FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u

12 apr 2024 22:08
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #16
Laat Verberne maar blijven. Never change a winning team
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2024 22:09
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #17
Wat ben ik me weer een partijtje gruuts.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2024 22:09
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #18
Ongelofelijk knappe overwinning 1-3 (na een 1-0 achterstand) met goals van Remans, Livramento en Souren. We staan nu achtste!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2024 22:25 12 apr 2024 22:27 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #19
En tegen Willem 2 gaan we ook minimaal 1 punt pakken. Die hebben het altijd lastig in de geusselt. Supporters zijn er daar ook niet gerust op. Die komen misschiens wel een beetje met knikkende knietjes.
En de uitwedstrijd van dit seizoen kan ik ook nog zo voor de geest halen. Toen tikten we ze de eerste helft helemaal scheel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2024 22:41
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #20
Fantastisch! Wat een waanzinnig knap resultaat. Juist in deze periode. Chapeau!! Reclame voor onze club.
Verberne is in staat om 2 jaar achter elkaar met een Lada in de formule1 mee te doen om de prijzen.
Heeft de spelers ook juist geprikkeld in deze fase: speel jezelf maar in de picture.
Volgende week mooie topper tegen Willem2 (alhoewel zij wel kampioen moeten worden ipv Aachen-Nord)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2024 23:04 12 apr 2024 23:05 door Olzie.
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #21
Ongelofelijk wat de spelers ons de laatste wedstrijden geven, zo mooi! Echt onbegrijpelijk dat Verberne geen contract krijgt. Alle complimenten wat hij nu al twee jaar uit de selectie krijgt en dit jaar zelfs zonder topspelers van vorig jaar. Draai dat besluit maar snel terug. Ik denk nog terug aan de tijden Usta/ Wels.

Volgende wedstrijd uitverkocht stadion zou mooi zijn. Jammer genoeg helpen we Roda, maar hoop toch dat we winnen. De extra kaarten/ drank/ acties zou ons een hele mooie financiële boost kunnen geven. Dus: kom allemaal naar MVV en neem iemand mee.

En nu genieten!
.
Ps: hulde voor de organisatie in de business. Volgende uitwedstrijd weer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2024 23:56
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #22
Es MVV, nao Veure is...
daan is de wedstrijd al beslis...
daan viere veer de euverwinning,
es MVV noa veure is!


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2024 07:44
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #23
Hele knappe overwinning , wordt een zinderend slot van de competitie ! En knap van Verberne en zijn team !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2024 07:48
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #24
Verberne moet blijven echt good bezig trots op usMVVke komop die roeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2024 08:58
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #25
Heerlijke overwinning van Mvv! Het is toch knap hoe deze spelersgroep zich heeft herpakt.
Het is inmiddels alweer de 13e goal van Livramento, hij pakt toch steeds zijn goaltje mee, hij is productiever dan de vertrokken Kostons.
Het wordt nog een behoorlijke strijd om de play offs te halen, het programma is behoorlijk zwaar maar met deze vorm kan Mvv nog hopelijk voor verrassingen zorgen.
Op naar een volle Geusselt tegen Willen 2!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2024 09:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #26
Fantastisch resultaat. Opvallend dat we zonder onze beste speler, Brian Smeets, opeens punten gaan pakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2024 09:30
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #27
Mmmmmmmmm dat is nog eens zalig wakker worden.
Wie had dat gedacht na de 0-3 tegen Roda.
Ronny als je dit leest, Verberne moet blijven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2024 09:49 13 apr 2024 09:49 door Lukunku.
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #28
Dat we opeens punten pakken zonder onze "beste" speler vind ik niet vreemd. Bryan Smeets heeft dit seizoen naar mijn mening helemaal niet laten zien een meerwaarde te zijn. De laatste 4 wedstrijden bevestigen dit. Te vaak gaf hij dit seizoen niet thuis als het team er om vroeg. Ik maak nu aannames maar als je in een team uitstraalt de grote meneer denkt te zijn kan dat verstikkend werken. Misschien is het wel een bevrijding dat hij er even niet bij is.

Fantastisch resultaat gister. Complimenten voor de hele staf en team. Nu doorpakken naar W2 met hopelijk een kolkende Geusselt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2024 10:28
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #29
Wederom genoten van MVV gisteravond. Misschien spelen we de laatste weken niet met (technisch) de beste spelers, maar gelukkig wel de spelers die er mentaal en fysiek meer dan 100% voor gaan.

Neem bijvoorbeeld El Basri (goede voetballer, begrijp me niet verkeerd), maar die brengt met zijn aanvallende loopacties en zonder bal druk zetten momenteel veel meer voor het elftal dan Smeets, terwijl Smeets aan de bal een paar klasse beter is dan El Basri.

Ook Remans heb ik afgelopen seizoenen regelmatig vervloekt (en ja, ik denk dat er gisteren weer een paar schoten van hem nabij de Duitse grens zijn beland), maar mooi om te zien hoeveel arbeid hij verricht.

Tevens complimenten voor Kleinen en Nieling. Kleinen ben ik persoonlijk fan van, speelt nog te vaak te onopvallend, maar kan een hele belangrijke speler voor ons worden/blijven.

Nieling brengt rust achterin. Had ik persoonlijk niet verwacht na een aantal invalbeurten in het begin van het seizoen. Nu samen met Aktas zeer sterk. Goede momenten ingestapt en heersen samen in de lucht.

Schenk en Librici wat mij betreft rest van het seizoen laten staan, zijn stuk beter dan Labylle en Zeegers.

En tot slot mooi om te zien dat Souren en Matthys op het juiste moment weer in vorm zijn geraakt.

Hopelijk mogen emwe nog een paar weken genieten van dit elftal. Niks is zeker in het voetbal, zeker als het MVV betreft, maar ik begin toch langzaam goede hoop te krijgen op het bereiken van de o zo belangrijke playoffs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2024 10:35
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
FC Emmen - MVV, vr 12-4-2024, 20:00u #30
Wat een geweldige prestatie en waarom angst voor de laatste wedstrijden? Bekijk een het programma van onze directe concurente dan valt het programma van mvv nog wel mee. Alleen Willem II is nog echt belangrijk, de graafschap is nagenoeg zeker van NC, Az dat moet kunnen, hebben onze beste speler weg gehaald dus mogen wat terug doen. En VVV zal wellicht niet echt dichterbij komen en die treffen we in een uitverkochte Geusselt op de laatste dag. Nou zo zie ik het een beetje voor mij!
Ps. Laat dit team lekker staan en ga niet teveel kloten met Smeets, mss die mee laten doen tegen de Graafschap uit, hij heeft daar destijds wel iets gepresteerd tegen 020. kortom, ik heb er alle vertrouwen in en mvv directie, overweeg nog eens heel goed de beslissing om Verberne de laan uit te sturen, iedereen met een Mvv hart laat dit weten en als jullie echt na de supporters willen luisteren dan overwegen jullie dit op zijn minst. Terug komen op een verkeerde beslissing is geen schande maar siert jullie ook! Verder zijn jullie goed bezig zowel op kantoor maar zeker ook op het veld! Alles en iedereen is te pakken, geloof in jezelf dat doet wonderen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden