Telstar-MVV

04 sept 2013 17:35
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Telstar-MVV #61

serke schreef : Denk dat we Tiny Ruijs gewoon zijn werk moeten laten doen, als dit spelersmateriaal begint te draaien komt het vanzelf goed.
Daarbij is iedere persoon anders, zowel supporters, spelers en ook trainers. Als iemand volgens jullie geen uitstraling heeft voor een camera hoeft hij per defenitie geen slecht persoon, speler of trainer te zijn. Rene was wat dat betreft wat aaibaarder, maar ik denk dat als dalijk alles een beetje op zijn plek gaat vallen, de meeste mensen niet meer klagen. Bij feyenoord is ook niet alles koek en ei maar blijven de supporters er wel voor de volle 100% achter staan, dit brengt werpt vroeg of laat zijn vruchten af geloof me!
Gr. Ser :thumbsup:


Het gaat niet om de uitstraling maar om zijn antwoorden die hij geeft en zijn uitspraken,die uitstraling heb ie nu eenmaal of je hebt het niet.
En ja wij staan 100 zo niet 200 % achter us MVVke dacht je dat we anders iedere uitwedstrijd present zouden zijn, al zou ie daar maar eens een duim opsteken naar de supporters van sjiek dat jullie er weer zijn maar dat kan er nog niet af!

En sorry wat bij feyenoord is intereseert me geen ene moer :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2013 17:51 04 sept 2013 17:52 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Telstar-MVV #62

marke schreef :

serke schreef : Denk dat we Tiny Ruijs gewoon zijn werk moeten laten doen, als dit spelersmateriaal begint te draaien komt het vanzelf goed.
Daarbij is iedere persoon anders, zowel supporters, spelers en ook trainers. Als iemand volgens jullie geen uitstraling heeft voor een camera hoeft hij per defenitie geen slecht persoon, speler of trainer te zijn. Rene was wat dat betreft wat aaibaarder, maar ik denk dat als dalijk alles een beetje op zijn plek gaat vallen, de meeste mensen niet meer klagen. Bij feyenoord is ook niet alles koek en ei maar blijven de supporters er wel voor de volle 100% achter staan, dit brengt werpt vroeg of laat zijn vruchten af geloof me!
Gr. Ser :thumbsup:

al zou ie daar maar eens een duim opsteken naar de supporters van sjiek dat jullie er weer zijn maar dat kan er nog niet af!

Nou nou, wat een schande!

Tiny heeft dit seizoen al vaak met de duimen omhoog gestaan of geklapt voor het publiek. Maargoed,dit gaat nergens over.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2013 18:07
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Telstar-MVV #63
Als je uren in een bus zit sjotelsplak en een draak van een wedstrijd ziet is dat wel het minste wat er gedaan kan worden, niet ?
Jij baseert je enkel op de thuiswedstrijden? Dat is trouwens vaker iets wat ik hier constateer een totaal verschillende beleving van mensen die alleen maar thuiswedstrijden bezoeken en de paar vaste getrouwen die alle uitwedstrijden aanwezig zijn. Daarom denk ik dat de vraag om een praatcafe niet zo stom is, internet is een slecht medium om te communiceren bij dit soort zaken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2013 18:10
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Telstar-MVV #64
Je kunt niet iedereen tevreden stellen, geef ze toch eens een kans, benieuwd wat er straks gezegd word als het wel draait. Trouwens heb ik alle respect voor de supporters die er altijd zijn !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2013 19:11 04 sept 2013 19:13 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Telstar-MVV #65

kribbebieter schreef : Als je uren in een bus zit sjotelsplak en een draak van een wedstrijd ziet is dat wel het minste wat er gedaan kan worden, niet ?
Jij baseert je enkel op de thuiswedstrijden? Dat is trouwens vaker iets wat ik hier constateer een totaal verschillende beleving van mensen die alleen maar thuiswedstrijden bezoeken en de paar vaste getrouwen die alle uitwedstrijden aanwezig zijn. Daarom denk ik dat de vraag om een praatcafe niet zo stom is, internet is een slecht medium om te communiceren bij dit soort zaken.

Afgelopen jaar heb ik ook een stuk of 10 uitwedstrijden meegenomen, alleen let ik niet echt op een trainer of hij een duimpje omhoog steekt of klapt. Het zou geen kwaad kunnen,een duimpje of klapje,maar ik probeer ook wat tegengewicht te geven tegen al die negatieve reacties op Ruijs.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.255 seconden