MVV-NAC (KNVB-Beker)

07 sept 2012 19:21
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #76
Mer jong kan ik niet eens meer een sigaretje roken als ik na mijn eigen clubje ga kijken waar gaat het naar toe in deze wereld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2012 22:37
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #77
Nou ja, 't moet niet gekker worden.....,

Als je zo'n last hebt van de rook,dan kun je ook maar beter niet meer op straat komen als je tere longetjes hebt..
Stel je voor je komt zo'n asociale roker tegen die met zijn sigaretje in de hand op een meter of tien van je voorbij loopt...schande, schande, schande...opknopen die egoïst...???!!!
Als ik er zo over nadenk dan is het zelfs mvv die me aan het roken gekregen heeft, jaartje of dertig geleden, toen stak je vanzelf de ene na de andere op, met dat zenuwen voetbal.
Geen pintje meer, geen sigaretje meer, geen geluid meer, geen sfeer meer, geen plezier meer??? is dat de toekomst??????
Laten we wel zijn, De Geusselt is meer een sociale ontmoetingsplaats dan een plek waar je alleen voor het mooie voetbal komt.
Ga jij met je kids naar het voetbal dan weet je van te voren waar je terecht komt.
Ben benieuwd wat de straf word voor het roken van mijn peukje...stadionverbod???? Dan noteer mij nu al maar voor een jaartje of tien !!!
'T is toch van de gekke....verheug me nu al op de eerste marlboro-opsporingsambetnaar die op me afkomt.
Denk dat ik maar eens moet gaan overstappen op van die grote havana's......
bah, bah, bah, voor iedereen die het rookverbod steunt zou ik zeggen, ga nog eens fijn met je kinderen naar het steinerbos... zo vlak onder de rook van de DSM, das wel zo gezond want er word daar niet gerookt....
Tijdens het schrijven van dit stukje heb ik toch alweer een stuk of vijf opgestoken, in mijn eigen huisje, waar alle muren mooi nicotine geel zijn,. Nu mag het nog, dus nummer zes komt er alweer aan....
:cheer: :sick: :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2012 22:59
ErwinvP
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #78
Top verhaal gaston:)ik denk dat ik dan ook een stadionverbod ga krijgen haha....
Vind het schandalig...
Vroeger werd overal gerookt en toen hoorde je ook niemand...en nu nou nou nou...
Volgende wedstrijd steek ik gewoon mijn sigaretje op hoor hahahaha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2012 23:07 07 sept 2012 23:08 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #79
Gaston...

Minsleef, zit diech unne sjeet dweers? Pak diech un pilke :daag:

Ja vroeger was alles beter...?

maar MVV maakt zijn eigen huisregels. En zal tijdens MVV-NAC het rookverbod ondersteunen met Rookverbod borden + handhaving door stewards. Wees allen zo volwassen de peuken in de zak te houden, dat kan toch wel voor 2 uurtjes?

Let op, ik zeg niet dat ik dit steun. Maar roken is geen verworven recht in een openbare toegankelijke ruimte als stadion de Geusselt.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2012 23:21
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #80
Gaston heeft gewoon 100% gelijk ik kan ook 2 uur zonder sigaret maar waarom zou ik belagelijk gewoon!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2012 23:29 07 sept 2012 23:30 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #81
Ik snap de frustratie wel, rokers voelen zich al genoeg betutteld en steeds meer gelimiteerd in wat voor hun een genietmomentje is. Maar het is en blijft afwegen van belangen en er zitten ook zeer veel niet rokers en kinderen in het stadion die niet die stank willen inademen en die dit toejuichen. Als je op de tribune staat en vrijwel constant komt rook langs van sigaret/sigaar/joint terwijl je dat niet lekker vind, en het bovendien schadelijk is, is dat geen pretje kan ik je vertellen als niet roker.

Overigens vind ik het niet terecht om de conclusie door te trekken naar geen sfeer, geen geluid, geen plezier meer hebben. Alsof de volgende stap het inperken van sfeer gaat zijn. Bij mij zijn wat dat betreft nog geen alarmbellen gaan rinkensen. Ik zing al jaren, met of zonder bier, en zonder peuk. Het alcoholverbod zal alleen deze wedstrijd van kracht zijn vanwege de risicowedstrijd. Daarna is er gewoon weer lekker een pilske te pakken in de Geusselt. Daar heeft MVV ook totaal geen schuld aan.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 00:05
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #82
Wat gaan ze doen, een stadionverbod geven omdat iemand een peuk rookt?
Uit principe zou iedereen gewoon moeten doorroken. Dit zijn geen maatregelen voor meer veiligheid. Dit zijn maatregelen om supporters te pesten.
Als de stewards actief gaan optreden voorzie ik weer taferelen zoals tegen Veendam thuis. Toen er een mafkees mensen uit de hekken ging trekken.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 00:12
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #83
Noord rook vrij maken daar horen ook de kinderen te zitten.

Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als elke minuut 90 minuten lang de rook aan alle kanten hangt.
Maar zo overdreven is het dus absoluut niet bij mvv.
1 of 2 sigaretjes moet gewoon kunnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 00:20 08 sept 2012 00:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #84

Boe is dat feeske? schreef : Gaston...

Minsleef, zit diech unne sjeet dweers? Pak diech un pilke :daag:

Ja vroeger was alles beter...?

maar MVV maakt zijn eigen huisregels. En zal tijdens MVV-NAC het rookverbod ondersteunen met Rookverbod borden + handhaving door stewards. Wees allen zo volwassen de peuken in de zak te houden, dat kan toch wel voor 2 uurtjes?

Let op, ik zeg niet dat ik dit steun. Maar roken is geen verworven recht in een openbare toegankelijke ruimte als stadion de Geusselt.


Vooropgesteld : ik rook, en niet af en toe, maar heb geen probleem om niet te roken als iemand er last van heeft.
En ook als dat meer dan 2 uur is, zelfs 8 uur is geen probleem voor mij !
Maar ik wordt zo langzaam moe van die antirookmaffia :puke:
En die mafkeezen die dit nog verdedigen ! :thumbsdown:

Vooral omdat dat veelal mensen zijn die jarenlang zelf in kroegen kwamen van 20.00 uur tot 02.00 uur en daarna na Vroenhoven gingen, waar 80% rookte en die nu vervolgens roomser zijn dan de Paus...Waar waren die toen met deze geluiden?
Waar praten we dan nu over?
Minder dan 10 % in het stadium rookt en het is notabene nog in de buitenlucht ...
Als het je echt om de gezondheid te doen is en als je ballen hebt en konsekwent wil zijn, verbiedt dan alle auto's om de Geusselt en ook die parkeerplaats ivm uitlaatgassen en fijnstof....verplaatst de Geusselt want die A2 heeft meer invloed dan mijn peukje...
Kom op zeg...

Wel kan ik inkomen in het argument van ongewenst meeroken door kinderen. Dat is waar!
Oplossing is simpel : creëer een familietribune waar roken ( en alcohol) niet toegestaan is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 00:21 08 sept 2012 00:22 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #85

Boe is dat feeske? schreef : Ik snap de frustratie wel, rokers voelen zich al genoeg betutteld en steeds meer gelimiteerd in wat voor hun een genietmomentje is. Maar het is en blijft afwegen van belangen en er zitten ook zeer veel niet rokers en kinderen in het stadion die niet die stank willen inademen en die dit toejuichen. Als je op de tribune staat en vrijwel constant komt rook langs van sigaret/sigaar/joint terwijl je dat niet lekker vind, en het bovendien schadelijk is, is dat geen pretje kan ik je vertellen als niet roker.

Overigens vind ik het niet terecht om de conclusie door te trekken naar geen sfeer, geen geluid, geen plezier meer hebben. Alsof de volgende stap het inperken van sfeer gaat zijn. Bij mij zijn wat dat betreft nog geen alarmbellen gaan rinkensen. Ik zing al jaren, met of zonder bier, en zonder peuk. Het alcoholverbod zal alleen deze wedstrijd van kracht zijn vanwege de risicowedstrijd. Daarna is er gewoon weer lekker een pilske te pakken in de Geusselt. Daar heeft MVV ook totaal geen schuld aan.

Boe is dat feeske, jewel, de betutteling zal daan steeds weijer goon. Maak de Noordtribuun mer rookvrij, dao zitte de mieste kinder. Iech rouk ouch, en jao 2 oor neet rouke zow motte kinne. Ut volgende is dat sjus wie in Ingeland eederein op ziene stool mot blieve zitte en aanders 'n SV... Noe in opstand kome, aanders verwits diech ut diech euver e paar jaor.
Trowens iech gaon met de fiets nao ut werrek, geluif miech tot iech miejer las hub vaan de oetstoet vaan de auto's es vaan 'n sigaret. Qua zuuver loch kin beter eederein met de fiets nao ut stadion kome en daan 'n sigaret opsteke, es met de auto kome en neet rouke...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 00:45
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #86
In Engeland kom je al jaren het stadion niet meer in met een sigaret.
Ik ben een voorstander van het rookverbod ; eerst op de werkvloer, toen in het restaurant, later in het café en nu ook in het stadion. Het scheelt alweer een paar wasmachines :whistle:
We kunnen als supportersclub zorgen voor zo'n afgesloten rokerstribune - zo'n glasbak ;) - zorgt weer voor extra positieve publiciteit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 00:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #87
MVV4life, iech hoop ut eg vaan neet. Laote veer waakzaam blieve, en dit zeker in ut praotkaffee aon de kaak stelle, of de grens verlag zal blieve weure!

Ut argumint dat raoke zow moote kinne umdat lochvervuiling toch al flink is vin iech un non argumint. Alle bittekes hellepe, stiechting www.klaorloch.nl deit aan de aandere kant wel zien bès.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 01:06
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #88

Fabrice schreef : We kunnen als supportersclub zorgen voor zo'n afgesloten rokerstribune - zo'n glasbak ;) - zorgt weer voor extra positieve publiciteit!


wuls diech us allemaol achter e rood vinster zette....? :ohmy:
Viezerik .. dat had iech neet achter diech oetgehaold Febries ... :woohoo: :P
Is de Geusselt en niet de Amsterdamse Walle.... :blush:

:lachen:

niks tege roukverbod oppe werkvloer en in restaurants, dao höb iech niks op tege :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 06:51
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #89

Boe is dat feeske? schreef : MVV4life, iech hoop ut eg vaan neet. Laote veer waakzaam blieve, en dit zeker in ut praotkaffee aon de kaak stelle, of de grens verlag zal blieve weure!


Loer de feite d'r mèr op nao! De regelkes höbbe veer de aofgeloupe jaore strenger en strenger zien weure. Daan moos diech dee ontwikkeling nog ins vergelieke mèt wat in boeteland al gebäörd is. Un roukverbod in alle stadions höb iech un hiele toed geleije al veurspeld. Toen zag ederein: "Maak diech geine dikke, zoe wied kump 't neet". Noe kump 't steeds korter beij en heij hèlt 't zeker neet op. Dit geit de pure clubs (wie MVV, GAE, Cambuur, etc.) de kop koste.

Mèrgood laote veer blij zien tot veer nog bestoon, WE WAREN FAILLIET! Weur toch wakker! Voetbal, MVV in bezunder, verleert al zien bestoonsrech es dees ontwikkeling neet op hèlt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2012 10:34
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #90
Flink offtopic dit, welliech beter veur ut praotkaffee topic mer wel zinvolle discussie.

Snuf, welke feite? Iech veul miech in de letste 4 jaor totaal neet miejer beperrik in mien doen en laote bij MVV. En iech kin zegge dat iech toch flink fanatiek bin. Mer euver de Ultras kin iech neet oordeile?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden