Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!)

17 apr 2024 17:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #196

MMC schreef : Wij zijn op zoek naar 9 vrijwilligers die aanstaande zaterdag in het stadion willen collecteren, ben jij, of ken jij iemand? Stuur ons een privé bericht op onze sociale media of per mail. Uiteraard gaan alle inkomsten naar de crowdfunding van MVV.

Kan een mooie duit opleveren

Collecte is voor aanvang wedstrijd

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

of via onze socials op fb en insta.


Kan pinnen/ideal/etc of enkel cash?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2024 20:53
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #197
sjiek um te zien l donaasie vaanoet Belsj; Vak K Patro Maasmechelen!:applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2024 00:44
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #198

Brncic schreef : Bijzonder en lovenswaardig: studentenvereniging Tragos houdt een benefiet.


Ik ben benieuwd hoeveel de benefietavond van Tragos heeft opgeleverd. Tragos en andere MVV-sympathisanten waren donderdagavond 18 april in Hart van Nederland van SBS6 te zien. Hartverwarmend!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2024 00:51 19 apr 2024 00:52 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #199

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef : Tussenstand op donderdag 11 april 2024, 01:15u: via 1941 donaties is €80.500 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op vrijdag 12 april 2024, 21:25u: via meer dan 2000 donaties (namelijk 2006 donaties) is €86.782 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op dinsdag 16 april 2024, 20:45u: via 2087 donaties is €94.332 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op donderdag 18 april 2024, 23:45u: via 2119 donaties is €103.112 ingezameld van het inmiddels weer bijgestelde doelbedrag van €122.000 (= per levensjaar van MVV €1.000) .

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2024 13:00
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #200
Gein actie, mer wel 'n teike vaan vertrouwe..
Bestel dien nuij seizoenskaart, iech bin d'r kaomend sezoen weer bij!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2024 19:37 19 apr 2024 23:37 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #201
Op 9 april 2024 heb ik een artikel geschreven (2 pagina's plus bijlages) over MVV en de gemeente Maastricht. Ik laat daarin zien dat MVV een belangrijk sociaal en cultureel bindmiddel is voor vele duizenden inwoners van de stad Maastricht. De gemeente moet daarom MVV ondersteunen door bijv. de stadionhuurprijs te verlagen en door het stadion een grote opknapbeurt te geven. Ik wilde het artikel eigenlijk al op 9 april naar gemeenteraadsleden sturen, maar dacht toen dat de tijd daar nog niet rijp voor was.

Het is een vrij lange tekst geworden, zeker als je hem op een mobieltje leest. Maar het artikel zelf beslaat eigenlijk alleen de eerste 2 pagina’s. De pagina’s 3-11 zijn Bijlages, die de cijfers en gegevens in het artikel op de eerste 2 pagina’s ondersteunen. Dus zo lang is het artikel eigenlijk niet.

Je kunt het artikel plus Bijlages oppikken uit mijn Google Drive: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024 . Ook voeg ik het artikel in pdf-formaat als bijlage toe aan dit bericht.

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF





Groetjes van Ben Salemans


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2024 20:02
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #202
Prima stuk Ben, alles gebaseerd op feiten.
Hier kan de gemeente toch niet om heen zou je zeggen. Geen directe financiële steun, maar het stadion en faciliteiten opknappen zou het minste zijn wat de gemeente zou mogen.doen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 20:49
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #203
nog €18.379 te goon !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 22:24 20 apr 2024 22:25 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #204
Ik mocht vanavond met de collectebus rondgaan bij de entree ik krijg nog steeds kippenvel als de ik reacties van vele hoorde bij het,,bedelen,,!
Er is al veel opgehaald maar velen namen toch de moeite om toch nog een bijdrage te doen.
Ik was positief verrast wat ik allemaal zag verdwijnen zelfs redelijk wat biljetten van €50 in die bussen mensen dank daarvoor ben blij met de reacties en de donering.
Wat een avond op het veld en wat een beleving op de tribunes,de Tilburgers hebben tot de 93ste minuut met samen geknepen billen gezeten…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, Anna D., Sjonnie, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, bokkesprongen, ASR, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2024 22:33
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #205

opadiehard schreef : Ik mocht vanavond met de collectebus rondgaan bij de entree ik krijg nog steeds kippenvel als de ik reacties van vele hoorde bij het,,bedelen,,!
Er is al veel opgehaald maar velen namen toch de moeite om toch nog een bijdrage te doen.
Ik was positief verrast wat ik allemaal zag verdwijnen zelfs redelijk wat biljetten van €50 in die bussen mensen dank daarvoor ben blij met de reacties en de donering.
Wat een avond op het veld en wat een beleving op de tribunes,de Tilburgers hebben tot de 93ste minuut met samen geknepen billen gezeten…mvrgr Ampa.


groete MERCI voor je inzet Opa ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2024 01:13 21 apr 2024 05:52 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #206

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef :

Ben Salemans schreef : Tussenstand op donderdag 11 april 2024, 01:15u: via 1941 donaties is €80.500 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op vrijdag 12 april 2024, 21:25u: via meer dan 2000 donaties (namelijk 2006 donaties) is €86.782 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op dinsdag 16 april 2024, 20:45u: via 2087 donaties is €94.332 ingezameld.

Tussenstand crowdfundingactie op donderdag 18 april 2024, 23:45u: via 2119 donaties is €103.112 ingezameld.


De groei in de stand van de crowdfuningsactie lijkt flink te zijn afgeremd. Maar ik verwacht toch dat de groei nog doorzet. Zaterdagavond werd in De Geusselt gecollecteerd. Volgens 'onze' collectant opadiehard werden de collectebussen goed gevuld door de stadionbezoekers / MVV-fans. Ook werden de nieuwe sjaals van Veer Zien MVV goed verkocht. En als ik mij niet vergis moet de opbrengst van de benefietavond van studentenvereniging Tragos ook nog binnenkomen. Al met al zit er dus nog wat geld in de pijplijn voor de crowdfundingactie.

Tussenstand crowdfundingactie op zondag 21 april 2024, 01:00u: via 2145 donaties is €103.681 ingezameld.

www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2024 19:22
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #207
SAB VRAAGT COLLEGE VAN BURGEMEESTER EN WETHOUDER STADION TE SCHENKEN VOOR 0 EURO

De Sociaal Actieve Burgerpartij heeft het College van B&W verzocht om het voetbalstadion voor €0,- te schenken aan de betaalde voetbal organisatie MVV. Dit voorstel kan omdat in 2010 onderleiding van wijlen burgemeester Mans het stadion de Geusselt voor 1.8 miljoen door de gemeente is gekocht van MVV.

SAB is van mening dat deze schenking een passende oplossing zou zijn voor de financiële situatie waarin MVV zich momenteel bevindt. De schenking zal alleen worden uitgevoerd als door de technisch directeur wordt gekozen als onderdeel van het plan van het Ondernemers Collectief.

Jos Gorren fractievoorzitter van SAB toont diepe bewondering voor de betrokkenheid van de maastrichtse bevolking bij de situatie waarin MVV zich bevindt. Hij wijst op de crowdfundingactie waarvan de teller momenteel al boven de €110.000,- staat. Ook het initiatief van het Ondernemers Collectief dat meer dan 4 miljoen euro wil bijdragen om MVV financieel gezond te maken wordt geprezen.

SAB roept het college op om serieus te overwegen om MVV op deze manier te ondersteunen, niet alleen voor nu, maar ook voor de lange termijn. Hierdoor kan MVV mogelijk onafhankelijk blijven en een gezonde toekomst tegemoet gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2024 20:31
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #208
De gemeente kan misschien beter eerst het stadion flink opknappen en dan pas misschien teruggeven of terug verkopen aan MVV???


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2024 20:54 21 apr 2024 21:07 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 744
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #209
SAB wil zich plots wel erg profileren. Gemeente moet gewoon zorgen dat de geboden faciliteiten bij voetbal van de huidige tijd horen en gelijk staat aan de hoge huur. Of de huur flink verlagen. Wat heb je aan een kale betonnen bak waar de kantoren en andere ruimtes aan derden toebehoren. Gemeente lacht zich kapot, hebben jaren verzuimd iets te doen, zouden voor tonnen moeten investeren en dan voor nul overdoen aan mvv. Dan ligt de bal bij MVV en mvv heeft dat geld niet. Dan wordt het stadion net zo goed de sluitpost.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2024 21:08
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Acties om MVV te steunen (o.a. crowdfundingactie!) #210
Als stadion van M.V.V word en ze betalen geen huur meer
Kunnen ze van in plaats dat ze huur betalen steeds wat aan stadion doen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.476 seconden