadden toegewezen!
Ik ben niet zo van de live uitzendingen alleen maar live in het stadion of in een samenvatting via Espn.. mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2023 16:01 11 okt 2023 16:03 door jovkle. Reden: iets vergeten.
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #19

opadiehard schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Het zou mij niet verbazen als de standaard vrijdagavond dan komt te vervallen. Dat vind ik in principe niet erg, zolang de wedstrijden maar in het weekend blijven. Maar ik zie ze ervoor in staat om de maandag met de dinsdag en eventueel de woensdag te gaan uitbreiden....


Ik ben juist bang dat we op de gekste tijden gaan voetballen,zaterdagavond/zondagavond en de maandagavond zul je vaker gaan zien.
Dat gaat je toeschouwers kosten mensen die dan het voetbal live thuis gaan volgen of in een samenvatting!
Had op meer normale tijden gehoopt als ze de kabelaars het contract hadden toegewezen!
Ik ben niet zo van de live uitzendingen alleen maar live in het stadion of in een samenvatting via Espn.. mvrgr Opa.


Klopt Opa, maar daar staan dan wel ruimere uitzendvergoedingen tegenover.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2023 07:52
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #20
Plus het gegeven dat je alle uitwedstrijden wel kunt volgen. Niet iedereen is in de gelegenheid om mee te gaan naar uitwedstrijden. Persoonlijk al moeilijk met 2 kleine kinderen om iedere thuiswedstrijd aanwezig te kunnen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2023 13:21 15 okt 2023 13:42 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #21
De Amerikaanse investeerders vallen letterlijk met de neus in de boter !

Nu de nieuwe ESPN ( Disney) deal rond is gaan clubs er mega veel aan verdienen , nu wordt er 80 miljoen jaarlijks uitgekeerd straks 150 miljoen per jaar.
Wat betekend dat nu voor MVV , nu heel veel , alle matchen worden na de winterstop live uitgezonden . De speeldata zullen vooral de vrijdag avond worden , de zaterdag middag en avond , de zondag en ook de maandag avond.
Alles zal op de netten 1 tm 4 worden uitgezonden en op de watch versie de online

Voor clubs betekend dit dus veel meer zichtbaarheid , zeker voor MVV die dus vanaf de zomerstop het moeten stellen zonder rugsponsor en broeksponsor
Ook de positie van Maastricht Region is een verkoopbare plek die nu niks oplevert.
MVV heeft dus in dit lopende seizoen een flink tekort commercieel op de bovengenoemde plekken, maar nu vanaf de winterstop de TV prominent aanwezig zal zijn moet MVV in staat zijn om dit snel in te passen en te verkopen

Maar niet MVV is de grote winnaar van deze deal, het zijn de Amerikanen die straks een meerderheid van de aandelen in bezit krijgen en dit geld eigenlijk al direct gedekt hebben van ESPN .
Want hoe zit het nu , MVV zal ergens rond de 650.000 aan TV gelden ontvangen per jaar( op dit moment) , dit bedrag gaat in de nieuwe deal naar circa 1,1 miljoen per jaar voor MVV een stijging van circa 500.000 per jaar en dat 5 jaar lang gegarandeerd ! Dat is een bedrag van 2,5 miljoen extra !

Het leuke is dat ESPN ( Disney) dit al gaat uitbetalen in 2024 in gedeeltes en dan 5 jaar lang , dus ondanks dat de oude deal nog loopt tot 2025 wordt er in 2024 al betaalt voor de nieuwe deal .
Er gaan dus tonnen aan Euro's in de club kas van MVV stromen .

Al de extra die de Amerikanen hier gaan doen komen voor een groot deal uit de deal van Disney, een nieuwe trainingscomplex van circa 1 miljoen betaalt indirect Disney .
De Amerikanen krijgen straks me een hele goedkope ingreep er heel veel voor terug en hun risico is eigenlijk al gedekt , daarbij gaan ze , want daar gaat t ze echt om vastgoed positie's in Maastricht en de regio kunnen aankopen /werven .door allerlei contacten in de regio en de gemeente's

De strekking van dit verhaal is, het lijkt dat MVV de Amerikanen helemaal niet nodig gehad met de aankomende deal van Disney als het gaat om diverse investeringen te kunnen doen .

Nu hoop ik dat de Amerikanen me positief gaan verrassen en dat we investeringen van hun een stabiele topper van MVV gaan maken in de KKD maar ik voorzie een hele andere strategie en dat is niet onze voetbalclub maar dat is het vastgoed van Maastricht en de regio als inzet en MVV is een leuk extraatje , zeg maar een "kruiwagen"
en zoals geschreven Disney staat bijna garant voor het tekort ( of staat garant) van MVV met de extraatje 's
Slim van de Amerikanen , en zoals al zo vaak geschreven is het zonde dat onze club aan slechts 1 aanbieder in de markt nu wordt verkocht zonder dat de markt zijn werk hadden kunnen doen en dat is de beste deal voor MVV Maastricht eruit te halen! Bij slechts 1 partij weet je zeker dat je nooit de beste deal krijgt. De verkoop van de club hoe t is gegaan is een mijn ogen een strategische blunder geweest en voornamelijk door gebrek aan kwaliteit , netwerk en kennis van de personen die hieraan hebben gewerkt !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2023 18:24
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #22

Napoleon schreef : De Amerikaanse investeerders vallen letterlijk met de neus in de boter !

Nu de nieuwe ESPN ( Disney) deal rond is gaan clubs er mega veel aan verdienen , nu wordt er 80 miljoen jaarlijks uitgekeerd straks 150 miljoen per jaar.
Wat betekend dat nu voor MVV , nu heel veel , alle matchen worden na de winterstop live uitgezonden . De speeldata zullen vooral de vrijdag avond worden , de zaterdag middag en avond , de zondag en ook de maandag avond.
Alles zal op de netten 1 tm 4 worden uitgezonden en op de watch versie de online

Voor clubs betekend dit dus veel meer zichtbaarheid , zeker voor MVV die dus vanaf de zomerstop het moeten stellen zonder rugsponsor en broeksponsor
Ook de positie van Maastricht Region is een verkoopbare plek die nu niks oplevert.
MVV heeft dus in dit lopende seizoen een flink tekort commercieel op de bovengenoemde plekken, maar nu vanaf de winterstop de TV prominent aanwezig zal zijn moet MVV in staat zijn om dit snel in te passen en te verkopen

Maar niet MVV is de grote winnaar van deze deal, het zijn de Amerikanen die straks een meerderheid van de aandelen in bezit krijgen en dit geld eigenlijk al direct gedekt hebben van ESPN .
Want hoe zit het nu , MVV zal ergens rond de 650.000 aan TV gelden ontvangen per jaar( op dit moment) , dit bedrag gaat in de nieuwe deal naar circa 1,1 miljoen per jaar voor MVV een stijging van circa 500.000 per jaar en dat 5 jaar lang gegarandeerd ! Dat is een bedrag van 2,5 miljoen extra !

Het leuke is dat ESPN ( Disney) dit al gaat uitbetalen in 2024 in gedeeltes en dan 5 jaar lang , dus ondanks dat de oude deal nog loopt tot 2025 wordt er in 2024 al betaalt voor de nieuwe deal .
Er gaan dus tonnen aan Euro's in de club kas van MVV stromen .

Al de extra die de Amerikanen hier gaan doen komen voor een groot deal uit de deal van Disney, een nieuwe trainingscomplex van circa 1 miljoen betaalt indirect Disney .
De Amerikanen krijgen straks me een hele goedkope ingreep er heel veel voor terug en hun risico is eigenlijk al gedekt , daarbij gaan ze , want daar gaat t ze echt om vastgoed positie's in Maastricht en de regio kunnen aankopen /werven .door allerlei contacten in de regio en de gemeente's

De strekking van dit verhaal is, het lijkt dat MVV de Amerikanen helemaal niet nodig gehad met de aankomende deal van Disney als het gaat om diverse investeringen te kunnen doen .

Nu hoop ik dat de Amerikanen me positief gaan verrassen en dat we investeringen van hun een stabiele topper van MVV gaan maken in de KKD maar ik voorzie een hele andere strategie en dat is niet onze voetbalclub maar dat is het vastgoed van Maastricht en de regio als inzet en MVV is een leuk extraatje , zeg maar een "kruiwagen"
en zoals geschreven Disney staat bijna garant voor het tekort ( of staat garant) van MVV met de extraatje 's
Slim van de Amerikanen , en zoals al zo vaak geschreven is het zonde dat onze club aan slechts 1 aanbieder in de markt nu wordt verkocht zonder dat de markt zijn werk hadden kunnen doen en dat is de beste deal voor MVV Maastricht eruit te halen! Bij slechts 1 partij weet je zeker dat je nooit de beste deal krijgt. De verkoop van de club hoe t is gegaan is een mijn ogen een strategische blunder geweest en voornamelijk door gebrek aan kwaliteit , netwerk en kennis van de personen die hieraan hebben gewerkt !


Hahaha, ja lekker Napoleon. Want jij wist dit natuurlijk al 2 jaar geleden toen de gesprekken begonnen....

Het is natuurlijk veel te kort door de bocht wat je allemaal roept. Alle KKD clubs gaan groeien in inkomsten, dus alle budgetten zullen stijgen.
Spelerssalarissen bijvoorbeeld zullen even hard meestijgen omdat alle clubs meer te besteden hebben. Het is dus echt niet zo dat we opeens 5 ton per jaar overhouden.
God wat ben ik blij dat jij geen rol binnen MVV hebt, want jij zou op basis van dit verhaal blijkbaar al een miljoen aan het uitgeven zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2024 22:41
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #23
Nagenoeg alle KKD wedstrijden live vanaf komend weekend.

www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/1319857...nden-overeenkomst-af
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2024 08:20
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #24

Lassie80 schreef : Nagenoeg alle KKD wedstrijden live vanaf komend weekend.

www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/1319857...nden-overeenkomst-af


Belangrijke passage in mijn ogen uit dit artikel:
"Omdat het echter niet mogelijk is gebleken om lopende dit seizoen structureel spreiding aan te brengen in de speeldagen en aftraptijden van de Keuken Kampioen Divisie, kan het voorkomen dat op een speeldag een of twee wedstrijden niet live uitgezonden kunnen worden."

Ik vrees dat we komend seizoen dus de gekste aanvangstijden én speeldagen gaan krijgen. Uiteraard geen primetime, want dat hoort bij eredivisie.
Maar gaan we de 2e Bundesliga achterna, zodat wij het "voorgerecht" zijn? Dan speel je dus wedstrijden om 19u op vrijdagavond, of om 12u/13u op zaterdagmiddag etc etc.
We moeten het natuurlijk eerst zien, maar vrees dat dit negatieve gevolgen zal hebben voor de fans die IN het stadion zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2024 08:40
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #25
Ik denk dat dit samen met de Eredivisie best kan, als je ziet hoe de wedstrijden in de Eredivisie zijn verspreid, bijvoorbeeld komend weekend:

Vrijdag
- 20:00 1 Eredivisie + 2 KKD

Zaterdag
- 18:45 1 Eredivisie
- 20:00 1 Eredivisie + 2 KKD
- 21:00 1 Eredivisie

Zondag
- 12:15 1 Eredivisie + 2 KKD
- 14:30 2 Erdivisie
- 16:45 1 Eredivisie + 2 KKD
- 20:00 1 Eredivisie + 2 KKD

Misschien even makkelijk gezegd, maar de Jong ploegen zouden zelf liever niet gelijktijdig spelen met de Eredivisie ploeg, de andere 16 clubs zou dat alleen maar goed uitkomen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2024 11:44
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #26

Maosbrögk schreef :

Lassie80 schreef : Nagenoeg alle KKD wedstrijden live vanaf komend weekend.

www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/1319857...nden-overeenkomst-af


Belangrijke passage in mijn ogen uit dit artikel:
"Omdat het echter niet mogelijk is gebleken om lopende dit seizoen structureel spreiding aan te brengen in de speeldagen en aftraptijden van de Keuken Kampioen Divisie, kan het voorkomen dat op een speeldag een of twee wedstrijden niet live uitgezonden kunnen worden."

Ik vrees dat we komend seizoen dus de gekste aanvangstijden én speeldagen gaan krijgen. Uiteraard geen primetime, want dat hoort bij eredivisie.
Maar gaan we de 2e Bundesliga achterna, zodat wij het "voorgerecht" zijn? Dan speel je dus wedstrijden om 19u op vrijdagavond, of om 12u/13u op zaterdagmiddag etc etc.
We moeten het natuurlijk eerst zien, maar vrees dat dit negatieve gevolgen zal hebben voor de fans die IN het stadion zitten.


Dit is niet het geval. Alle wedstrijden worden uitgezonden op TV en ESPN Watch.

Hier staat het beter beschreven:
www.bright.nl/nieuws/1178882/alleen-stre...jden-niet-op-tv.html
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2024 11:49
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #27
Ook in het door jou aangedragen artikel staat deze pasage:

Sommige wedstrijden niet live
De wedstrijden uit de KKD worden volgens ESPN 'waar mogelijk' uitgezonden, maar het kan gebeuren dat een duel helemaal niet live wordt gebracht, niet via tv en niet via streaming. "Omdat het niet mogelijk is gebleken om lopende dit seizoen structureel spreiding aan te brengen in de speeldagen en aftraptijden van de Keuken Kampioen Divisie, kan het voorkomen dat op een speeldag een of twee wedstrijden niet live uitgezonden kunnen worden", aldus ESPN in een toelichting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2024 11:56 07 feb 2024 11:57 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #28

Sjappie schreef : Ook in het door jou aangedragen artikel staat deze pasage:

Sommige wedstrijden niet live
De wedstrijden uit de KKD worden volgens ESPN 'waar mogelijk' uitgezonden, maar het kan gebeuren dat een duel helemaal niet live wordt gebracht, niet via tv en niet via streaming. "Omdat het niet mogelijk is gebleken om lopende dit seizoen structureel spreiding aan te brengen in de speeldagen en aftraptijden van de Keuken Kampioen Divisie, kan het voorkomen dat op een speeldag een of twee wedstrijden niet live uitgezonden kunnen worden", aldus ESPN in een toelichting.


Juist. Maar, zoals in de bijlage te zien is, worden alle wedstrijden aankomende vrijdag uitgezonden op hetzelfde en normale tijdstip. Het punt is, ik denk dat het wel meevalt qua rare speel dagen en tijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2024 12:07
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #29
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Ik hoop niet dat het ook eem middel wordt om uitfans te gaan verbieden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2024 12:29
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Gaat ESPN alle KKD-wedstrijden live uitzenden? #30
@Sjappie en @MF: de artikelen gaan over de uitzendingen DIT seizoen. Daar kunnen ze geen andere afspraken meer maken met de clubs. Dit seizoen zal er dus niets meer wijzigen aan de speeldata/tijdstippen. De afspraken voor volgend seizoen en het speelplan voor volgend seizoen moeten nog gemaakt worden. Dus daar zit mijn vrees.
Het is niet rendabel voor ESPN om teveel wedstrijden tegelijk uit te zenden, dus zal er spreiding komen, dat kan niet anders. Commercieel gezien is dat ook logisch.
Voor ons als fysieke bezoekers van thuis- e/o uitwedstrijden zal dit denk ik wel impact gaan hebben. Dat gebeurt in alle landen waarbij meer competities live worden uitgezonden.
Maar goed: we gaan het zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden