Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV

18 sept 2023 15:10 19 sept 2023 01:55 door Ben Salemans.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #1
Op het veld moet het gebeuren voor MVV. Natuurlijk. Maar wat speelt er allemaal achter de schermen? Hoe gaat het met de Amerikaanse investeerder? Wat zijn de plannen voor supporters en sponsoren? Wat komt er allemaal kijken bij kaartverkoop of communicatie? Met de serie ‘Op Kentoer’ geeft MVV op gezette tijden een inkijkje in wat er speelt.

In aflevering 1: Laura van Leeuwen.

Laat ik beginnen met te zeggen dat het me ontzettend goed bevalt bij MVV. In de voorbereiding op mijn aantreden als algemeen directeur heb ik met heel wat mensen gesproken over wat me te wachten zou staan. Tachtig procent daarvan is uitgekomen, dat zijn ook exact de dingen waarvoor ik deze stap heb gezet. Die andere twintig procent zijn de zaken waar je vooraf geen voorspelling op kan doen, zoals een afgekeurd kunstgrasveld in mijn tweede week. Het voordeel is wel geweest dat ik meteen een intensieve relatie heb kunnen opbouwen met de gemeente. Ze hebben een ontzettend constructieve houding aangenomen, net als de leverancier van het veld. Dat is belangrijk, want als club heb je invloed op een deel van het proces. We zijn vaak afhankelijk van derden. Door het vervangen van het veld heb ik in razend tempo mensen en processen leren kennen.

Vaak krijg ik de vraag waarom ik voor MVV heb gekozen. Voor mijzelf staan groei en ontwikkeling centraal. Daarom vind ik het ook zo mooi om in voetbal te werken. Iedere dag bezig zijn met talentontwikkeling, op en buiten het veld. Ik heb daarop een duidelijke visie, die ik graag in de praktijk wil toepassen. Het mag meer gaan over de mens achter de speler en er mag nu al aandacht besteed worden aan het leven na(ast) de voetbal carrière. Dat komt samen bij MVV. Een ontwikkelclub waar talentontwikkeling op en naast het veld centraal staat, waar er met veel creativiteit en weinig middelen een verschil gemaakt moet worden ten opzichte van andere clubs. In een stad die na 23 jaar eerste divisie nog steeds achter de club staat, een stad waar ik nu al verliefd op ben. Tot slot zorgt de overname door de Amerikanen voor de groei waar we allemaal op zitten te wachten.

Dat is ook het moment waarop we echt stappen kunnen gaan zetten. Natuurlijk volg ik de berichten over de sluiting van de Gouden Ster en de faciliteiten in het stadion. Vanaf mijn eerste dag zijn we vanuit de club met de gemeente bezig om de supporters een alternatief voor de Gouden Ster te bieden. We hebben hier nu ook de supporters van de Angel-Side bij betrokken. Het is voor mij zoeken geweest om alle verschillende belangen bij elkaar te brengen. Voor de Gouden Ster hebben we de komende wedstrijden een alternatief buiten. Daarnaast gaan we een investering doen om tijdens de koudere maanden binnen een feestje te kunnen vieren. We zullen onze partners benaderen om dit gezamenlijk mogelijk te maken. De financiële situatie van onze club is nog altijd niet van dien aard dat we zomaar even kleine of grote verbouwingen kunnen doen. We hebben het afgelopen seizoen met een flink verlies afgesloten. Om onze licentie dit seizoen te behouden zijn er deze zomer een aantal ondernemers uit Maastricht samen met de Amerikaanse investeerders over de brug gekomen met leningen en garantstellingen. We mogen deze mannen echt mega dankbaar zijn. Onze Amerikaanse investeerders zijn gelukkig niet van de financiële situatie in paniek geraakt. Zij zien de overname van de club met vertrouwen tegemoet. Alle stukken zijn ingediend bij de KNVB, we hopen heel snel groen licht te krijgen zodat we samen de volgende stappen voor MVV kunnen zetten.

Samen is een woord dat overigens echt bij MVV past. Ik ben onder de indruk geraakt van de vele mensen die op een of andere manier aan deze club verbonden zijn. Het rood-witte hart klopt hier echt heel sterk, bij heel veel mensen. Van de Angel-Side tot alle vrijwilligers, van de ledenraad tot Veer Zien MVV en alles daartussen in. Met Ronny van Geneugden en Ron Elsen heb ik bovendien twee geweldige professionals om me heen die op technisch vlak en voor de Academy de juiste stappen zetten. Ook op kantoor zit een prima team en geeft iedereen 200 procent voor onze club. Natuurlijk kunnen er zaken beter, bijvoorbeeld de communicatie rondom uitwedstrijden of de Gouden Ster. Dat krijgen we dan ook meteen terug en dat geeft ons de kans om het beter te doen. We blijven onze verantwoordelijkheid nemen en blijf ons daar op wijzen. Het liefst wel op een constructieve manier. Zo bouwen we samen verder aan de toekomst van MVV.

Ook op commercieel vlak hebben we de ambitie om verder te professionaliseren. Op zoek naar de win-win met onze huidige en nieuwe partners. Met Melina Luijendijk hebben we de positie van commercieel manager ingevuld. We gaan in kaart brengen wat er is, wat er loopt, we willen het zakelijk netwerk rondom MVV verder versterken én uitbouwen. Bovenal willen we naast het zakelijke meer aandacht geven aan het persoonlijke contact. Een zakelijke deal is voor ons een persoonlijke deal, waarin beide partijen een verantwoordelijkheid hebben om het beste in elkaar naar boven te brengen.

Kortom: genoeg werk aan de winkel. Sommige zaken gaan snel, andere wellicht minder snel dan iedereen wil en hoopt. Dat snap ik maar al te goed, zo voelt het voor mij ook. Er komen interessante ontwikkelingen aan om deze familieclub, diepgeworteld in Maastricht en de Maastrichtse samenleving, structureel beter te laten presteren. Op meerdere vlakken dan alleen sportief.

Laura van Leeuwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 15:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #2
duidelijk verhaal van van Leeuwen.
Met leningen en garantstellingen ( en een dik verlies ) hebben we dus een licentie gekregen, knap in een sportief top jaar en veel publiek !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 15:17
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #3

Napoleon schreef : Op het veld moet het gebeuren voor MVV. Natuurlijk. Maar wat speelt er allemaal achter de schermen? Hoe gaat het met de Amerikaanse investeerder? Wat zijn de plannen voor supporters en sponsoren? Wat komt er allemaal kijken bij kaartverkoop of communicatie? Met de serie ‘Op Kentoer’ geeft MVV op gezette tijden een inkijkje in wat er speelt.

In aflevering 1: Laura van Leeuwen.

Laat ik beginnen met te zeggen dat het me ontzettend goed bevalt bij MVV. In de voorbereiding op mijn aantreden als algemeen directeur heb ik met heel wat mensen gesproken over wat me te wachten zou staan. Tachtig procent daarvan is uitgekomen, dat zijn ook exact de dingen waarvoor ik deze stap heb gezet. Die andere twintig procent zijn de zaken waar je vooraf geen voorspelling op kan doen, zoals een afgekeurd kunstgrasveld in mijn tweede week. Het voordeel is wel geweest dat ik meteen een intensieve relatie heb kunnen opbouwen met de gemeente. Ze hebben een ontzettend constructieve houding aangenomen, net als de leverancier van het veld. Dat is belangrijk, want als club heb je invloed op een deel van het proces. We zijn vaak afhankelijk van derden. Door het vervangen van het veld heb ik in razend tempo mensen en processen leren kennen.

Vaak krijg ik de vraag waarom ik voor MVV heb gekozen. Voor mijzelf staan groei en ontwikkeling centraal. Daarom vind ik het ook zo mooi om in voetbal te werken. Iedere dag bezig zijn met talentontwikkeling, op en buiten het veld. Ik heb daarop een duidelijke visie, die ik graag in de praktijk wil toepassen. Het mag meer gaan over de mens achter de speler en er mag nu al aandacht besteed worden aan het leven na(ast) de voetbal carrière. Dat komt samen bij MVV. Een ontwikkelclub waar talentontwikkeling op en naast het veld centraal staat, waar er met veel creativiteit en weinig middelen een verschil gemaakt moet worden ten opzichte van andere clubs. In een stad die na 23 jaar eerste divisie nog steeds achter de club staat, een stad waar ik nu al verliefd op ben. Tot slot zorgt de overname door de Amerikanen voor de groei waar we allemaal op zitten te wachten.

Dat is ook het moment waarop we echt stappen kunnen gaan zetten. Natuurlijk volg ik de berichten over de sluiting van de Gouden Ster en de faciliteiten in het stadion. Vanaf mijn eerste dag zijn we vanuit de club met de gemeente bezig om de supporters een alternatief voor de Gouden Ster te bieden. We hebben hier nu ook de supporters van de Angel-Side bij betrokken. Het is voor mij zoeken geweest om alle verschillende belangen bij elkaar te brengen. Voor de Gouden Ster hebben we de komende wedstrijden een alternatief buiten. Daarnaast gaan we een investering doen om tijdens de koudere maanden binnen een feestje te kunnen vieren. We zullen onze partners benaderen om dit gezamenlijk mogelijk te maken. De financiële situatie van onze club is nog altijd niet van dien aard dat we zomaar even kleine of grote verbouwingen kunnen doen. We hebben het afgelopen seizoen met een flink verlies afgesloten. Om onze licentie dit seizoen te behouden zijn er deze zomer een aantal ondernemers uit Maastricht samen met de Amerikaanse investeerders over de brug gekomen met leningen en garantstellingen. We mogen deze mannen echt mega dankbaar zijn. Onze Amerikaanse investeerders zijn gelukkig niet van de financiële situatie in paniek geraakt. Zij zien de overname van de club met vertrouwen tegemoet. Alle stukken zijn ingediend bij de KNVB, we hopen heel snel groen licht te krijgen zodat we samen de volgende stappen voor MVV kunnen zetten.

Samen is een woord dat overigens echt bij MVV past. Ik ben onder de indruk geraakt van de vele mensen die op een of andere manier aan deze club verbonden zijn. Het rood-witte hart klopt hier echt heel sterk, bij heel veel mensen. Van de Angel-Side tot alle vrijwilligers, van de ledenraad tot Veer Zien MVV en alles daartussen in. Met Ronny van Geneugden en Ron Elsen heb ik bovendien twee geweldige professionals om me heen die op technisch vlak en voor de Academy de juiste stappen zetten. Ook op kantoor zit een prima team en geeft iedereen 200 procent voor onze club. Natuurlijk kunnen er zaken beter, bijvoorbeeld de communicatie rondom uitwedstrijden of de Gouden Ster. Dat krijgen we dan ook meteen terug en dat geeft ons de kans om het beter te doen. We blijven onze verantwoordelijkheid nemen en blijf ons daar op wijzen. Het liefst wel op een constructieve manier. Zo bouwen we samen verder aan de toekomst van MVV.

Ook op commercieel vlak hebben we de ambitie om verder te professionaliseren. Op zoek naar de win-win met onze huidige en nieuwe partners. Met Melina Luijendijk hebben we de positie van commercieel manager ingevuld. We gaan in kaart brengen wat er is, wat er loopt, we willen het zakelijk netwerk rondom MVV verder versterken én uitbouwen. Bovenal willen we naast het zakelijke meer aandacht geven aan het persoonlijke contact. Een zakelijke deal is voor ons een persoonlijke deal, waarin beide partijen een verantwoordelijkheid hebben om het beste in elkaar naar boven te brengen.

Kortom: genoeg werk aan de winkel. Sommige zaken gaan snel, andere wellicht minder snel dan iedereen wil en hoopt. Dat snap ik maar al te goed, zo voelt het voor mij ook. Er komen interessante ontwikkelingen aan om deze familieclub, diepgeworteld in Maastricht en de Maastrichtse samenleving, structureel beter te laten presteren. Op meerdere vlakken dan alleen sportief.

Laura van Leeuwen.


Onbegrijpelijk.

• Aandelen verkocht.
• Top seizoen (5e).
• inkomsten ontvangen van uitgaande spelers.
• vol stadion.

En alsnog een flink verlies. Zorgwekkend. De tekorten zijn waarschijnlijk ook deels gedekt met het geld van de aandelen en de inkomsten van uitgaande spelers.

Zeer benieuwd na het jaarverslag.

Ik ben ook benieuwd of jij meer weet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Brncic, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 15:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #4
[
Onbegrijpelijk.

• Aandelen verkocht.
• Top seizoen (5e).
• inkomsten ontvangen van uitgaande spelers.
• vol stadion.

En alsnog een flink verlies. Zorgwekkend. De tekorten zijn waarschijnlijk ook deels gedekt met het geld van de aandelen en de inkomsten van uitgaande spelers.

Zeer benieuwd na het jaarverslag.

Ik ben ook benieuwd of jij meer weet?[/quote]

of de inkomsten van transfers verwerkt zijn van dit seizoen niet , maar die van vorig seizoen natuurlijk wel

Verlies zit ergens rond de 700.000 en dat is idd fors , MVV heeft onder Noor 3 jaar lang verlies weten te maken , zat ook corona jaren bij. Maar dat maakt ( volgens mij) bij zijn "beleid " niks uit , die man is geboren om verlies te maken in bedrijven

Maar goed de scherven moeten worden opgeruimd en nieuwe bezems vegen schoon , de aandelen deal moet wel door gaan anders hebben we een dik probleem ( ik ga er vanuit dat dit zonder meer gaat lukken)

Maar als je gewoon eens heel simpel kijkt onder de bestuurshamer van voorzitter Joris hoe de club weggezakt is ( vooral financieel) met 1jaar een sportieve opleving dan is een doos tissues niet genoeg voor me . Het is een aan een schakeling van een dalende trend , met voor mij nog steeds het diepte punt de verkoop van de club in deze fase , we moesten verkopen !

En die Joris zit er nog steeds , hoe dik moet de plank zijn voor zijn hoofd ! ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 15:56 18 sept 2023 15:57 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #5
Voordat wij weer mensen voor de bus gaan gooien Napoleon weet jij ook dat als er zaken worden aanbesteed/projecten worden opgestart dat dit het eerste jaar veel kosten met zich mee brengt en de jaren erop moet renderen. Met zo een kleine begroting zo een verlies maken is een schande/slecht management maar ik weet niet wat de meer jaren begroting/doelen waren en dat dit misschien in jaar 2/3/4 wel positief uitpakt. Dat Noor plotseling vertrok was natuurlijk wel een teken aan de wand voor mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 15:59 18 sept 2023 16:01 door MF.
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #6

Napoleon schreef : [
Onbegrijpelijk.

• Aandelen verkocht.
• Top seizoen (5e).
• inkomsten ontvangen van uitgaande spelers.
• vol stadion.

En alsnog een flink verlies. Zorgwekkend. De tekorten zijn waarschijnlijk ook deels gedekt met het geld van de aandelen en de inkomsten van uitgaande spelers.

Zeer benieuwd na het jaarverslag.

Ik ben ook benieuwd of jij meer weet?


of de inkomsten van transfers verwerkt zijn van dit seizoen niet , maar die van vorig seizoen natuurlijk wel

Verlies zit ergens rond de 700.000 en dat is idd fors , MVV heeft onder Noor 3 jaar lang verlies weten te maken , zat ook corona jaren bij. Maar dat maakt ( volgens mij) bij zijn "beleid " niks uit , die man is geboren om verlies te maken in bedrijven

Maar goed de scherven moeten worden opgeruimd en nieuwe bezems vegen schoon , de aandelen deal moet wel door gaan anders hebben we een dik probleem ( ik ga er vanuit dat dit zonder meer gaat lukken)

Maar als je gewoon eens heel simpel kijkt onder de bestuurshamer van voorzitter Joris hoe de club weggezakt is ( vooral financieel) met 1jaar een sportieve opleving dan is een doos tissues niet genoeg voor me . Het is een aan een schakeling van een dalende trend , met voor mij nog steeds het diepte punt de verkoop van de club in deze fase , we moesten verkopen !

En die Joris zit er nog steeds , hoe dik moet de plank zijn voor zijn hoofd ! ?[/quote]

Bedankt voor je reactie.

Zorgwekkend.

24% van de aandelen verkocht voor 730K (eerste pakket.)

(Het tweede pakket) kan ook gekocht worden voor 730K.

Voor 1.5 miljoen ben je de club al voor 48% kwijt.

Ik ben bang dat het tweede pakket ook gebruik gaat worden om de schulden te dekken.

Kortom, je hebt 48% van de aandelen verkocht en je bent nog steeds geen stap verder.

Uiteindelijk zullen de Amerikanen ook de overige 52% willen hebben. Indien ze de volledige 100% in bezit hebben, kunnen ze meerdere dingen doen.

• de aandelen markt.
• overgaan tot koop van het stadion.

Gezien de achtergrond van de aandeelhouders. Vastgoed etc, kan het beide kanten opgaan.

Ze kunnen natuurlijk ook op een andere manier de aandelen laten stijgen.

• investeren in het stadion.
• investeren in de selectie.

Laten we hopen dat de Amerikanen goede intenties hebben met onze club.

(Het bovenstaande is niet gebaseerd op feiten.)

Het is zaak dat de Amerikanen schoon schip gaan maken. De juiste mensen neerzetten op de juiste plek. Er gaat zoveel mis binnen de BV. Op papier een professionele club, maar, in de werkelijkheid amateuristisch.

Het enige lichtpuntje is Laura. Het zal tijd kosten om de rotzooi schoon te vegen.

Er is genoeg personeel dat niet thuishoort bij een BV van deze grote. En dat blijft niet alleen bij Joris. Ik zal geen namen noemen maar, iemand met een beetje inzicht weet wel wie ik bedoel.

Zo zonde en pijnlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 16:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #7

Strucht schreef : Voordat wij weer mensen voor de bus gaan gooien Napoleon weet jij ook dat als er zaken worden aanbesteed/projecten worden opgestart dat dit het eerste jaar veel kosten met zich mee brengt en de jaren erop moet renderen. Met zo een kleine begroting zo een verlies maken is een schande/slecht management maar ik weet niet wat de meer jaren begroting/doelen waren en dat dit misschien in jaar 2/3/4 wel positief uitpakt. Dat Noor plotseling vertrok was natuurlijk wel een teken aan de wand voor mij.


Ik gooi niemand voor de bus dat hebben de mensen in kwestie al lang zelf gedaan . Ik zou dan wel eens willen weten welke projecten van MVV moeten gaan renderen de komende jaren , waar doel jij dan op ? Maastricht Region dat heeft idd geld gekost en dat komt echt niet van de grond .
Andere projecten ( commercieel ) zijn mij niet bekend.

Maar men heeft verleden jaar dus blijkbaar ver boven zijn financiele stand geleefd en die pijn wordt nu " gepakt" en het opzeggen in Januari van Noor was gewoon heel duidelijk waarom .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 18:03
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #8
IK wacht even op de reactie van Boschpoort. Hij heeft meestal gedegen achtergrondkennis. Het neemt niet weg dat Noor verantwoordelijk kan worden gehouden voor een ijselijk financieel klimaat. Ik denk ook dat we gezamenlijk Laura veel steun moeten geven, zij zal het niet eenvoudig hebben en toch alles in het werk stellen voor "Us Mvv-ke"!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 18:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #9

De Zwarte Vogel schreef : IK wacht even op de reactie van Boschpoort. Hij heeft meestal gedegen achtergrondkennis. Het neemt niet weg dat Noor verantwoordelijk kan worden gehouden voor een ijselijk financieel klimaat. Ik denk ook dat we gezamenlijk Laura veel steun moeten geven, zij zal het niet eenvoudig hebben en toch alles in het werk stellen voor "Us Mvv-ke"!



Noor was directeur van de BV , geen aandeelhouder van de BV . Hij was ZZP'er en liet zich inhuren
MVV zelf , toen met Noor als Directeur hebben een rechtszaak aangespannen tegen de adviseur van MVV Thoma meen ik inzake de gemiste te laat ingediende NOW. MVV heeft toen bot gevangen bij de rechtbank
Wellicht als er dubieus handelen dan wel fraudeleus handelen danwel verwijtbaar handelen Noor verweten kan worden dan je wellicht een zaak hebt , maar ja !
Maar dan nog , de wel bekende kale kip .... er valt niks bij Erik Noor te halen en als ik MVV was zou ik daar ook geen energie meer in stoppen.
We moeten vooruit, deze erfenis hebben we nog cadeau gekregen van hem !

Neemt niet weg idd dat Laura steun nodig heeft en moet gaan verdienen daar ben ik t met je eens maar ze zal ook moeten leveren !
Harstikke leuk allemaal groei en ontwikkelen en ook persoonlijk groei... het gaat om MVV en niks anders en medewerkers van laag tot hoog zijn ondergeschikt en dienen het doel MVV !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 18:47 18 sept 2023 18:52 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #10
7 ton...en dat tegen nog meer leningen en garantstellingen. Zit daar meteen de verbouwing van de business club in ? Even afwachten of in dit bedrag enige nuances zitten. Maar ondertussen werd Noor, die zich er eerder tussen uitmaakte, op het veld uitgezwaaid als degene die het allemaal wel even regegeld had. De resultaten van de afgelopen twee seizoenen kunnen nooit zonder maatregelen blijven. In de rvc zit sinds kort zelfs Bob Heere van investeerder WSH. Tenminste, zo zou het in het echte bedrijfsleven wel gebeuren. Noor kan blijkbaar niets meer mee gedaan worden (of is die alsnog persoonlijk aansprakelijk als oud bestuurder zelfs als zzp'er?), het bestuur wel, minimaal in de persoon van Jöris. Zoniet is het nog steeds de onprofessionele organisatie als voorheen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 18:58 18 sept 2023 19:19 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #11
Napoleon en Laura alle twee klare teksten,ben blij dat Laura nu met deze blog met het overlevingsverhaal naar buiten komt!
Eerlijk is eerlijk Napoleon heeft vaker in zijn deelname aan het forum toch zeker voor 75/80% dit blogverhaal al weer gegeven!
Maar ik ben ook eerlijk heb ook al gedacht en vaker cijfers zien langs komen waar van ik hoopte dat ze niet waar zouden zijn!
Ik denk ook heel realistisch gesproken dat Mvv in heel zwaar weer heeft gezeten,en dank zij het Amerikaans verhaal incl de ondernemers hun licentie alsnog hebben verkregen!
We hebben als supporters niet veel te eisen te willen!
Wat wij allemaal willen is dat we er over een tiental jaren nog steeds naar het stadion kunnen gaan om die vaan us aon te moedigen!
Laten we hopen dat die Amerikaanse reddingsboei die ons toegeworpen is gebruiken om heelhuids deze fase te overleven!
Ik ga al van 1967 kijken en kan mij geen leven zonder MVV voorstellen,en wil daar ook niet aan denken!
Wij zijn nu eenmaal niet,,gezegend,,dat we het geld krijgen toegesmeten zoals die club uit de mijnstreek!
Iedere trouwe lezer hier op het forum weet dat ik vaak lange betogen hou in verschillende topics!
Eens te meer om te laten zien dat MVV een 24/7 situatie is en hoop dat nog lang mee te maken,kwa gezondheid op medisch gebied,en die gezondheid gun ik ook MVV maar dan op financieel gebied!….Mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, De Zwarte Vogel, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 21:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #12
Ieder woord dat nog aan die Noor besteed wordt is er één te veel.
Laten we het niet hebben over aansprakelijkstellingen. Dat speelt bij een faillissement.
Dankzij de Amerikaanse investeerders is dat voorlopig afgewend dus we moeten vooruit kijken. Gelukkig kan dat weer, al wil ik ook waken voor overdreven optimisme. Het is niet zo dat de zilvervloot is binnengevaren en we ongebreideld kunnen gaan shoppen op de spelersmarkt en het stadion verbouwen. WSH is wel goed maar geen kerkrade.
WSH zal zich vooral richten op professionalisering van de club. Ze weten dat daar nog heel veel stappen te maken zijn. Ook de supporters zijn in hun ogen heel belangrijk en goede voorzieningen worden ook als essentieel gezien. Maar uiteindelijk moet het hele verhaal wel gaan renderen. Dan helpt het natuurlijk niet als we keer op keer vermijdbare boetes krijgen omdat sommige personen zich niet kunnen gedragen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Punterke, Sjappie, jovkle, Brncic, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 23:54
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #13
Ik ben het helaas niet met eens Boschpoort , als je vergeet als de overheid je de helpende hand toe rijkt in een zeer moeilijke tijd en dan toch het na laat om een dood eenvoudig formuliertje in te zenden heb je ook geen recht van spreken. en Ja dit moet ook gevolgen hebben ....

en JA de keuze van Noort is een blamage ,met zeer veel consiquenties voor MVV dit kun je niet onder het tapijt wegvegen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2023 07:19
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #14
Toch schrikken dit. De licentie in gevaar geweest, dat is echt heel serieus. Ik vraag me dan echt af waar al dat geld (aandelentransactie, OneCasino, meer supporters) gebleven is. Boetes en veiligheid zal vast een deel van de oorzaak zijn, maar kan lang niet alles zijn.
Ik heb Noor zelf ook verdedigd, maar de balans begint wel heel kwalijk te worden: zeer slechte financiële situatie, luchtkastelen als supportershome en trainingsveld voor het stadion, maar gelukkig had hij een goede band met de supporters… Nee, Laura is niet te benijden.
Ik heb alleen één grote vraag/vrees: wat als de deal met de Amerikanen niet door gaat???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2023 08:45
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Blog 'Op Kentoer': info over en door MVV #15
Hoeveel schuld hebben we nu eigenlijk?
Vind het best schokkend want wat ik zo begreep toen was dat we een eigen vermogen hadden van +-8 ton. En zeg dat we nu een schuld van 1 miljoen hebben wat ik dacht ergens gelezen te gelezen hebben? + de investering van de amerikanen. Is toch al 2 miljoen minimaal weg? Waar is dit dan aan geinvesteerd of heen gegaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.358 seconden