MVV-NAC (KNVB-Beker)

06 sept 2012 10:21
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #46
@boe is dat feeske,

Ik heb de conclusie niet getrokken, ik had het gelezen in vorige posts. Zoals ik het daar had gelezen maakte ik op dat perse een seizoenskaart moest meenemen.
Ik heb dus niet de hele tekst zoals jij op mvv.nl gelezen en dus dit schepte bij mij de verwarring.

En ach ja het rookverbord... We leven eenmaal in een betuttelingsmaatschappij en je zou maar eens iets doen wat slecht is voor je de gezondheid. Over een paar jaar mag je ook niet meer meeleven met een wedstrijd want dat vergroot de kans op hartklachten. Er zou maar eens iemand een hartaanval krijgne tijdens de wedstrijd en de club wordt aansprakelijk gesteld....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 10:26 06 sept 2012 10:27 door MVV_Mestreech.
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-NAC (KNVB-Beker) #47
Ik ben wel blij met een rookverbod. Kan zelf slecht tegen de rook van omzittenden.
Los daarvan, kunnen mensen niet 2uur zonder een sigaret???

Dat met dat hartaanval krijgen van stres is iets anders. Daarmee breng je geen schade toe aan anderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 10:35 06 sept 2012 10:36 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #48
@De Lange

Zolang het misverstand maar uit de wereld is :thumbsup:

Wat betreft die hartklachten..we hebben niet voor niets de hartstichting al op het shirt staan en overal in het stadion hangen al defibrillators, de voorzorgsmaatregelen zijn al genomen :lachen:

Echt jammer is het glas bier dat ons ontnomen is! Een pilske hoort bij het voetbal verdomme! Maar dat is dus onderdeel van een categorie B wedstrijd. (er vanuitgaande dat dit een cat B risicowedstrijd is, na aanleiding van de rellen 2 maanden terug)

(Bron: Citaat '(...) het beleidskader (pag. 40) waarin is vastgelegd dat bij een risico B-wedstrijd de tribunes voor en tijdens de wedstrijd zijn drooggelegd.") uit www.dsp-groep.nl/getFile.cfm?file=19bdau...2009.pdf&dir=rapport

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 10:56
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #49

MVV_Mestreech schreef :
Dat met dat hartaanval krijgen van stres is iets anders. Daarmee breng je geen schade toe aan anderen.


Dat weet ik nog maar niet. Misschien raakt een kind wel helemaal overstuur ervan en kan het erna niet meer slapen... :P

Maar goed, beetje ver off topic. Terug naar de bekerwedstrijd.

Laten we ervoor zorgen dat we die gasten uit breda maar eens lekker de oren wassen en met een nederlaag terug sturen naar Noord Brabant. De mogelijheden moeten er zijn afgaande op de vriendelschappelijk enkele weken geleden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 11:08
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #50
Ik begrijp niet dat er nog geen rookverbod op (gezinstribune)-Noord is :thumbsdown:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 11:55 06 sept 2012 11:56 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #51
Ongelofelijk dat mensen aan de hand van deze onzinnige maatregelen ook nog eens zelf gaan pleiten voor een rookverbod. Ik rook zelf niet,maar ik gun een ander wel zijn sigaretje. Ik zou eerder bang zijn voor de luchtkwaliteit in geheel Maastricht.

Tegen Fortuna is het ook een risicowedstrijd, daar mogen we wel bier. Kortom, we worden weer eens flink genaaid!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 12:10
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #52

Sjotelsplak schreef : Ongelofelijk dat mensen aan de hand van deze onzinnige maatregelen ook nog eens zelf gaan pleiten voor een rookverbod. Ik rook zelf niet,maar ik gun een ander wel zijn sigaretje. Ik zou eerder bang zijn voor de luchtkwaliteit in geheel Maastricht.

Tegen Fortuna is het ook een risicowedstrijd, daar mogen we wel bier. Kortom, we worden weer eens flink genaaid!


Wederom: begrijpend lezen blijkt moeilijk te zijn!!
Ik gun een ander zeker zijn/haar sigaretje, maar wel op de plaats waar dit kan.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 12:22
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #53

peter ruiver schreef :

Sjotelsplak schreef : Ongelofelijk dat mensen aan de hand van deze onzinnige maatregelen ook nog eens zelf gaan pleiten voor een rookverbod. Ik rook zelf niet,maar ik gun een ander wel zijn sigaretje. Ik zou eerder bang zijn voor de luchtkwaliteit in geheel Maastricht.

Tegen Fortuna is het ook een risicowedstrijd, daar mogen we wel bier. Kortom, we worden weer eens flink genaaid!


Wederom: begrijpend lezen blijkt moeilijk te zijn!!
Ik gun een ander zeker zijn/haar sigaretje, maar wel op de plaats waar dit kan.

Was eerder op MVV_Mestreech bedoeld die een algeheel rookverbod ondersteund.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 12:39
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #54
Vanmorgen naar de info balie geweest bij MVV om kaarten te kopen voor tegen NAC.Zelfs had ik de seizoens kaarten van mijn zoon en dochter bij me,maar omdat ik geen ID bij me had van mijn zoon en dochter (zij werken)kreeg ik voor hun geen kaarten.Ik vroeg toen heeft dit te maken met de KNVB,ik kreeg als antwoord nee.De echte aanleiding is de onrust die er is geweest tussen de NAC en MVV supporters in Breda dus maakt MVV toch haar eigen regels en niet alleen de KNVB.

PS er waren 300 kaarten verkocht(niet al te veel).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 12:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #55
Ik denk eerder de lokale driehoek.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 13:02
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #56
@ ouwe rot: Dat stond hier een paar posts/pagina's eerder ook al duidelijk aangegeven. Niet alleen de seizoenskaart maar ook ID meenemen van degene voor wie je een kaart moet meenemen. Had je een extra ritje kunnen voorkomen ;-)

Tja... 300 verkocht. Dat is een score van 15%. Nog 1700 seizoenskaarthouders te gaan. Vrije verkoop is immers nog niet begonnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 13:09
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 60
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #57
Ik vind het een beetje ver gaan. Waarom maar 1 kaart per seizoenskaarthouder? Net of de seizoenskaarthouders kaarten gaan kopen voor mensen uit Breda en dus voor problemen gaan zorgen. De mensen buiten Maastricht zijn hiervan de dupe. Zelf ben ik meer dan een uur kwijt om even op en neer te rijden naar Maastricht om een kaartje te gaan halen. Behoorlijk onzinnig allemaal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 13:45
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #58

ouwe rot schreef : Vanmorgen naar de info balie geweest bij MVV om kaarten te kopen voor tegen NAC.Zelfs had ik de seizoens kaarten van mijn zoon en dochter bij me,maar omdat ik geen ID bij me had van mijn zoon en dochter (zij werken)kreeg ik voor hun geen kaarten.Ik vroeg toen heeft dit te maken met de KNVB,ik kreeg als antwoord nee.De echte aanleiding is de onrust die er is geweest tussen de NAC en MVV supporters in Breda dus maakt MVV toch haar eigen regels en niet alleen de KNVB.

PS er waren 300 kaarten verkocht(niet al te veel).

Laat ons dan onze frustratie richten op de mensen die het voor ons verziekt hebben in NAC en niet op MVV. Alle supporters zijn de dupe van die paar supporters die zich misdragen. Ik hoop dat het de sociale controle in de toekomst alleen maar doet toenemen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 13:53 06 sept 2012 13:54 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #59

Belgske schreef :

ouwe rot schreef : Vanmorgen naar de info balie geweest bij MVV om kaarten te kopen voor tegen NAC.Zelfs had ik de seizoens kaarten van mijn zoon en dochter bij me,maar omdat ik geen ID bij me had van mijn zoon en dochter (zij werken)kreeg ik voor hun geen kaarten.Ik vroeg toen heeft dit te maken met de KNVB,ik kreeg als antwoord nee.De echte aanleiding is de onrust die er is geweest tussen de NAC en MVV supporters in Breda dus maakt MVV toch haar eigen regels en niet alleen de KNVB.

PS er waren 300 kaarten verkocht(niet al te veel).

Laat ons dan onze frustratie richten op de mensen die het voor ons verziekt hebben in NAC en niet op MVV. Alle supporters zijn de dupe van die paar supporters die zich misdragen. Ik hoop dat het de sociale controle in de toekomst alleen maar doet toenemen...

De lokale driehoek moet zich niet zo aanstellen. Als men wil gaan knokken dan spreekt men wel met elkaar af,dat hou je toch niet tegen, dat hoort nu eenmaal bij het voetbal. MVV-NAC is een risicowedstrijd. Maar deze belachelijke maatregelen hebben geen enkele bijdrage aan de veiligheid! ID-controle vooraf aan de wedstrijd,bij ingang, heeft hetzelfde effect.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 14:13
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #60

Sjotelsplak schreef : De lokale driehoek moet zich niet zo aanstellen. Als men wil gaan knokken dan spreekt men wel met elkaar af,dat hou je toch niet tegen, dat hoort nu eenmaal bij het voetbal. MVV-NAC is een risicowedstrijd. Maar deze belachelijke maatregelen hebben geen enkele bijdrage aan de veiligheid! ID-controle vooraf aan de wedstrijd,bij ingang, heeft hetzelfde effect.

Zal vast zo zijn, maar dan moeten wij maar geen aanleiding geven om de lokale driehoek tot dit soort maatregelen te laten komen... Ik vind dit ook een overdreven maatregel, maar als ik dan hoor wat de aanleiding is, voel ik mij niet in de positie om daarover te klagen simpelweg omdat wij dit ons zelf hebben aangedaan (of toch diegenen die het nodig vinden amok te namen in naam van MVV, zowel binnen als buiten het stadion).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden