MVV-NAC (KNVB-Beker)

05 sept 2012 20:32
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #31

MVV4life schreef :

Sjotelsplak schreef :

Danny1983 schreef :

Sjotelsplak schreef : ''Tijdens de wedstrijd geldt tevens een alcohol- en rookverbod.''

Wat is dit nu weer voor een bullshit?

Of hebben ze dit perongeluk uit de voorwaarden van het Theather aan het Vrijthof overgenomen?

Is dat ook voor ons of alleen voor het uitvak dat drink en rook verbod?

Dat is voor ons. De vaste bezoekers. Voor de sponsoren zal dit waarschijnlijk uiteraard niet gelden.

Seizoenkaarthouders zijn toch ook sponsors, weliswaar een kleine, maar toch...
VZM is toch een van de grotere sponsors, dus op vertoon van die kaart, mag je een sigaret opsteken!

*Sarcastisch*

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 20:34
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #32
Volgens de regels van de knvb mag er eigenlijk helemaal niet gerookt worden in stadions.
Maar toch word het altijd gedaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 20:52
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #33

Sjotelsplak schreef : *Sarcastisch*

*Mien beriech ouch huur*
;)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 20:53
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 326
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #34
is er trouwens ook op de zaterdag kaarten te verkijgen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 22:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #35
Wat is dan het beleid?...merkte het al tijdens de interland nederland-bulgarije!...maar zie toch duidelijk tijdens samenvattingen van de eredivisie mensen met bekers bier op de tribune zitten of staan?
Of is het zo in de juup divisie wel bier tijdens de wedstrijd en in de eredivisie niet?
Dan maar bivakkeren gedurende de volgende 20 jaar in de eerste divisie :lachen:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 23:29
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #36

sjoen-mestreech schreef : Volgens de regels van de knvb mag er eigenlijk helemaal niet gerookt worden in stadions.
Maar toch word het altijd gedaan.


Kom maar met de bwijzen! Mij is deze regel onbekend. Er is zelfs een convenant met politie dat het roken van wiet door supporters gedoogd moet worden, aangezien dit een kalmerende werking zou hebben. (bron website KNVB)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 01:08
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #37

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 07:53
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV-NAC (KNVB-Beker) #38
Controle
Omdat het bekerduel onder een risicowedstrijd valt, zijn er een aantal strenge veiligheidseisen gesteld. Het is dus belangrijk dat je bij aankoop van een ticket een geldig legitimatiebewijs en je seizoenkaart meeneemt. Per ID kan slechts één ticket gekocht worden.

Ook bij de toegang van de wedstrijd is een geldig legitimatiebewijs en je seizoenkaart vereist. Vergeet je toegangskaart, je legitimatiebewijs en je seizoenkaart dus niet mee te nemen. Zonder deze bewijzen mogen wij jou helaas niet toelaten. Tijdens de wedstrijd geldt tevens een alcohol- en rookverbod.


man man man, het is te hopen dat mvv nooit zal promoveren.pffff mochten ooit roda , psv of ajax de tegenstanders worden, wordt zeker verzocht aan de seizoenskaarthouders om THUIS TE BLIJVEN. wat is het , wat dit soort zaken betreft, toch een AMATEURCLUB !!!!! :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 08:13
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #39

Boer1976 schreef : Controle

Ook bij de toegang van de wedstrijd is een geldig legitimatiebewijs en je seizoenkaart vereist. Vergeet je toegangskaart, je legitimatiebewijs en je seizoenkaart dus niet mee te nemen. Zonder deze bewijzen mogen wij jou helaas niet toelaten. Tijdens de wedstrijd geldt tevens een alcohol- en rookverbod.


Dus als je geen seizoenskaart heb mag je de wedstrijd helemaal niet bezoeken. Zal een lekker leeg stadion worden! Wat is dat voor een onzin dat je verplicht je Seizoenskaart moet meenemen naar een wedstrijd waar deze kaart helemaal niet geldt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 08:14
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #40
Ik bedank voor deze wedstrijd kon zowieso al niet aan maar nu helemaal geen zin meer :thumbsdown:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 08:18
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #41
Als er een algeheel rookverbod geldt heeft MVV nog wat te doen,er zullen toch echt richtlijnen voor moeten hangen in het stadion en borden met het logo roken verboden anders kun je gewoon door paffen.Heb hetzelfde twee seizoenen geleden bij zwolle gehad was ook een rookverbod zeiden ze en dreigde met sv,ik heb gezegd als je me een bord kunt laten zien met een rookverbod op stop ik onmiddelijk,maar helaas konden ze niet en kreeg ik op een gegeven moment van de hoofd steward van Zwolle te horen u heeft gelijk rook maar door.
Ik vraag me zowiezo af hoe ze dat willen controleren, peuken inleveren bij de ingang of krijg iedere supporter een beveiliger naast zich staan...ik zeg onbegonnen werk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 08:39 06 sept 2012 08:41 door Jean. Reden: -
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #42
Bij de wedstrijd van jong oranje in de geusselt waren er op een aantal plaatsen rookverbodsborden.

Wat is eigenlijk de achterliggende gedachte van het verbieden te roken in stadions?
Geen alcohol kan ik nog wel een reden verzinnen maar niet roken lijkt mij alleen maar supportertje pesten.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 09:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #43

De_Lange schreef :
Dus als je geen seizoenskaart heb mag je de wedstrijd helemaal niet bezoeken. Zal een lekker leeg stadion worden! Wat is dat voor een onzin dat je verplicht je Seizoenskaart moet meenemen naar een wedstrijd waar deze kaart helemaal niet geldt...


@De Lange en Boer1976

Hoe komen jullie erbij deze conclusie te trekken?

op www.mvv.nl staat duidelijk dat vanaf volgende week de losse verkoop begint. Als niet-seizoenkaart houder ben je uiteraard gewoon van harte welkom! Wel is het zo dat áls je een seizoenkaart hebt en dus voor 5 euro een kaartje mag kopen, je bij de wedstrijd de seizoenkaart mee moet nemen, zodat ze kunnen checken dat je recht heb op die 5 euro kaart. Dat is wat er bedoelt word, niks meer niks minder. Niks mis mee lijkt me.

Na de rellen MVV- FSC van bijna 4 jaar geleden is het draaiboek van de lokale driehoek bij risicowedstrijden aangepast om incidenten zoals toen te voorkomen. Het is de lokale driehoek, en niet MVV, dat deze veiligheidsmaatregelen oplegt. (en dan heb ik het over de zeer strenge kaartverkoop/legitimatieregeling)

Overigens over dat roken. Inderdaad hingen er bij Jong Oranje twee maanden terug bordjes op -rookverbod-, wat ik kan respecteren, er waren immers 3000 kinderen in het stadion! En dit was een wedstrijd van de KNVB zelf. Waarom daar voor NAC wederom voor gekozen is, de reden zou ik graag horen (KNVB Beker eis? Eredivisieclub eis?) Maar ik denk dat we er alvast aan kunnen gaan wennen, roken in openbare ruimtes is bij wet verboden, hoelang nog voordat alle voetbalstadions (moeten) volgen...?
Dat mensen hier liever in de eerste divisie blijven waar ze mogen roken dan dat ze MVV, de niet-rokers (en zichzelf) de eredivisie gunnen bewijst maar weer eens hoe egoistisch mensen zijn als je aan hun sigaret komt.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 09:33
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #44

Jean schreef : Bij de wedstrijd van jong oranje in de geusselt waren er op een aantal plaatsen rookverbodsborden.

Wat is eigenlijk de achterliggende gedachte van het verbieden te roken in stadions?
Geen alcohol kan ik nog wel een reden verzinnen maar niet roken lijkt mij alleen maar supportertje pesten.


Niet alleen bij wedstrijden van (jong) Oranje geldt een rookverbod. Ook bij een aantal BVO's bestaat deze regel.
Ik gun ieder zijn pleziertje, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Niet iedereen heeft zin om in de rook van anderen te zitten. Zeker niet als je supporters hebt die de ene sigaret met de andere aansteken.
Je zal maar astmatisch zijn en diegene die voor je zit is een fanatiek roker. Word je niet vrolijk van.

Wat de achterliggende gedachts is, is nooit naar buiten gebracht.
Ik zie het nog zo ver komen, dat in alle stadions een algeheel rookverbod komt

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2012 09:53
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV-NAC (KNVB-Beker) #45
We gaan naar een voetbalwedstrijd, geen theater. Het argument van de kinderen vind ik prima, daarom heb je een kindervak, maak dit vak aub rookvrij. In de rest van het stadion moeten we gewoon ons ding kunnen doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden